4 ani (deja !)

31 Iulie 2012 la 11:17 am | Publicat în Copilul din mine | 8 comentarii

thx

Au trecut deja 4 ani de la primul post aici, pe safimcopii. Ca o mamă răuţă ce sunt, nu am sărbătorit aşa cum se cuvine, aici, cu voi,n-am marcat împreună data de 1 iulie, dar…am sărbătorit cu un film 3D. Am văzut IceAge 4 de ziua lui, a blogului. :mrgreen: ( asta compensează într-o anumită măsură..cred)

Anul ce a trecut nu a fost foarte constructiv pentru blog dat fiind faptul că modalitatea în care-mi desfăşor eu viaţa personală şi profesională a avut de suferit importante schimbări, aşa că blogul a rămas undeva pe-un plan secund, însă el mă aştepta aici cuminte de fiecare dată pentru a veni din când în când să-l mai mângâi, să ne mai jucăm împreună, să aşternem câte o amintire.

L-am neglijat, dar pentru asta nu s-a supărat (prea) tare. Nu mi-a cauzat probleme, ba din contră, mi-a adus multe personaje noi în viaţa mea. Am cunoscut oameni foarte interesanţă, deşi nu prea mai am timp să mă ocup de blog, lucru foarte vizibil dacă stai să te uiţi la arhiva postu-urilor mele.

Sunt ocupată, iar când nu..parcă mi-am ieşit din mână. Nu mai am verva de altădată. Sunt subiecte pe care am învăţat să le ţin doar pentru mine. Până şi Ale are greutăţi şi supărări în viaţa, dar asta nu înseamnă că m-am ramolit şi voi veni să vi le aştern aici, sub nas, să aveţi cu ce vă începe o zi lamentabilă dimineaţa la cafea, sau atunci când mă citiţi voi. ( numărul celor ce s-au abonat la blog a crescut considerabil, asta tot spre stupoarea mea 😆 senchiu !) Nu, dragilor, trebuie să ne simţim bine şi să cosnstruim ceva frumos împreuna, nu să citim şi despre grijile altora în on-line, că doar şi aşa le avem noi pe ale noastre destule şi nu ducem deloc lipsa de altele-n plus, motiv pentru care aici, în spaţiul meu virtual de joacă, de regulă veţi găsi chestiuţe ok, care să vă mai destindă, nu să vă rideze-n plus :mrgreen: ( n-amd e unde să vă plătesc facelifting-ul după aia 😛 )

Blogu’ ăsta e din cale afară de cuminte, zău. Nici nu pretinde multă atenţie, nici nu-mi cere de mâncare. Stă şi aşteaptă clipa-n care eu să-mi amintesc  de el. Se mulţumeşte cu puţin, ai putea spune, dar o face memorabil, căci mă ajută mult să fac câte o retrospectivă, să mă analizez, să mă întorc pe toate mărţile pentru a-mi urmări (in)voluţia personală pentru că, deşi unora li se par nişte poveşti fantasmagorice, fiecare post are în spatele lor un sentiment puternic, personal, cel ce m-a animat să-mi deschid caietul virtual şi să mâzgătesc.

Tot în anul ce a trecut am întâlnit noi oameni faini Majoritatea m-au găsit ei pe mine şi-au venit săî mă tragă de mână şi să mă invite la o bârfă despre blog. Deşi nu prea mai am timp de scris, din ce în ce mai mulţi oameni de calitate intr-n lumea asta, ba chiar citesc din scoarţă-n scoarţă blogul,iar mai apoi vin şi mă cadorisesc cu câte un feedback. Mylike 😀  senchiu veri mach ! :mrgeen:

Ce va mai fi ? Se va mai scrie. Cu siguranţă. Oricum nu va dispărea nimic ! ( miss you, DianaEmma 😦 )

Happy birthday, baby blog ! 🙂

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. La multi ani! la cat mai multi anisori la fel de frumosi si plini cu voie buna!
    poate reusim sa ne vedem, pentru un ceva very pretty 🙂
    te pup.

    • Mulţuuu’ :* în ultimă instanţă ne chefuim cel târziu în toamnă, când (re)vin la CJ

  2. Felicitări Ciupă ! Am și uitat că s-o împlinit deja 4 ani . . . ce zboară timpul. Sper să postezi aici cât mai multe aventuri de acum înainte !

    La Mulți Ani baby blog-ului tău ! (încă un pic și îl dai la grădiniță )

  3. Sa ne traiesti blogule! Poate vii la o bere cu mine si cu Ale 😛

  4. Sa traiasca, sa se faca mare si sa ne faca mindri pe toti! 🙂

  5. La mulți ani blogului tău!

    Uite așa ne mai dăm seama cum trece timpul… de multe ori nu îmi vine să cred că prin 2008-2009 erau vremurile alea cu discuții faine… Ca un puf trec anii…

    Nici la mine nu a dispărut nimic, e doar pe privat pe o perioadă nedeterminată, Nu știu dacă voi putea vreodată reveni… dar știu că îmi place să știu că e acolo… cine știe, poate îl lasă și pe el wordpress-ul să mă aștepte cuminte…

  6. Vă mulţumesc !

  7. E deja marisor, sa-ti traiasca si sa-ti aduca numai bucurii. 😀 Impreuna cu acei oameni faini… 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

