(in)Decisă

8 Mai 2012 la 3:58 pm | Publicat în Personal | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

thx

În ultima vreme am vorbit atât de mult despre alegeri (personale,de zi cu zi) încât am impresia că dau nas în nas cu ele indiferent în ce parte m-aş întoarce. Se pare că au ajuns mult mai vizibile decât mi-aş fi dorit eu,asta în măsura-n care zilele trecute am vorbit cu un prieten apropiat şi,fără să-i dau prea multe detalii, chiar el mi-a suferat că e vremea să fac nişte alegeri şi, odată hotărâtă, să-mi asum ceea ce am ales, să mă ţin de ele.

Încerc să trag mâţa de coadă cât mai mult posibil, să amân (inevitabilul, zice el!) , să privesc din diferite unghiuri (mai ceva ca un inginer constructor), să încerc diferite decoruri,să creez scenarii,dar . . .e prea mult. Momentan nu pot. Sau nu vreau să pot. Cred că ambele.Sunt sigură!

Deşi nu e nimeni care să mă preseze, o fac eu singură.Ştiu că trebuie deşi, în fond şi la urma urmei, nimic nu trebuie ! (ziceam noi cândva)

Dar . . . pentru moment . . . aleg să nu aleg. E şi asta o alegere, nu ?!

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. tu, ce faci defapt, sa alegi sa nu alegi, mai lasa cacaturile spirituale si fa o alegere daca nu vrei sa iasa mai rau.

  2. alegi sa nu alegi> ? foarte bine ;))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

