Scrieri pentru mai tarziu

19 Octombrie 2013 la 2:32 pm | Publicat în Personal | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

522037_501154673254795_1820767541_n

Mi s-a spus adesea să scriu, să scot tot ce am mai bun prin mine, să aștern aceste rânduri pe care, atunci când voi fi cu adevărat pregătită, să le analizez, să revin asupra lor și să retrăiesc momentul de acum cu mintea de atunci.

Scrisul eliberează, te descătușează din ghearele minții, dar, oare, chiar o face ? Cum să mă eliberez eu de mine ? La final, ce, respectiv cine aș mai fi eu ? Nu pot să mă vârs în mine, la fel cum nu pot și nici nu vreau să mă golesc de mine.

Exercițiul ăsta mă seacă de vlagă, de energie și de mine. La final, sfârșesc prin epuizare, una mentală, căci cu cea fizică m-am obișnuit demult. Și, la ce bun, totuși ? Nu voi adormi mai repede, nu voi putea treze la/în visare mai ușor, voi fi tot aici, tot eu, doar că ceva mai ușoară, cu câteva sute de cuvinte mai puțin stocate.

Oricum, inventarul va ieși, căci ele reușesc cumva să se regenereze, să se înmulțească în mod constant. Astfel, oricât aș trage de și din mine, nu reușesc să țin pasul cu ele. Mereu mi-o iau înainte și-mi râd în față pentru că nu izbutesc măcar să mă apropii de ele. Viteza minții mele mă împresoară și mă uimește deopotrivă. În plus, sufletul mi-e greu și mă apasă, așa că iar pierd, de la mine și din mine, tot pentru mine.

Așa că, sărmană ființă, scrie, exprimă-te, exteriorizează focul ce te mistuie, sperând ca, într-un final, totuși, cuvintele să se îndure de tine, să nu mai formeze gânduri clocotiroare, căci aburul lor deja ți-a încețoșat mintea și sufletul.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

