Comercializăm cacat !

28 Februarie 2011 la 6:35 pm | Publicat în Viaţa de student | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Șoricel . Astăzi . Așa am fost eu pe străzile Clujului. Azi. Frig , inimaginabil de . . . frig , mult pre mult pentu un șoricel micuț ce-și târa ghiozdanul prin mulțimea grăbită.

Am fost pe băncile facultății încă de la ora 8. Și eu mă mir ce matinală pot fi uneori , iar după ce am spart o grămadă consistentă de bani pe manuale ( puii mei, ajung să mănânc hărtii dacă nu voi reuși să profesez. măcar în felul ăsta îmi amortizez cumva investiția ) . . .

așa că era timpul să fac ceva și pentru mine , pentru suflețelul meu  și pentru nimic și nimeni mai mult ,

motiv pentru care am dat o raită prin Piața Muzeului ( cred că așa îi zice ) pentru că șoricelul ăsta a mic a fost atras de mulțimea de chestiuțe multicolore la care comercianții ambulanți le făceau atâââta reclamă.

Da , de mărțișoare vorbeam. A , dragă TU , în caz că ai uitat , mâine se dăruiesc mărțișoare , așa că fă -țio o listuță cu toți cei pe care-i iubești și fă-le o mică surpriză. Dacă exercițiul ăsta îți ia prea mult , las-o baltă , n-ai cui și de ce dărui mărțișoare , păstrează-ți banii pentru tine și du-te de te îndoapă la KFC. Sper să crăpi 😀

 

via

 

Eu încă mai am acasă în ceva pungi mărțișoare pe care le-am primit când eram mică. Rețin că și anul trecut am primit , dar la capitolul ăsta mama mi-a luat-o înainte , ea primind o droaie de la copilași. ( ăștia mici o îndrăgesc prea ,prea mult, poate mi-o fură într-una din zilele astea 😛 )

La cămin ne punea d-na educatoare să le confecționăm chiar noi , după care să le dăruim mămicilor la serbare. Tot decupam cât era ziulicade lunga și picta de mama focului ghiocei și fețe de soare . . .

Azi , spre marea mea stupoate , am văzut numai rahaturi pe post de mărțișoare.

Înțeleg că trăim într-o eră comercială , dar chiar să dai cecei de 1 Martie ? Eu așa știu că 1 Martie aduce primăvara, e legat de păsărele , dezgheț și multe flori plăpânde care,  chipurile , prin curaj și-și scot căpșorul firav de sub stratul de zăpadă.

Dar nuuu , neică , printre mărțișoarele zilelor noastre comercianții au considerat că nu trebuie să lipsească blănurile de miel și articolerle vestimentare confecționate din acestea ,icoanele pictate pesticlă sau lemn , flori făcute din pănuși de porumb și diferite accesorii ( cercei , lanțuri , pandantive , brățări .. ) , articole de bucătărie , dar și ulcele de vin și țuică , doar românașul nostru e cunoscut nevoie mare ca fiind un petrecăreț îndrăcit.

Ce tare-i  1 Martie ăsta ,. nu ?

Mie mi-a provocat scârbă , nu alta, zău.

M-a șocat o tanti care mă tot convingea să cumpăr  :

– Crede-mă , e mai bine cu cercei pe post de mărțișoare , sunt mai practici, pe ăștia toată lumea-i poartă , nu-i aruncă aiurea. Le pui un șnur colorat și gata ! Și ieși și ieftin, sau măcar la același preț cu un mărțișor adevărat . . .

Buuuună treabă ! Hai cu hand made-ul ! Scoateți gablonțurile și puneți-le-n piept !

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Intradevar…martisorul la fel ca alte traditii , a avut de suferit… e pe undeva vina noastra pentru ca le permitem sa si bata joc..de traditie. Dar important e ceea ce crede si simte fiecare ….cand ofera acel simbol….Blana de oaie sincer…e o dovada a prostiei :)), nimic nu ma mai mira in scumpa si draga noastra tarisoara.
    Sper sa primesti multe martisoare!:*

    • Am primit 2 , cele mai importante și mai dragi sufletului meu 😳
      Sper că și la tine s-a gândit cineva 😀
      Btw , bine-ai venit la mine ! 🙂

  2. Eu prefer sa primesc ceva util, nu neaparat un martisor pe care sa-l pun in marea colectie adunata pana acum si sa-l ignor. Anul acesta am daruit hand-made, iepurasi crosetati. Astfel am scapat de cheltuieli, iar primitorii s-au ales cu ceva dragut (zic eu! :-P) facut de mana mea.

    • Tare ideea ta , sunt de acord cu ea , însă doar parțial , asta-n sensul că și eu m-aș bucura să primesc pe post de mărțișor un „ceva” handmade , însă să știu că acel „ceva” e făcut chiar de persoana care mi-l oferă , nu că a dat câțiva lei și mi l-a cumpărat de pe prima tarabîă ce i-a ieșit în cale 😛

  3. foarte tare articolul


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

