La mulți ani, FEMEIE !

8 Martie 2011 la 8:27 pm | Publicat în Personal, Viaţa de student | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

thanks

La mulți ani, ȚIE :

. . . mama mea care-și face mereu griji pentru puiuțul ei . . .

. . . bunicii mele care, așa răcită cum e, mereu se preocupă să facă tot ce poate pentru a mă surprinde-ntr-un mod unic la fiecare sfârșit de săptămână când ajung și eu pe acasă.

. . . mamei lui Ionuț , care l-a făcut și la crescut cum a putut ea mai bine. Ție , tanti Emy , îți mulțumesc pentru bărbatul pe care eu îl iubesc !

. . . doamnei administratoare , în pofida disputei noastre de azi dimineață.

. . . femeii de serviciu care în fiecare dimineață mă face să zâmbesc , deși sunt somnoroasă nevoie mare. Micuța mea dolofană , îți mulțumesc că , după ce speli closetele murdare , mai ai tăria să-mi înveselești diminețile matinale.

. . . caprei cu tocuri ce coboară de la etajul 3. te urăsc și te înjur în fiecare dimineață în care tu calci grațios ca o vacă cu tocurile tale de 10 , dar azi , DOAR azi , îți urez și ție un ” La mulți ani ”

. . . cerșetoarei de la colț , cea de lângă magazinul de panificație din stația Titulescu. Ai doi copilași foarte drăguți , sper să ajungă mari.

. . . prostituatei de pe centură care nu ține cont că azi e ziua noastră, implicit și a ei, și merge la muncă. Cu siguranță o veți găsi și-n noaptea asta la locul bine știut. Lasați-i un bacșiș mai generos , nu fiți . . .

. . . colegei mele de cameră și-i rămân foarte recunoscătoare pentru că m-a grijit și m-a spălat pe cap ca pe un bebe mic și neștiutor. Săr`na , Dana !

. . . Angelei pentru că mi-a împrumutat aeroterma ei și nu m-a lăsat să îngheț .

. . .  Tinei Turner pentru melodia ei ” Simply the best ”

.  . . Ioanei și pentru faptul că-mi împrumută culegerea ei de legi. Sper să nu uit și să facrost de bani să o cumpăr și eu săptămâna viitoare.

. . . tuturor tipelor ce azi mi-au zâmbit și mi-au urat și ele mie „ La mulți ani ! ”

. . . fetelor cu flori în mână. Erau așa frumoase și radioase . . . awwww .  . . și erau și într-un  număr așaaaa de mare . . . mă bucur să vă știu fericite , dragele mele !

. . . cititoarelor mele și mamelor lor și fetelor lor și rudelor lor și . . . pisicilor lor :))))

. . . d-nei de la poartă

. . . d-nei de la toneta cu ziare

. . . d-nei fotograf ce a venit să pozeze accidentul de la stația Agronomia .  . .

. . . Natashei Bedingfield 😀

cam astea au fost femeile din viața mea de pe ziua de azi . . . și-au fost frumoase și m-au încântat cu zâmbetele lor multicolore , la fel ca florile primite de la bărbații atââââât de simaptici și de emoționați . . .

da` chiar , voi ați observat ce transformată e expresia feței unui tip când aleargă cusufletul la gură spre persoană iubită pentru a o surpinde pe aceasta cu niște . . . simple flori ?

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ce simpatice mulțumiri. 😀

  2. Multumim!! Si un „La multi ani!” si tie. Eu nu am pisica, dar… hamsteritei mele sa nu-i uram „La multi ani!”? 😛

  3. Hm, am aterizat eu cu o intarziere de 3 ore si 56 minute, dar la multi ani! Asa-i daca n-ai feisbuc sa dea lumea mai usor de tine :)))

  4. 🙂 mda…la multi ani, cu intarziere

  5. * DianaEmma – simpatic atributul de ” simpatice ” :))

    * criss – hai, treacă de la mine ,o cupă de şampanie şi pt şorecuţa ta, poate se ameţeşte şi se ia la trântă cu Tom ( fostele desene de pe Cartoon Network 😀 )

    * Hubba – asta e, nu exist, pana mea ! n-am feisbuc, mi-am ratat viaţa 😦 noroc că mai am atââââtea de rezervă 8)

    * Păcătoaso – urările-s bune oricând şi oricât de păcătoase-ar fi ele 😛 bun venit ! pângăreşte-ne cu prezenţa ta ! :)))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

