Proasta satului

8 Octombrie 2011 la 12:20 am | Publicat în Personal | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Oameni . . . situaţii . . . momente . . . sentimente . . . trăiri . . . vorbe care ( tot mai ) dor . . .

Să vrei să faci ceva, să fii acolo şi să nu poţi ! Să trebuiască să asişti doar, când tu ai putea schimba atâtea . . .

Să auzi cele mai anormale grozăvii, cele mai tăioase cuvinte şi cele mai ofensatoare jigniri la care o mamă  s-ar putea gândi în ceea ce-l priveşte pe copilul său, sânge din sângele ei, mogâldeaţa aia cu care a fost în comuniune totală timp de 9 luni , pe care l-a îngrijit cândva mai ceva ca lumina ochilor ei, acea biaţă fiinţă ce se vrea a  fi tot ce are ea mai scump, mai sfânt şi mai curat pe lumea asta  . . .

Unii oameni sunt răi, alţii s-au născut aşa, dar parcă din ce în ce mai mulţi par a se strădui din răsputeri să (re)devină aşa într-un fel atât de monstruos încât ar surprinde până şi demonii din Iad . . .

Se spune că de femeia încolţită să fugi cât vezi cu ochii, să te fereşti de ea, căci în acele momente împroaşcă cu o otravă letală şi dă tot ce are mai rău din ea pentru a se asigura că scuipatul său veninos împroaşcă şi atinge sufletul vizat cât mai adânc şi mai marcant . . . pentru totdeauna . . .

Regretele nu-şi  ( mai ) au rostul , părerile de rău nici aşa, asta după ce ele au fost cândva proiectile îndreptate spre o inimă ce acum e ţăndări datorită faptului că atacul plănuit a avut un real succes . . . o minte bolnavă s-ar bucura de trimful ei, însă atunci când va sosi acea milisecundă de înţelepciune, acel ultim milimetru al drumului presărat cu iertăciuni , totul va fi în zadar . . .

Mi-e ciudă pe mine pentru toate nedreptăţile la care am luat parte, pentru toate cele ce le-am comis, pentru toate la care am contribuit şi, mai înainte de toate, îmi vine să-mi trag palme pentru fiecare cuvânt meschin pe care aş fi putut să-l îndrept prin vreo intervenţie a mea. Dacă şi numai o suflare din partea mea ar fi salvat un om de la suferinţă, l-ar fi scutit de torturi psihice, atunci aş fi reuşit cu adevărat ceva , dar . . . uneori chiar şi eu mă văd neputincioase şi mă las pradă durerii . . . şi uite aşa mă fac mică, mică şi simt cum creşte tensiunea-n vene, cum mi se accelerează circulaţia şi cum un gust ciudat ( dar plăcut ) îmi invadează gura, cam ca şi atunci după ce –i spargi moaca unei proaste !

Gust de sânge !

* * *

ps1 : Din păcate nu m-am putut abţine şi azi a revenit adjectivul „pro(a)st/ă” în vocabularul meu

ps2 : Tata avea o vorbă ” Răzbunarea e arma prostului, dar prost e cel ce nu se răzbună ” . . . mereu am avut încredere în înţelepciunea lui 😉

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Să știi că nu sunt de acord cu tatăl tău 😀 Știu că atunci când arunci cuvinte dure poți să faci mai mult rău decât dacă lovește la propriu. Acum nu înțelege că sunt violent fizic :)) Dar și violența fizică și agresivitatea verbală au cam același efect. Eu știu că o vorbă aruncată aiurea poate face enorm de mult rău și nu mai poate fi retrasă oricât ai vrea. Mai mult de atât, dacă te răzbuni vei avea o satisfacție de moment apoi îți va părea rău. Personal aleg să nu mă răzbun tocmai pentru că după îmi va părea rău și răzbunându-mă nu dovedesc că aș fi altfel decât persoana aia care m-a jugnit sau știu eu ce mi-a făcut rău. Eu vreau să dovedesc că sunt altfel. Până la urmă Dumnezeu este sus și le reglează El mai devreme sau mai târziu.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

