ILoveHandmade.ro – fii creativ/ă !

18 Martie 2011 la 11:48 pm | Publicat în RECOMANDĂRI | 4 comentarii
Etichete: , , ,

În ultima vreme am avut foarte mult de-a face cu cadourile, cu această lume minunată a artei pe care o poţi regăsi nu numai în muzee sau la ceva prezentări foarte simandicoase , ci poţi lua contact cu ea chiar în plină stradă, aşa cum s-a întâmplat recent şi de 1, respectiv 8 Martie cu expoziţiile de lucruşoare handmade.

Cu toţii suntem înnebuniţi de ele . . . ne plac, ne trag cu ochiul, sunt care mai de care mai ingenioase şi mai amuzante . . . unii dintre noi s-au chiar încumetat şi-au ajuns rapid mici artişti, alţii în schimb stăm frumuşel pe banca spectatorilor şi râvnim cu invidie la mici trucuri, secrete care să ne facă şi pe noi mai . . . artisti , mai creatori . . .
( de multe ori ai imaginea mintală a ceea ce ţi-ai dori să realizezi ,înă nu tot timpul deţii şi mijloacele teoretice de ” asamblare” )

La fel de curioasă ca mulţumea de inşi ce caută pe google zilnic informaţii despre chestiuţele handmade , am descoperit un site care mi-a atras atenţia , şi anume http://ilovehandmade.ro/ care este cel mai citit blog despre handmade din România şi-n plus numeroase companii multinaţionale s-au implicat alături de ILoveHandmade.ro în comunitatea artizanilor din Romania.

Vrei ceva lucrat manual frumos ? Eşti în pană de idei ? Ai nevoie de surse de inspiraţie ?

( toate imaginile sunt de pe ILoveHandmade.ro – cel mai citit blog despre handmade )

Eu zic că ar fi tare fain ca şi artizan să te alături unei asemenea mari familii, să fii printre ai tăi , să vă analizaţi reciproc creaţiile , să faceţi schimb de idei şi, de ce nu, să organizaţi chiar şi-un târg împreună, sau vreun eveniment pentru care site-ul atât de des pomenit în articolul de faţă s-a făcut remarcat http://ilovehandmade.ro/tag/kufarart/

iar ca novice, aşa ca mine, ai putea foarte bine să furi meserie, să-ţi vâri click-ul în stânga şi-n dreapta, să prinzi ceva ponturi, sfaturi şi să încerci să scoţi la iveală şi tu artistul din tine

Ce ziceţi, sună tentant, nu ? şi-n felul ăsta nu va mai trebui să cheltuiţi o groază de bani pe cadouri şi-n plus veţi cunoaşte tainele acestei fascinante arte şi vă veţi descurca să faceţi singuri pe marii creatori 😛

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Daca ai putina indemanare si imaginatie poate sa iasa ceva foarte frumos. Eu am incercat si nu prea mi-a iesit nimic special, cred ca duc lipsa de imaginatie 🙂

  2. Si mie imi place ideea; am inceput sa intru si eu in lumea asta si am descoperit ca imi place fff mult .
    Mi/ar placea sa particip si eu pe la targuri, dar dat fiind ca se organizeaza prea departe de orasul meu , nu pot nici macar sa vizitez , deci ma multumesc cu poze postate pe blogul altor artizani (deocamdata).

  3. asta e blogul meu , unde imi astern toate ideile (atat cat imi permite timpul)

  4. Si eu de curand m am apucat de coliere handmade si eu vreau sa particip la targuri dar nu tiu cum se procedeaza …. sa poti sa iti expui lucrusoarele acolo…http://pieces-of-colors.blogspot.com/


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

