Nebunului lasă-i coroana . . . Regele-i liber acum . . .

2 Martie 2012 la 12:40 am | Publicat în Aberatii Nocturne | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

( poza am luat-o de la o prietenă de pe FB )

I-ai văzut şi tu pe toţi azi. Ai  văzut reptilele ( vorba lui Bobo ) , tolănite la soare, au invadat parcurile , au ieşit şi ei să mişune-n jungla de asfalt ( vorba altcuiva 😛 ) că , deh, a început 2012, a început şi primăvara, a început până şi weekendul , deci . . .

Cu mic cu mare , cu zâmbetul în floare ( nu,serios, chiar aveau diverse burieni în mână ) şi cu câte un ac înfipt în piept ( nu, nu d-ăla de-al lui CUpi-3,14-DON) , sugrumaţi cu ceva şnur . . . ! martie călător îţi aduce-un mărţişor ( parcă aşa era. nu ?! ) . . .

Şi-a fost soare, d-ăla cu dinţi, dar măcar a fost. Şi-a fost şi-o babă faină. Ziua, nu aia-n cârjă, da’ parcă e bună şi asta din urmă , că măcar a supravieţuit. e rea a dracu’ , mă-nţelegi tu, din moment ce a tras în asemenea hal de ea de încă se ţine-n botă. Şi te mai şi bate uneori cu ea, cu bastonu’ , dar . . .

să zic acum de primăvară şi de toarte mărţişoarele . . . a ,da, anu’ ăsta-i bisect, deci se zice că fetele-ar dărui anu’ ăsta mărţişoarele , so . . . all the single ladies . . . v-aţi conformat ? că alea cu+ sigur (+ştiţi voi, nu ?! ) . . . vă zic eu . . . şi eu nu minte . . . nu, nu acum 😀

şi-am văzut ieri şi-un tip drăguţ. răbda frig. în P-ţa Unirii. era vânzător. de mărţişoare. nu-mi amintesc ce vindea el acolo ( probabil ceva vise fumate, dar . . .) era făinuţ tipu’ 😀 , i-aş fi ţinut de urât la o cafea , la vreo 10 m mai încolo, pe/la  Corso 😛 ( poate mă va citi până anul viitor şi atunci poate, poate . . . sau poate nu . . . aştept )

şi-am primit mărţişoare. chiar şi eu. nu, nu-s frustrată. ba chiar am şi dat. şi s-au dat oamenii. L. cel mai mult, dar mă aşteptam. dar, stai, c-am şi vândut. unul. un mărţişor. cu 2 lei. probabil iau Pepsi Twist de ei.

şi nenea ce m-a luat azi la ocazie a fost drăguţ. şi amabil. şi galant. şi . . . avea un accent sexos, în pofida anilor săi. azi nu m-a deranjat nici ce muzică asculta tipu’ de lângă mine. la căşti. asurzitoare..căştile. azi a fost soare şi eu amr adiat 😀 până ce-a venit seara. şi-a apus… soarele. da’ nu-i stres . . . mâine iar . . . vine. soarele. şi eu. iar. ‘oi fi surâzătoare.

şi-am fost până şi tare inspirată azi . . .

Primăvara începe cu . . . ce/cine vrei tu şi… când vrei tu ! 😆 Începe-o !!! 😀

dar momentan… sunt . . . dar cel puţin nu, nu am băut.

nu , nu-s. pa 😉

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Chiar foarte inspirata! 🙂

    • ştiam eu că măcar cineva mă înţelege 😛

  2. eu nu am vazut pe nimeni purtand martisor anul acesta… nici nu am primit ca am fost la facultate de dimineata pana seara si la taraba de martisoare era o tanti zgribulita de frig fara clienti…

  3. Inchipuieti sa porti un astfel de martisor(ca in poza) in piept.:))

    • eu aş permite o derogare aici şi aş sugera să purtăm un astfel de mărţişor în buzunar, nu-n piept :)))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

