I Wanna Be The Reason Of Your Smile

3 Decembrie 2010 la 2:27 am | Publicat în Copilul din mine, Personal, Viaţa de student | 1 comentariu

Saptamana asta am fost impreuna cu Ciupa pentru prima data la complexul de natatie de la UBB.

Desfatare totala pentru noi doi odata ajunsi in apa. Nicaieri nu ne simtim mai bine ca in apa , Ionut aflandu-se-n elementul sau caracteristic * e rac * , dar si leoaica focoasa din mine se descurca de minune-n situatia data, avand chiar si o placere draconica de a face pe felina in lichidul ataaaat de placut ce-i danseaza frenetic pe pielea-i catifelata.

Ne-am balacit in voie , am facut si cateva lungini de bazin, rusinandu-ne cand vedean cu cata usurinta se miscau pustii de pana-n 5 ani ; antrenorii aia chiar scoteau untul din saracii pici, dar nu-i compatimesc deloc, sunt sigura ca asta va contribui foarte mult la dezvoltarea lor ulterioara, astfel ca si viitorii mei pruncuti as vrea sa fie inscrisi MACAR la inot 😀

Cum ziceam , ne-am rasfatat reciproc unul pe altul, ne-am reamintit cum  e sarutul subacvatic , el a fost foarte atent cu mine ( ca de obicei ) 😳 si m-a rasfatat asa cun fiecare feneie din public si-ar dori sa fie tratata de catre partenerul ei macar o data in viata asta . . .  😛 ca-n cele viitoare , cine stie,  poate se intoarce roata :mrgreen:

asa ca totul pare de vis pana aici ? 😀

daaaa, asa zicean si eu si num de data asta nu am preconizat ca ceva urma sa ne tulbure linistea dar , pur si simplu , inevitabilul s-a produs , chit ca a indraznit sa-mi nesocoteasca autoritatea si nu si-a cerut voie , nesimtitul , si a navalit in universul nostru feericm deranjandu-ne intimitatea

s-ar putea ca tu , drag cititor , sa te intrebi in ce chip . ..  lasa ca e Ale fata cuminte si se va stradui sa-ti povesteasca in asa fel incat sa ai impresia ca pana si tu ai fost partas la evenimente  . . .

Se facea ca iesean din bazin , timpul nostru de rasfat acvatic era pe sfarsite , asa ca ne-am luat prosopelele , de manuta amandoi si ne indreptan spre vestiar , , , separat , fiecare cu al sau 😛

Viteazul neu Ciupa purcede primul si il vad ca se cam scalambaieste si ca scoate anumite sunete si grimase caraghioase tare atunci cand ajunge la portiunea de faianta cimentata sub forma unei cadite in care era apa receeeeee cu clor

caaaah

stiti si voi , e  chestia aia in care se presupune ca fiecare trebuie sa-si clateasca picioarele inainte de a intra in bazin .

Amintindu-mi de neplacuta surpriza pe care am avut.o la intrarea in bazin cand am constatat cat de rece era apa  . ..

am avut stralucita idee . . . NOT

e a face pe Gulliver , ala cu cracii mari , , ,

doar ca eu sunt miculuta tare . .  . asa ca nu mi-a iesit absolut figura ce-o avean in scafarlia mea multifunctionala :)))

Imi propusesem sa sar prin chestia aia cu clor si apa rece astfel incat sa nu fiu nevoita sa calc decat o data in porcaria aia , , ,

si dintr-o data se auzi un mare BUUUUUF

eu : ` Tulaaaaai , ce-o sunat !! `

si , cand colo, eu toata eram lungita pe jos, pe gresia rece

Nici nu am apucat sa realizez bine ce se petrece, sa constientizez ca am tras o tranta de zile mari in stilu-mi caracteristic . . .

ca Ciupa a si fost langa mine

😳

in mai putin de 2 timpi si 3 miscari m-a ridicat de pe gresie si eu m-am incolacit repede ca un sarpe dupa gatul lui. M-a cuprins cu bratele sale maaaari si nu para ca voia sa-mi mai dea drumul. El era mult mai speriat decat mine, eu nu aveam niciun gand , stiam ca-s cu iubirea mea , deci totul urma sa fie foarte ok pt mine, asa cum sunt mereu atunci cand Ciupa are grija de mine.

Ce m-a surprins insa a fost groaza ce se citea pe chipul lui vadit ingrijorat. Era interesat cum ma simteam, daca ma durea , daca ini lasase ceva urme lovitura ,ma tot frectiona si , din exces de zel , numai unde ma lovisem nu ma masa :))

Mie mi se parea o simpla cazatura , pe cand el era speriat de ce as fi putut pati. Abia atunci an realizat ca puteam sa dau cu capul de chestia aia de gresie , sa am cine stie ce contuzie , sau sa na lovesc la coloana si sa raman dracului acolo.

Ciupa mea nu chiar tremura , dar nici multe nu mai avea , era in starea aia de dinainte de tremurici , atunci cand constientizezi din ce ai scapat ca prin urechile acului.

Trebuie sa recunosc ca m-a miscat profund grija lui si mai apoi mustrarile de constiinta ce si le facea degeaba singur cun ca ar fi fost numai vina lui , ca el trebuia sa se uite dupa mine, ca el stia ca aia voi pati si alte rahaturi d-astea.

Eu ma topeam toata cand il vedeam cun se perpelea acolo, langa mine, si m-am umplut toata de dragostea cea mai profunda cand am simtit pe viu cat de importanta sunt pt el ; nu ca m-as fi indoit vreodata de el ,  doar ca pana atuci nu a fost pus niciodata in situatia sa-si faca griji pentru viata/sanatatea mea.

Declaratia de dragoste mai sincera si mai frumoasa nu  cred ca mi-a facut vreodata si asta , crede-ma , e un foarte mar UAAAAAU la cate a fcut Ciupa pentru mine

acele gesturi simple , venite de acolo , din adancuri  ,tradeaza cea mai mare dragoste ce ti- poate purta persoana iubita . . .

Iti multumesc ca existi !

You are my baby love my baby love
you make the sun come up
ohh boy (ohh boy)
you’re my every every every everything
everything everything ohh
everything everything ohh
you are my baby baby baby baby love

_ Scuzati lipsa diacriticelor , dar scriu acest post undeva la vreo  3 ore dupa miezul noptii de pe un `leptoc` vechi care nici macar nu e al meu_

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ce frumoși sunteți voi doi…


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

