Please , taste my poison , you`re my special guest tonight !

18 Ianuarie 2011 la 11:45 pm | Publicat în Personal | 14 comentarii
Etichete: , ,

photo

Sunt unele situaţii în viaţă în care trebuie să profiţi de ocazie atunci când aceasta ţi se iveşte . Nu ai timp de ezitare , nu ţi se permite şi , mai ales , nu ar trebui să-ţi îngădui tu ţie să-ţi baţi singur joc de tine aflându-te-n cunoştinţă de cauza.

Nu e cazul să ridici mânios sprânceana , prin genul ăsta de scenarii am trecut cu toţii şi la fel de bine ştim şi faptul că , de absolut fiecare data , noi sperăm că va fi diferit faţă de trecut , că vom avea ocazia să tărăgănăm , să o dăm la întors ca la Ploieşti.

Nu e cam mare nesimţirea ? Cam aşa ar vebi în traducere liberă . . . zic eu . . .

You`ve had your chance , now get lost . . . pentru englezoiu`  din tine !

Nu ai fost capabil să-ţi asumi răspunderea faptelor tale , erai ca o mâţă bleagă ce se uita pierdută la primul ei peştişor ce părea a fi de aur doar în ochii celorlalţi ,căci mâţucă noastră era prea nepricepută în stângăcia-I caracteristică şi-n felul ăsta a reuşit să strice tot , să demonteze scenariul cu care soarta s-a gândit să o recompenseze din senin că , deh, bogdaproste !

Eu personal nu suport să am de-a face cu astfel de persoane-vânticel , adică cei ce-s atât de siguri pe ei înşişi aşa cum sunt şi avioanele-n cădere liberă şi aterizare forţată într-o pădure tropicală.

( alta decât cea a femeii )

Ceea ce mă dezgustă şi mai tare e că eu să fiu nevoită să preiau ce-au pierdut nehotărâţii ăştia. Voit sau nu , va trebui să mă acomodez noilor circumstanţe dar , că decorul să fie un festin veritabil , mâţucă beată X din exemplul cu dezorientata să se răzgândească , aşa cum era evident  , şi să se hotărască într-un final că şi ei i-ar trebui ceea ce am obţinut eu prin muncă proprie ,

toate astea după ce ea şi-a bătut joc de proiectul de care i-a fost prea frică să se apuce  şi să priceapă mutulică faptul că a făcut prostia prostiei să nu contracteze pe loc , atunci când era momentul oportun.

Sunt lucruri în viaţa mea pe care nu sunt dispusă să le împart absolut cu nimeni ,deci clar că nu mai poate fi vorba să mă plimb eu că o gâscă beată de colo colo până se va hotărî alde X.

Şi să nu-I mufezi pe toţi ăştia care nu numai că-ţi încurcă ţie bunul mers al activităţii , dar mai şi periclitează alte vieţi ? ( a lor proprie nu mă interesează nici cât un scutec deja utilizat , deci nu se pune la socoteală)

Pis , Pis , pis , Pisicuţă dragă , pe mine nu mă abureşti cum vrea codiţa ta înţepată pentru că eu nu-s un peştişor neexperimentat şi fricos. Ori vii să-ţi prezinţi ghearele şi să ne jucăm de-a viaţa care pe care , ori îţi muţi dorsalele în altă parte pentru că simt că ne consumăm aerul una alteia şi aici nu poate fi decât o felină de rasă , una singură şi cred că e de la sine înţeles cine e aceea . . .

Nu se rezolvă conflictele prin intermediari  , aşa că nu mai încerca să înduioşezi în stânga şi-n dreaptă , vino şi zi-mi mie ce observaţii ai de făcut referitor la viaţa mea proprie şi personală la care , btw , nu ţin minte să te invitat sau să-ţi fi dat o pungă de popcorn pe durata vizionării . . .

Mă cam calci pe coadă de ceva vreme şi mieunatul mi se transformă-n mârâit  !


14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Istoria se repeta in orice caz, doar ca vor fi alte circumstante.
    Putina suparare in articol, am simtit-o!

    • Ai simţit-o pentru că ea există , ea e acolo . . .

  2. Fiecare persoana e suparata, pe cineva, pe ceva anume, insa e bine sa o tinem sub control ca nu cumva sa evadeze 😉

    • Uneori evadarea pare cea mai buna soluţie ( e drept, e şi cea mai accesibilă ) decât să rişti vreo implozie . . .

  3. De acord, însă trebuie să îi ţii pasul şi să poţi controla situaţia.

    • Şi când nu o mai poţi controla nici pe ea dar, mai ales, nici pe tine ?! Atunci ce faci ?!
      Dar dacă toate chestiile astea supărătoare se întâmplă independent de voinţa ta , deci tu nu le poţi controla, nici măcar prevede dinainte ?!

  4. De controlat se poate controla, indiferent de circumstanţe, însă uneori e bine să le laşi să iasă la suprafaţă, asta nu înseamnă că pierzi controlul ci doar vrei să te uşurezi de bagaj.

    • Ieşitul ăla la suprafaţă poate cauza fisuri adânci psihicului şi atunci nu cred că maiai ce şi cum controla, aşa cum ai zis tu mai sus

  5. Depinde de psihic.

    • Chiar şi cele mai puternice se mai clatină uneori . . .crede-mă !

  6. Dar când se zdruncină se trezeşte!

    • Mulţumesc ! 😳
      Cel mai frumos gând din ultima vreme !
      Rămân datoare !

  7. Ok, tin minte! Pinky promise.

  8. […] Ale e o puştoaică hazlie care povesteşte frumos şi care ştie să facă orice chip posomorât să zâmbească. O să-i cer numărul de telefon într-o zi şi o să-i zic vrute şi nevrute. […]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

