Be Yourself And Assume All That Comes Because Of It !!!

18 August 2011 la 4:16 pm | Publicat în Personal | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

E greu cu relaţiile astea şi-ţi dau foarte multe bătăi de cap dacă eşti într-atât de nebun încât să stai să le analizezi.

Apar multe complicaţii în urma operaţiei deschise pe cord, dar cea mai dificilă procedură mie mi se pare atunci când intri în stop cardiac şi trebuie să te resuscitezi rapid, fiind chiar sub ochii spectatorilor curioşi şi . . . nedoriţi. 👿

Da, e greu să ajungi să ai o relaţie serioasă , dar e şi mai al dracu’ s-o menţii , mai ales dacă toată lumea îţi vâră idei de tot felul, care mai de care mai năstruşnice

( a se observa că mă lupt cu mine pentru a-mi scoate din vocabular cuvântul „prost ” împreună cu derivatele sale, motiv pentru care mă străduiesc să-i diminuez uzanţa 😆 )

thx

Nu despre relaţii în general vreau să vorbesc azi , ci despre acel episod în care, la constrângerile binevoitorilor ( da, vezi să nu ! ) din jur , atunci când ajungi la stadiul de ” committed ” ( cu sau fără inel/acte ) trebuie simultan adaugată o pereche de ochelari de cal, d-ăia negri , opaci şi cu obloane :sick:

Wrooooooooooooooong !

Odată cu apariţia acelei persoane speciale din viaţa ta aceasta nu se termină, nu se pune pe mute sau pe pauză.

Abia atunci se zice că începi să trăieşti cu adevărat şi atuci de ce să te automutilezi, de ce să te deprivilegiezi singur/ă de bucuriile vieţii . . . chiar dacă . . . . acestea le regăseşti uneori în . . . pam pam . . . ograda vecinilor 😛 ?!

Dacă ochiul tău surpinde o făptură frumoasă, creaţia dumnezeului care ne-a făcut oricum pe noi toţi , de ce să-i renegi frumuseţea interioară şi exterioară ? Doar pentru simplul fapt că persoana cu care-ţi trăieşti viaţa în armonie şi fericire nu posedă aceleaşi calităţi ca cele surprinse ?

E oare condamnabil să fii altfel ? DA , neică, e ! De ce ?! Din cauza cuvântului pe care nu vreau să-l (mai) tastez 😳

Ce e greşit în a aprecia celălalt bărbat ( ca să nu zic al alteia ) care lasă o dâră finuţă de parfum în urma sa ? De ce e oripilată lumea atunci când privesc insistent şi adânc un ( alt ) bărbat ? Ce-ai , lume, că n-am sărit pe el . . . şi chiar de-aş fi făcut-o . . .

Adulter ? Incitaţie ? Păcat ? ( pls, let me laugh ! ) Şi încă ceva . . . nu toate plăcerile-s sexuale , so … 😉

Să-ţi placă omul cu care te întâlneşti pur întâmplător pe stradă, la o terasă, tipa de la masa alăturată, colegul din trafic, sau chiar băbuţa care e înaintea ta la plata facturilor ( ş.a.m.d). . . ce e greşit ? ce e aşa absurd încât lumea se scandalizează într-un asemenea al ?!

Toate astea , evident , în paralel cu relaţia frumoasă pe care o întreţii alături de partenerul de viaţă . . . 🙂

Nu o dată mi s-a atras atenţia

” – Aleee , ce ai ? Cum vorbeşti aşa ? Şi Ciupa ta ? ” ,

sau

” – Şi Ionuţ ce  zice ? ” ,

ori

” – Ţie chiar nu ţi-e ruşine ? Cu Ciupa aici , de faţă ? „

Nu le văd rostul întrebărilor de mai sus , pe bune . Şi nu o zic doar pentru că eu am fost cea condamnată ( c’moooooon ) . Eu accept şi viceversa. Voi ? 😆

Am prieteni cu care îmi permit multe ” indecenţe ” ( dacă ar fi să le catalogăm ca . . . lumea ) şi ne fac deopotrivă plăcere. Râdem, ne simţim bine, profităm de fiecare clipă-n care facem noi să ne fie bine. E interzis prin lege să te simţi bine fără a prejudicia populaţia din jur ??? Dacă o fi , mă scuz, eu n-am ajuns cu învăţatul până acolo 😉

Nimic din ceea ce (a)pare drept criticabil din ochiul vostru atââât de vigilent nu face ca iubirea pentru persoana de lângă tine să se schimbe, sau să se altereze în vreun fel.

Sunt cupluri şi cupluri. La fel, mentalităţi şi mentalităţi, iar în momentul în care relaţia ajunge la un asemenea stadiu de stabilitate încât partenerii se amuză copios împreună de astfel de picanterii ale vieţii sociale . . . pfff . . . nici nu am cuvinte să vă explic cum se simplifică rigiditatea vieţii.

But . . . one day  . . . maybe . . . you’ll find it out .  . . yourselves 😆

Good luck with that  ! 😉

până atunci va rămâne în continuare mult mai uşor să împroşti cu porcării ceea ce e atât de ” la mintea cocoşului ” , decât să admiţi că ai o problemă de acceptare la acest capitol, chichiţă care, evident, se va soluţiona rapid în momentul în care vei înceta să-i mai judeci pe cei ce-s fericiţi fericindu-se indiferent de mod şi  . . . îţi vei trăi propria viaţă !

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Am văzut cupluri care își spuneau unul altuia chestii de genul: ea îl arăta lui câte o tipă pe stradă și el îi arăta tipi pe stradă care li se păreau lor faini :))

    • poate recrutau ceva :))) :mrgreen: cine ştie ce planuri aveau ei care implicau şi alte . . . persoane 😛

    • Asa faceam si eu si nu mi se parea deplasat. Eu chiar ma amuzam.
      E aiurea sa nu poti sa te uiti in ochii cuiva ca gata, iti place, il vrei, il doresti. Sau invers. E o prostie.
      Daca admiri ceva la un cineva, nu inseamna ca vrei sa si faci ceva cu cineva-ul ala.
      Si-n plus, daca intr-un cuplu exista incredere nu vor aparea discutii de genul: „iti place de ala/aia”…

      • adesea lumea judecă ceea ce nu poate înţelege. e mai convenabil aşa 😛

  2. Și soră-mea cu cumnată-miu făceau asta și doar se amuzau :)))

    • atât ştii tu , că-n rest . . . . :-” :)))

  3. am gasit blogu asta la bookmarks :)) , long time no see Ale 😀

  4. eu mereu ma uit pe strada si dupa fete, si dupa baieti…mi se pare absurd sa judeci o persoana doar pentru ca se uita la altcineva…


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

