Sowwy . ..

3 Aprilie 2011 la 12:15 pm | Publicat în Copilul din mine | 11 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Prin postul de faţă vreau să-mi cer scuze faţă de nenea cumsecade şi chel ce ne-a luat aseară la ocazie ( de Mecu’ din SB ), chit că sunt cele mai mici şanse ca el să citească asta pentru că eu nici măcar numărul nu i l-am reţinut dar , oricum , nenea dubist, bagă ochiu’ aici :

thx

În urmă cu vreo 2 zile mă gândeam eu că ce aiurea e că, de când tot circul cu maşini, fie că m-au luat alţii la ocazie, fie că a condus Ciupa mea ori eu , fie că m-a plimbat te miri cine . . . nu ne-a oprit niciodată poliţia şi pt mine era într-un fel anapoda rău destul de frustrant că eu nu am avut posibiltatea să trec prin această experienţă.

M-a mâncat sub coadă să simt şi eu cum e să te oprească poliţia.

( bineînţeles că niciodată nu am luat în calcul şi luarea de puncte sau de amendă 😛 )

Şi . . . pentru că există cineva mare şi tare care mă iubeşte ,

dorinţa mi-a fost îndeplinită , 😦

motiv pentru care , aseară , în timp ce veneam cu ocazia de la SB , nici n-a călcat bine acceleraţia, că vine un fosforescent d-ăla cu caschetă şi ne trage pe dreapta.

Acum că maşina poliţiei se camuflase după un ditamai tir-ul , asta-i o cu totul altă mârlănie . . . 😡

Şi uite aşa nenea dubistu’ nostru s-a pricopsit cu o dragă de amentă de aprox. 3 milioane şi-n plus şi 2 puncte penalizare.

Pam pam !

Şi totul doar pentru a-mi satisface mie curiozitarea bolnăvicioasă. 😳

Îmi pare rău ! Sincer !

Aviz potenţialilor neni drăguţi ce ne iau la ocazie : Noi suntem copii cuminţi, de regulă nu vă atragem nicio amendă , aşa că nu ne lăsaţi cu ochii’n soare şi luaţi-ne cu voi până acasă la noi :))

De regulă sunt talismanul TĂU norocos,  doar aseară am fost o mică pacoste 😳  Dar m-am lecuit, nu mai fac, promit ! 😀

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Săracul om! 😆

  2. I-ai platit amenda nu? 😛

    • o daaaa, abia m ai aveam bani de ocazie , de amenda ce sa mai vorbesc :)))

  3. Wow, mă gândeam că nu mai ia lumea ocazia… deşi, în zona noastră ardelenească, oamenii sunt pacifişti.

    Eu şi dacă merg singur, nu prea iau pe nimeni la autostop, că-mi place să ascult muzica tare şi zgomotos 😀

    • gândeşte-te că orice om ar prefera să-ţi asculte ţie muzica decât să stea singur , în drum şi departe de casă.
      data viitoare ia-l cu tine pe amărâtu’ ce-ţi face semn cu mâna 😛

      • Nu aş face pariu că ar vrea, mai ales dacă ar fi un personaj mai în vârstă 😀
        În plus, nu ştii niciodată pe cine iei, şi pentru şofer e o responsabilitate uriaşă. Dacă face accident de exemplu, chiar şi dacă nu e din vina lui, pasagerul îl poate da în judecată. Au fost cazuri. Pentru 5 lei care oricum se văd în consumul de carburant, nu prea merită riscul.

        • S-a dus pe pulă umanitatea, ajutorul reciproc
          ( ăştia mai sensibili să-şi astupe ochii şi să sară peste cuvântul în cauză)
          Crezi că ăla de mă ia pe mine la ocazie la un drum de peste 100 de km se uită la ăia câţiva leuţi pe care îi plătesc la final de cursă ?
          Responsabilitate ? Daaa , clar, cu toţii am auzit de ea, cu toNţii o aducem în discuţie, dar cel mai adesea fugim de ea. ce convenabil , nu ?
          Sper să te afli vreodată într-o situaţie în care să fie o chestiune de viaţă şi de moarte şi să trebuiască să ajungi în X loc şi să nu te ajute nimeni , să rămâi în drum, fără maşină, prieteni, pile, relaţii etc etc 😀 atunci voi zâmbi satisfăcută din IAD
          You’re welcome , my dear ! :*
          ( blestemele mele întotdeauna se împlinesc 😈 şi de data asta nu glumesc, chiar dacă umblă vorba c-aş fi cea mai simpatică de prin zonă 🙂 )

          • Aoleu, da ce te-ai mai aprins 🙂

            La câte curse sunt acum prin toată ţara, ia-mă nene e total pe lângă subiect.

            Da, e responsabilitate uriaşă să iei un străin pe cap, cunosc un caz unde el de a fost şofer a ajuns să plătească daune morale la o domnişoară isteaţă, pentru că s-a băgat o dubă în ei, şi vezi doamne, ea era în grija lui. Sunt sigur că ai vedea altfel lucrurile dacă ai fi de cealaltă parte.

            Probabil mă voi afla în situaţia în care să am nevoie de a ajunge undeva, pentru aia am telefon, bus, sau orice altceva. Se numeşte ‘be prepared’.

            Dacă ai şti cum se pune problema din ambele unghiuri, nu doar din al celui care aşteaptă ca oricine să oprească pentru a-l lua, ai vedea de ce spun ce spun 🙂

            Sau au fost cazuri în care s-au furat lucruri din maşină, şi câte şi mai câte.

            Şi da, pentru câţiva leuţi, cum zici tu, nu merită oboseala, riscul şi orice altă porcărie asociată. Arăţi umanitate când ştii că ai cui, fără să te pui pe tine în situaţii aiurea.

            Ăla de te ia pe tine, te ia că eşti fată, şi asta e lumea în care trăim.

            • mă ia pe mine că-s fată şi pe EL că . . . vine la pachet cu mine, sau cum ? :))
              şi noi când mergem cu maşina luăm la ocazie pentru că, aşa cum ne-a zis nouă un dubist, a fost cândva şi el într-o situaţie nasoală în care a stat nu ştiu cât în ploaie şi nu l-a luat nici dracu’ şi de atuncia jurat să ia la ocazie pe cine se nimereşte.
              eu mereu sunt de principiu că roata se întoarce şi mie tare nu-mi place reversul ei atunci când ştiu că eu am fost o canalie într-o ipostază iniţială 😳

              • Uite, şi eu am fost ‘autostopist’ acum mulţi ani, când eram în primii ani de facultate, şi de la şoferul care conducea ca un nebun, la preotul cu maşina găurită de credeam că voi cădea afară, le-am văzut pe toate. Cu autobusul e suficient de ieftin şi mai comod, per total, mai puţin riscant, şi ai ocazia să admiri priveliştile altfel. Asta ca să redau şi cealaltă experienţă.

                Acum, da, e totul frumos şi nu există niciun risc. Doamne fereşte să dai de ciudaţi, pentru că vrei să crezi sau nu, sunt destui.

                Fiecare îşi asumă propriile riscuri în funcţie de ce pune la bătaie.

                • să zicem că eu-s mai norocoasă de felul meu. până acum mi-a prins bine zâmbetul din dotare, să vedem şi până când 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

