Sasha asks . . .

25 Aprilie 2011 la 12:52 pm | Publicat în Aberatii Nocturne, Sasha | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

. . . de ce  întotdeauna în preajma sărbătorilor românul scoate ce are mai bun din garderobă şi se înţoleşte pentru a putea mai apoi difila în mare stambă pe străzile oraşului ?

. . .  contează chiar aşa mult felul în care ne percep oamenii, cei din jurul nostru alături de care oricum stăm cot la cot şi-n restul zilelor şi ne-au văzut şi hainelele alea răpănoase pe care toţi le renegăm ?

. . . sau , poate mă înşel eu şi toată chestia asta cu Învierea ne-a cuprins spiritul şi ne-a făcut şi pe noi mai curaţi şi, cum la nivel psiho-emoţional n-avem cum căpăta o înnălbire d-asta, am zis că măcar hainele să fie dintre cele mai curate, mai noi şi mai scumpe ?

Istericale obişnuite în viaţa familiei sărace de Paşte :

– Vine Paştele şi nu avem o haină nouă, nici măcar o cravată . . .

Doamne , Doamne, ce ne facem, cum să mergem aşa la biserică ?

Viorica de la 2 şi-a luat costum nou de Paşte , eu nici măcar o eşarfă nu mi-am permis. Mor de ruşine , ce mă fac ?

Doar e Paştele , o dată în an, TREBUIE să port ceva nou !

Cum mă mai duc eu a 3 a zi la muncă ? Colegele-şi vor etala noile ţinute, iar eu . . . 😦

thx

Barney Stinson ( vezi ” How I met your mother ” ) ar fi cel mai mândru purtător de costum. Inima i-ar dansa valsul bucuriei când ar vedea atâţia oameni împopoţonaţi pe străzi.

Dar facem asta pentru noi, pentru sufleţelul nostru sau . . . pentru pupila şi simţul de a judeca a altora ?

Până una-alta, mă duc să-i aranjez lui Ciupa cravata , să fie un adevărat Don Juan :mrgreen: şi să crape alea de ciudă că nu-l pot avea 😈

Anyways . . . W H Y ?! ?! ?!

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Stii de ce ?

    Pentru ca sunetul ajunge , din difuzoare pana-n sangeeeee :))

  2. Da iepuraşu ce rol mai are? De ce mai vine, dacă vine? 😆
    Nu cred că are vreo importanţă ce haine porţi, contează ce om eşti.

  3. […] Alex’andra pune nişte întrebări. Nu înţelege de ce lumea tre să se înţolească atunci când se apropie vreo sărbătoare. Acum ne referim la cea care tocmai a trecut. Eu nu m-am înţolit, că Paştele a picat înainte de salariu. […]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

