Lacrimi dulci şi-un zâmbet de copil . . .

17 Decembrie 2010 la 10:41 pm | Publicat în Personal, Viaţa de student | 2 comentarii

Via

Mi-am scos mapa verde din ghiozdanul dăruit cu atâta iubire de către Ciupa mea. Din ea am luat o coală albă , o bucată de hârtie  care-i singura prezentă, alături de mine în aceste momente de beatitudine copilărească  . . . ( sau ” melancolie febrilă ” i-ar mai zice alţii . . . )

Mi-am regăsit prăjitura preferată , chiar şi aici, în CJ ( fosta coferătie ” Carpaţi ” de pe Eroilor). Am ajuns aici traversând de la ” Librarium ” , librăria de peste drum , locul în care mi-am petrecut ultimele două ceasuri , reuşind astfel  să termin ” Fata de hârtie ” ( Guillaume Musso ) , roman ce m-a obligat să trec prin nişte stări atât de puternice încât mi-au făcut ochii să-mi sclipească , izbutind chiar să strecoare printre genele-mi nerimelate azi o anume substanţă cristalină 🙂 ;

sentimente ferecate atând, puse parcă anume spre păstrare , poate chiar la colecţie , pentru a putea fi reîmprospătate cu prilejuri de acest gen . . .

Singură, dar totodată plină de tot şi de toţi, de mine, de EL , de . . . IUBIRE !

De pe stradă localul ( ” Dana ” ) nu pare cine ştie ce , mai ales că l-am mai vizitat şi-n alte 2 oraşe ( încă nu ştiu dacă e vorba de aceeaşi firmă sau dacă e doar o coincidenţă de denumire ) , dar aici totul e altfel ( NU fac reclamă , doar descriu nişte trăiri personale !! )

şi-mi place pe de-ansamblu, de la separeul luxos , spaţios şi atât de familial, călduros pe care-l împart cu o Yogurta ( pt. mine ) şi un rulou ( pt. EL ) ,

până la obsedanta mea vizită a toaletei localurilor pe care le vizitez ( baia micuţă, îngrămădită, cu oglinda ei enormă în care-ţi tronează imaginea-ţi somptuoasă, până la  faianţa movulie -nu vulgară, ci de bun gust – presărată ici, colo cu oglinduţe mai mici şi cu plăci-de-faianţă-gri-cu-tribale)

Tareeee ! Abia aştept să venim împreună aici !

În faţa mea : un cuplu cu probleme, situaţii închipuite de ei, din nefericire, acestea determinându-i să nu se poată bucura în linişte şi tihnă unul de celălalt. Mă gândeam aşa, aiurea : Ce loc ciudat – o cofetărie – pentru a pune capăt unei  relaţii . . . dar, dacă stăm bine să aprofundăm, care am putea spune că ar fi locul cel mai potrivit în astfel de circumstanţe  . . . ?!

( Speechless )

Ei cu ale lor , eu . . . cu mine şi cu fericirea mea de după ” inocenta ” furtună !

Îţi mulţumesc pentru TUOT, pentru cuvintele frumoase care-ţi fac absenţa mai suportabilă ! Vine Ciupa, vine . . . mâine, sau chiar mai repede , vorba ta ” Cât baţi din palme sau cât clipeşti ”  . . .

Am simţit nevoia să eternizez gândurile fugare pe bucata asta de A4 , să am ocazia să le retrăiesc la momentul viitor de ” ACUM ” ( nu, nu e nicio greşeală, nu mă corecta ! ) şi să mă bucur de ele întotdeauna, să le iubesc, să le grijesc şi să le protejez pentru că ele au contribuit la întregul denumit generic ” eu ” . . .

***

Nu vă lăsaţi păcăliţi aşa uşor de minunăţiile efemere descrise mai sus. Pentru voi totul ar putea apărea dintr-o prismă complez diferită ; acum şi aici . . . EU .  . .

Niciodată nu va mai fi acest acum de acum după ce-mi voi termina hârtiuţa de mâzgălit şi-mi voi băga pixul la locul lui obişnuit, în tocul de la ochelari . . .

Au revoir !

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Momente speciale traite intr-o cofetarie..Hnm, not bad pentru niste persoane care se iubesc.
    Ma bucur ca esti fericita, si sunt sigur ca profiti de fiecare clipa >:D<

  2. Frumoasa e dragostea voastra!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

