Sufletul – Sac de box

17 Iunie 2012 la 6:15 pm | Publicat în Sasha | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

P!nk

Să ne imaginăm sufletul. Ca pe un sac de box. În care lovim febril. Ne descărcăm. Dăm cu toată forţa noastră. Cu patimă, cu sete , cu ardoare. El – neputincios. Doar stă. Şi încasează. El e prietenul nostru. Nu cel din copilărie, ci cel dinaintea acestuia. El ştie că suntem cuprinşi de emoţii, aşa că ne lasă să ne descărcăm. Pe el. Stă şi încasează. Ca un fraier, ar zice unii, dar el o face din iubire,din prietenie. Pentru că îi pasă, pentru că vrea să vadă că nu ne mai chinuim, astfel că ne dă şansa de a ne elibera de sub presiune, de tot ceea ce ne doare, însă tot el e cel ce va rămâne în cotinuare alături de noi, să se asigure că am trecut cu bine, că va avea cineva grijă ca noi să ne reasamblăm cu bine.

În schimb, pe el, pe suflet, după ce a fost boxat, nu are cine să-l panseze, cine să-l readucă la starea lui iniţială, motiv pentru care uneori el rămâne cu sechele, unele dintre ele agravându-se-n timp până într-acolo încât nu mai pot fi tratate.

Stă şi îndură. Nu doar stă, dar  îşi şi asumă tot ceea ce încasează cu bună ştiinţa de la noi, dar şi plăteşte pentru asta, iar durerea ce o vom resimţi-n ai noştri pumni nu se va putea oricum compara cu cea a sufletului boxat.

Sacul de box numit suflet nu are parte de un meci cinstit. În ringul în care se află el nu există niciu arbitru, niciun fel de reguli. Pentru el nu are cine arunca prosopul alb, nu are vreun protector. El joacă acest rol. Pentru noi, astfel că el însuşi rămâne descoperit în faţa torentului de lovituri năucitoare. Şi totul din dragoste pentru noi . . .

Nu geme, nu icneşte, nu dă vreun semn măcar cum că e pe cale să cedeze. Încearcă  a-şi depăşi limitele, împingându-le dincolo de normal. Ştie că-n final, el e singurul ce ne mai rămâne, aşa că e conştient de datoria lui de a se menţine pentru noi.

Evident însă, uzura-i necruţătoare, îşi spune cuvântul, lăsându-şi amprenta chiar şi asupra lui, sufletul pe care l-am boxat de atâta vreme şi care nu ne-am fi gândit vreodată că va intra-n moarte cerebrală poate şi pentru faptul că el se presupune că nu are creier, deci nu gândeşte, căci altfel mintea noastră limitată nu ar fi capabilă să înţeleagă dimensiuena incomensurabilă a sacrificiului de iubire ce ne-a fost dat nouă,  . . . nişte proşti !

Corectare text : O. Vinţeler 😛

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Reblogged this on Analfabetul's Blog.

  2. doamne… ce frumos ai scris. ce te-a facut sa intelegi toate cele scrise mai sus?
    multi din cei care vor citi, garantez ca nu vor intelege mare lucru.
    frumosssssss

    • într-o oarecare măsură fiecare înţelege ceea ce are nevoie.
      cum am ajuns eu la concluzia de mai sus ?
      îmi place să cred că nu am trecut prin viaţă ca raţa prin apă, aşa că,fie c-am vrut,fie că nu, am fost nevoită să dau şi eu la rândul meu nişte coate în stânga şi-n dreapta, să „boxez” niţel, astfe c-am ajuns să dau nişte „croşee” de dreapta chiar bunicele . . .

  3. du-te tu, desteapta esti vezi daca iesi cu mine :))
    glumesc si daca nu iesi cu mine tot desteapta esti, asa te-a facut mama ta, da vine pe ea

  4. Finaal apooteotic!!!
    :))
    Nici nu știu ce să-ți zic:
    -Superb sau felicitări!?
    😉

    • poate te hotărăşti într-un final 😆

      • Cred că o să te îmbrățișez, pe ascuns.
        :))

        • de ce pe ascuns ?! eşti timid în public 😆

          • Nu măă….să nu mă vadă prietenul tău. 🙂
            Altfel nu mi-ar fi greu să aleg o intersecție și să te văd…cum și cât o să stai strânsă tu în brațele mele..
            :)))

            • intersecţie…răscruce de drumuri.. interesting 😛 forţosule :))

  5. Știi, încep să-mi placă neuronii tăi…. 🙂
    Văd că au ceva mușchi asemănători cu ai mei…
    Curajoas-o! 😉

    • vezi să nu faci vreo pasiune (prea mare ) pentru neuronii mei 🙂

      • Să văd??
        …n-am cu ce!!
        :))))
        Mai repede pot să fac pentru asocierile fericite..
        :))

        • we should drink for that, my friend ! 😀

          • wheeree?
            Tell my!!
            :)))

            Ce sonoritate a avut asta pentru mine: “my friend“…
            Îți Mulțumesc..

            • Enjoy 😛 until it lasts 😆

              • of course…take your time..:) I can never resist temptation
                Its all about simplicity..

                • I agree 🙂 . Now… nighty night , dear friend !

                  • I, m glad…. my dear

  6. 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

