Nebunia curajoasa de a (mai) visa

15 Septembrie 2013 la 11:53 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 4 comentarii
Etichete: , , ,

Cu gândul la viitor, uităm să ne trăim prezentul. Mirajul zilei de mâine ne învăluie mai repede decât ne-am fi așteptat și nu ne putem desprinde din pânza speranțelor, a incertitudinii hazardului.

Sperăm la lucrurile care ne-am dori să ni se întâmple. Ne agățăm de simple idei, care nici măcar nu ajung să fie potențiale obiective, căci adesea nu reușim să le planificăm. Și atunci, o idee fără vreo schiță, ce este ?! Un simplu vis, nimic mai mult. Ironic, uneori  suntem prea visători, iar  alteori nu uităm că, de fapt, noi chiar trăim (deja) un (alt) vis.

484329_174726699344443_762143440_n

Ne entuziasmăm  doar la gândul că dorințele noastre s-ar putea materializa, urmând a fi trântiți de zidurile realității atunci când lucrurile nu se adeveresc întocmai . . .

În pofida a tot ceea ce am ajuns să trăim până azi, aici și acum, totuși, ce am fi noi fără așteptări, ce am fi doar cu dovezile prezentului necruțător ?!

I’m here without you baby, but you’re still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby, but you’re still with me in my dreams
And tonight girl, there’s only you and me

I’m all alone . . .

3 DOORS – Here without you

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Un amic de-al meu spunea recent ca ‘e mai simplu sa rezisti presiunilor vietii atunci cand ai un vis’! Sunt de acord cu el.

    • Interesant amicul tău 😀 și tu pentru că ești de acord cu el 🙂

  2. Jur ca-mi place sa visez. Sa am dorinte. Sa-mi propun lucruri. Si sa le indeplinesc.
    Hugs.

    • Te cred, mai ales la partea cu îndeplinitul :mrgreen:


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

