Ce vrei de la mine ?!

9 Noiembrie 2013 la 12:00 am | Publicat în Personal | 2 comentarii
Etichete: , , , , , ,

67903_406201986130903_661589083_n

Cerem sub tot felul de pretexte. În naivitatea noastră, chiar trăim cu covingerea, iluzorie de altfel, că cineva se va rupe din viața sa și se va ocupa de problemele noastre. De ce ?! Pentru că ele-s mai importante, mai urgente, mai intrigante. Ce, doar n-am zis că-s ale noastre ?

Cu o meclă de copil tâmp, căruia încă-i curg balele, arborăm un zâmbet inocent, care știm că a mai cucerit atâtea inimi slabe până în prezent. Mizăm pe asta și zău de ne simțim vinovați. Oricum, nici nu trebuie, vă zic eu ! Nu ne încearcă remușcările pentru că, mai întâi de toate, în curățenia noastră sufletească, nici nu avem habar ce-s alea. Din nou, zău, nu e vina noastră, chiar nu e !

Nu noi ne-am educat așa, nu noi ne-am format să trăim în basmele astea de doi lei. Ei și numai ei sunt de vină ! Ei, cei care au stat după noi și ne-am tot cocoloșit atunci când dădeam cu mucii-n fasole. În loc să ne arate ce și, mai ales, cum ar trebui să gândim înainte de a acționa, ei ne-au cosmetizat frumos orgoliul și l-au îmbălsămat în laude de rahat. Pentru asta, vezi bine, am/ai ajuns fix așa !

Voi, toți ăia, fraierii ce ați făcut pentru mine și confortul meu, mereu în locul meu, o luați  sus acum ! Să vă fie de bine, o meritați ! De ce ? Pentru că nu m-ați lăsat să-mi văd de treabă, să pun mâna, să văd eu cum se face. Sfaturi ? Ce-s alea, la ce-ți folosesc ? Posibile idei, orientări, da, nu zic nu, sunt de luat în considerare, dar lăsați omul să se dea cu capul de pragul de sus. Aia se numește exeriență, învățătură de minte, cum ar zice bătrânii noștri !

Acum, când tu, drag pulifrici, te trezești că dai cu curu’ ăla al tău pufos de pământ, vei aprecia tot ceea ce, până acum, ți s-a livrat cu lingurița. Te-au îndopat bine, ca pe o rață beată ce ești.

happy ending

Până când, mă, până când ? Cine te crezi să ceri, ce drept ai tu, în primul rând, să deranjezi lumea din ordinea gândurilor sale ? Dacă ție ți s-a năzărit o idee, dacă tu o găsești dășteaptă-n draci, chiar consideri că ea sau tu meritați atenția noastră ? Și pentru ce ? Pentru tine ? Da’ de ce, cu ce ești tu mai special ca toți ăia ce ne sug zilnic de energie ?

Vampirismul ăsta energetic trebuie să înceteze și nu va lua o altă turnură până nu ne-om trezi la realitate, să vedem că, pe bune, noi chiar suntem niște singuratici care, în goana lor disperată, se agață de tot mai multă lume. Când unu’ merge-n jos, ia toată (wannabe) gașca după el. Dar când îi  iese șmenu’ ? Atunci ce face ? Unde e toată împrieteneala aia scârbos de mieroasă ?

Când i-a ieși ăluia afacerea, crezi că-ți va da măcar vreun telefon să-ți zică un sec ” Mersi, bă, fraiere !” ?! Nu, mă, nu te sună nici dracu’, că și ăla zice că-i faci cost. Dar te-oi suna eu, serios, să bag paie pe foc, să te frec la icre, să-ți amintesc că, încă o dată, ți-au dat-o-n bot și tu (încă) mufezi bine.

Așa, bagă mare, bagă iubire, dă-le la toți, că tu faci cămătăreală cu propriul suflet. Dă-le, mă, dă-le, că ție-ți dau ei NU. Și, când te trezești că te-ai falimentat singur, du-te la prieteniii tăi, ăia de i-ai ajutat. Du-te, du-te dacă mai ai la cine. Pe când să-i cauți, nici n-or să te mai recunoască, vor zice că n-ați fost niciodată prieteni și că, dacă, la un moment dat, au venit totuși la tine, a fost pentru că așa a fost să fie concursul de împrejutări. De ce ? Pentru că ei, pentru scopurile lor închipuite, s-au șters la cur cu tine și cu prietenia ta. Pentru ce ? Pentru că au avut nevoie, pentru că au făcut ce trebuiau să facă, ce le-a fost mai la îndemână. Le-a trebuit, na ! Ce ți-e așa greu să pricepi ? Hai, doar nu-i prima dată când simți furia asta ce te cuprinde în timp ce citești toate astea, nu ? Știam eu. Asta înseamnă că deja ai trăit-o, deja te-ai ars, te-au supt, te-au golit și te-au azvârlit la gunoi. Probabil, dezorientați, au uitat care le e lor locul.

Ai înnebunit ? Vrei să le ceri socoteală ? Cum să faci așa ceva ? N-ai cum, serios, n-ai cum și nici cu cine. Vezi tu, mai isteți, totuși, decât tine, au avut grijă să se asigure că nu-i vei putea trage la răspundere. Știi tu cum ? Ți-au mulțumit, anticipat încă.

Pe același ton ironic, zeflemitor și batjocoritor,

O merităm ! Și tu și eu și voi toți !

have a nice day fuck you

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Da ce-ai patit draga ?


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

