You brought light & magic into my life

9 Octombrie 2011 la 12:05 am | Publicat în Copilul din mine, Personal | 3 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

În urmă cu 3  ani am cunoscut un băiat. Ne ştiam dinainte , dar parcă-n seara aia totul a fost diferit, altfel. Atunci l-am cunoscut într-un mod în care nu mai aveam să cunosc vreodată un bărbat. Da, între timp, băiatul a devenit bărbat.

Dar să revenim la băiat . . .

Era stângaci , se purta prosteşte şi nici măcar în ziua de azi nu-şi mai aminteşte ce-mi spunea. Ar fi făcut orice ca să prelungească momentele din acea seară.

Probabil că-l frământau unele nelinişti. Poate se gândea că drumurile noastre aveau să se despartă . . . Era ca la o audiţie, acel loc în care ai o singură şansă să arăţi cine şi din ce eşti făcut , acel moment unic în care trebuie să dai tot ce ai mai bun din tine pentru a convinge . . .

Spre marea mea mirare, eu am fost convinsă încă dinainte să-mi dau seama. Habar nu am de ce în acea noapte mă lăsam târâtă de el în necunoscut. Nu-mi era frică deloc. Nu aveam nicio grijă. Eram atunci şi acolo, cu el, doar noi doi.

Sună a poveste, dar eu mă simţeam ca în Jeux d’enfants ( scenele cele mai reprezentative din viaţa noastră împreună , cu bune şi rele ). Eram prinsă-n vâltoarea emoţiilor dintre noi ce se împleteau şi am impresia că acele luminiţe ce scânteiau deasupra noastră ne-au călăuzit până în ziua de azi  . . . tot împreună.

Din cei mai buni prieteni . . . am rămas aşa , şi-am păşit timizi în noua viaţă , mână-n mână, lăsându-ne  calificaţi drept ” iubiţi ” .

Scânteiam doar gândindu-ne unul la altul , bătăile inimiii ne accelerau, eram şi noi copii , doi copii îndrăgostiţi, care se fâstâceau, care nu ştiau ce avea să se întâmple cu ei, dar care , mai presus de toate, se temeau pentru prietenia lor , le era frică să nu cumva să se spulbere visul şi,  odată cu el, să se dărâme şi castelul prieteniei lor , cel ce avea o fundaţie atât de trainică . . . drept să vă spun, acest lucru e unul dintre cele mai înfiorătoare temeri ale mele ce nu mi-au dat drumul nici până azi . . .

Cu paşi mărunţi, deloc grăbiţi, cu capul sus, cu inimile deschise, ne-am avântat în necunoscut.Am dorit să-l facem cunoscut.

Pe el, pe necunoscut, am preferat să ni-l desluşim doar nouă şi prin noi aţi ajuns uneori să-l cunoaşteţi şi voi, toţi cei care zâmbiţi atunci când ne zăriţi. Să nu fiţi invidioşi , nici măcar o clipă, să nu vreţi să fiţi în locul unuia dintre noi , să încercaţi să vă găsiţi propriul partener al jocului.

Priveşte-l ca pe un copil şi imediat vei simţi ceea ce ai de făcut. Trupul îţi va fi străfulgerat de o puzderie de emoţii de care până atunci nici nu aveai habar. Gândurile cele mai faine îţi vor invada viaţa. Nu vei mai avea intimitate. Vei împărţi totul , cu bune, cu rele,  cu acela care, odinioară băiat, acum a devenit bărbat.

Iar tu, preafericită femeie, ai avut onoarea să asişti şi să te implici în toată această splendidă metamorfozare . . . sau cel puţin aşa a fost în cazul meu, iar mie-mi place să cred că nu-s singura norocoasă din toate Universurile pe care le-am vizitat până-n prezent 😛

Au trecut 3 ani din acea seară , de la acea plimbare, de sub acel felinar, de la cele 3 sărutări . . .

Te Iubesc , Ciupa MEA  !

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Foarte frumos povestit, am patinat si eu printre amintiri odata cu tine. Sunteti doi copii frumosi si va doresc multi ani fericiti impreuna ! :*

  2. Ce poveste frumoasa de dragoste. Multi ani de iubire si fericire impreuna va doresc! 🙂

  3. Mi-a plăcut filmul ăla, mai puțin finalul. Voi să rescrieți finalul, da? 😛 Mulți ani împreună 😛


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

