Something to think about late at night when you can`t sleep

5 Noiembrie 2011 la 1:35 pm | Publicat în Personal | 2 comentarii

Eşti deştept. Eşti puternic. Eşti prost. Eşti slab.

Simple catalogări , umane de fel. Cine poate spune cu precizie ce  sălăşluieşte în sufletul fiecăruia, ce mistere ascunde şi ce trăiri întemniţează ?! Cine are atât siguranţă şi încredere în sine într-o chestiune ce ţine mai mult de domeniul paradigmelor şi al alchimiei decât de-al calculului preciziei, matematic ?!

Şi cu toate astea, zi de zi, ne dăm jos din pat dimineaţa şi ne luăm roba de mici demiurgi şi începem să facem tot felul de presupuneri ( inutile de cele mai multe ori ) , fără  a ne imagina măcar cum ar fi să ne găsim blocaţi pentru cel puţin o zi în pielea celui pe care-l arătăm cu degetul, pe care descoperim că ne e atât de facil să-l catalogăm, să-l încadrăm frumos în nişte tipare ale minţii noastre înguste ?!

Eminem – Beautiful

Nouă nu ne place când suntem puşi la zid. Avem impresia că toate catastrofele Universului ni se întâmplă doar nouă , iar atunci ne torturăm cu „ De ce ( tocmai ) eu ? ” şi în pofida faptului că am trăit experienţe similare, nu ratăm nicio ocazie să repetăm greşeala la rândul nostru, astfel încât cu prima ocazie, pac ! , taxăm pe cine apucăm.

Ce dacă eu am suferit ? A trecut, eu sunt, eu sunt puternic, mare şi tare , am reuşit să-mi depăşesc problema, hai acum să te pun şi pe tine în locul meu, să vezi cum e, să fii nevoit să treci şi tu prin aceleaşi chinuri, doar pentru plăcerea-mi sadică de a te vedea cum te zvârcoleşti , să mă văd pe mine prin  tine . . . Mă scuzi, mă înclin în faţa deşteptăciunii tale , m-ai lăsat fără cuvinte . . . Mă tot întreb de unde izvorul ăsta nesecat de inteligenţă, dar nu reuşesc să-mi dau  seama . . .

Dăm fără milă, fără regrete, fără mustrări, fără vreo urmă de ezitare. Şi suntem măreţi , mândri de isprava noastră, am atins culmile gloriei, nimic nu ne mai poate coborî cu picioarele pe pământ , nimeni nu mai e la fel ca noi , noi suntem, noi suntem dumneZEI ! Şi totuşi . . . toate astea cu ce preţ ?! Se merită ?!

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Frumos,mi-a plăcut cum ai scris lucrurile astea atât de importante !

    • importanţa e relativă , în funcţie de priorităţile şi moralităţile fiecăruia.
      ( ps: bine ai venit ! 🙂 )


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

