Tinute office – cum ne imbracam la birou ?

6 Septembrie 2013 la 1:32 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , ,

Cu toții știm că prima impresie contează, mai ales atunci când avem o imagine de protejat în fața partenerilor noștri de afaceri. Tocmai de aceea, look-ul nostru este esențial la locul de muncă, așa că trebuie să ne pregătim încă dinainte pentru a câștiga încrederea oamenilor cu care zilnic intrăm în contact, un prim pas în atingerea acestui obiectiv fiind modul în care chiar noi îi determinăm pe ei să ne perceapă.

Aspectul fizic reprezintă așadar un element primordial, care poate fi un important factor hotărâtor în procesul de decizie atunci când vine vorba de încheieri de parteneriate, durabile și sustenabile în timp.

Fie că ne prezentăm la un interviu, fie că suntem pe punctul de a încheia o colaborare, modul în care ne îmbrăcăm spune multe despre noi, ca oameni, cât și ca pioni ai pieței muncii. Astfel, ținutele office sunt la mare căutare, fiecare persoană care activează în acest domeniu dorind să epateze, să creeze o părere bună despre sine. Modul în care ne îmbrăcăm comunică angajatorului, colegilor de muncă și persoanelor cu care intrăm în contact o primă idee despre persoana noastră, deci poate fi considerat o carte de vizită indirectă, pe care o livrăm celorlalți încă de la prima vedere.

 tinuta office nimphe.ro

Deși pare relativ simplu a compune o ținută pentru activitatea zilnică de la birou, nu toată lumea este atât de pricepută, respectiv de inspirată. Pentru marea majoritate, gândul că trebuie să nu cadă în ridicol, dar să și poarte niște haine care să le reflecte spiritul întreprinzător, poate fi de-a dreptul stresant. Întru ajutorarea lor, venim azi cu niște sfaturi, sperăm noi utile, pe care, după bunul plac, dacă sunt considerate adaptabile fiecăruia, cei interesați le pot lua în considerare atunci când urmează să își reorganizeze compartimentul de haine office din șifonierul personal.

Cum să arăți office in tinuta aleasă chiar de tine ?!

Culorile – Joacă-te cu ele ! Nu te limita și permite-ți să experimentezi tot felul de combinații, care mai de care mai îndrăznețe. Office nu înseamnă clasicele culori reci, terne și taciturne ! Această concepție este total greșită ! Poți arăta șic chiar și în haine colorate, care să transmită totodată bun gust și bun simț. Nu crezi ? Încearcă și tu, te vei convinge în momentul în care nu vei mai ști cum să faci față laudelor pentru pata de culoare pe care o vei reprezenta tu la birou. Toți cei din jur se vor simți mai bine, mai veseli și mai optimiști tocmai datorită înseninării zilei lor de către tine.

Chiar dacă, în unele companii, se impune o anumită uniformă, asta nu înseamnă că ești încorsetată în aceste rigori. Regulile, deși nu e recomandat a fi încălcate la locul de muncă, nu sunt așa rigide precum par, astfel că ai ocazia să asezonezi codul vestimentar impus cu un mic element de culoare, notă a ta, personală.

Fustă vs. Pantaloni – dacă domnii nu se confruntă cu această problemă, damele au reale dileme la acest capitol. Pentru că vor să fie cât mai frumoase și mai diferite față de celelalte colege, între femei fiind o competiție acerbă pe linie vestimentară, doamnele adesea uită că, la birou, ar trebui să fie și comode, astfel că își iau niște rochii/fuste care nu le prea conferă libertate de mișcare, lucru pe care ajung să îl regrete ulterior, motiv pentru care, mai apoi, se consolează și se refugiază totodată recurgând la pantaloni.

Dresurile – sunt elementul cu care damele pot ieși în evidență. Totul depinde de modul în care sunt alese și de materialul de fabricație. Nu apelați la cele chicioase, mai ales dacă urmează să le etalați la muncă, însă nici nu vă rezumați la aceleași culori clasice, cu care și bunicile noastre au fost obișnuite. Gama de culori regăsite pe piață sunt și aici la îndemâna dvs., așa că fanteziați puțin chiar și la locul de muncă.

Cravata, papionul și eșarfa – aceste mici detalii care completează vestimentația de la birou nu trebuie să lipsească din garderoba noastră zilnică. Prin acest mic element, ați putea surprinde, v-ați putea lăsa amprenta personală chiar și la evenimentele la care se impune un anume dress code.

Pantofii – cu ei, din nou, puteți ieși din tipare. Abandonați clasicii pantofi negri, respectiv maro. Nu mai e la modă să . . . fii la modă ! Reorienteză-te, adaptează-te zilnic la ceea ce ți se potrivește ție în fiecare zi în parte ! Ai o rochie neagră ? Alege pantofi roșii ! Ai un sacou bleumarin ? Surprinde-ți prietenii cu niște pantofi din piele întoarsă de culoare roșie !

Accesoriile – sunt de nelipsit oriunde te-ai prezenta și cu oricine te-ai întâlni. Nu scăpa așadar nici acest detaliu din vedere, mai ales când vine vorba despre geanta de mână / servieta care nu trebuie să-i lipsească niciunui om de afaceri, ori noi am stabilit de la început că vrei să-ți meargă bine în colaborările pe care speri să le finalizezi cu potențialii clienți/angajatori.

Anunțuri

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: