Cumpără o (singură) dată şi bine !

21 Ianuarie 2011 la 2:00 pm | Publicat în Uncategorized | 7 comentarii
Etichete: , , ,

Tot e perioada asta nasoală acum , cu stresiunea, cu prezentări de proiecte şi de referate . . . parcă ai nevoie de o imprimanta bună , nu ?!

Ce păcat că a ta zace undeva într-o cutie veche din cauză că i s-au uscat cartuşele , nu ?! Şi doar ai dat o grămadă de bani pe ele la vremea lor . . .

Întreb şi eu, ca omul , omulţ păţit din păcate :))

Uite că nu mai trebuie să fim fraieri în continuare.

Recent Ionuţ a avut probleme cu imprimanta lui ( ceva legat de cartuşe) şi cu ocazia asta am dat un search pe net ca să mă documentez , ocazie cu care am găsit CISS.

Da, ştiu, acum faceţi cu toţii ochii mari şi vă întrebaţi ce vrea asta să însemne , aşa că iată explicaţia :

Continuous Ink Supply System sau, în română, sistem de alimentare continuă cu cerneală.

( adică nu rămâi în pană atunci când ţi-e lumea mai dragă şi ai nevoie mai urgentă ca un document să fie scos la imrpimanta personală în timp util )

Mulţi vor fi comozi şi se vor rezuma la a-şi duce imprimanta stricată des la fel ca până acum : la „băiatu’ care se pricepe” şi face treaba repede şi ieftin.

Ei bine, nu întotdeauna preţurile la negru sunt cea mai bună soluţie.

Eu zic că fiecare dintre noi ar trebui să se descurce prin forţe proprii, iar sistemul ciss tocmai asta facilitează : în felul ăsta nu mai apelezi la nimeni , nu dai bani în plus aiurea şi obţii şi rezultatul dorit , la final având posibilitatea de a te mândri cu munca ta personală. ( ştim cu toţii ce ne place să ne periem orgoliul 😛 )

Orice produs , pentru a te determina să-l cumperi , trebuie să-ţi confere anumite avantaje personale, nu ?!

Cam astea ar fi , în mare . . .

Costuri : foarte reduse, asta având în vedere că un CISS nou echivalează cu conţinutula pana la 28 de seturi de cartuşe de cerneală

( acum stai şi judecă singur şi adu-ţi aminte de câte ori nu te-ai dus la băiatu’ care se pricepe să-i dai câte o sută, două ca să te scoată din impas )

Deranjul cauzat : am o stare de nervozitate când îmi amintesc cum mă murdăream cu injectarea de cerneală şi mai ştiu eu ce improvizaţii. cu CISS asta nu se va întâmpla , deci nu va mai trebui să stângeţi după dezastrul cauzat de voi înşivă.

Uşor de folosit : mă gândeam să vă descriu procesul , dar mult mai bine mi se pare ca voi să urmăriţi un clipuleţ despre cum se face propriu zis treaba.

CISSmarket – Tipăriţi cu până la 95% mai ieftin

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Alexandra […]

  2. Tu-ţi dai seama ce-ai făcut?

    • Ummm . . . nu prea . . . mă lămureşti ?!

      • Scuze pt suspansul prelungit. A fost cu intenţie :mrgreen: .
        Pt chestii tehnice ne mai ţin pe noi femeile lângă casă. Dar dacă începi să te bagi şi prin astea… ţi-ai cam redus Ciupa la o prelungire inutilă a … 😀

        • ei, ei, răutate mică 😛 nu mi-am redus Ciupa la . . . nimic 😈 , doar că nu întotdeauna-l am prin preajmă ( mai are omu’ şi afacerile lui ) şi pentru asta trebuie să încerc să mă descurc ( bine, că mai mereu vine el să repare după mine ceea ce voi numiţi „chestii tehnice” , dar măcar apreciază că am încercat 😳 )
          Acuma . . . că de multe ori vorbesc pe lângă subiect sau o fac doar pentru că mie-mi place să cred că m-aş putea pricepe până chiar şi eu . . . asta-i cu totul altă poveste , da’ măcar tot eu recunosc :))

  3. […] 3. Alex`andra […]

  4. […] Dar răzbunarea e o sabie cu  două tăişuri , astfel că nu-i va prea conveni faptul că mă gândesc tot mai serios în ultima vreme la CISS ( sistemul de alimentare continuă cu cerneală ) despre care v-am mai povestit într-un alt post. […]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

