Drum bun şi griji de tine !

28 Noiembrie 2010 la 1:13 pm | Publicat în Copilul din mine, Personal | 2 comentarii

În seara asta am strâns în braţe primul bărbat care , în strânsoarea noastră, m-a făcut să mă întreb ” Oare când te mai văd ???

E un sentiment aiurea rău de tot , iar curvele astea de emoţii m-au bombardat la modul cel mai serios cu putinţă şi mi-au escaladat sufletul cu cele mai duri crampoane, fără milă, fără remuşcări, fără pic de graţie sau consideraţie faţă de durerile cauzate.

” Ăia din spate „ care râd mult şi fără rost :)))

Prin câte am trecut împreună . . .

Şi câte şi mai câte care vor rămâne-n amintirea mea, a noastră . . .

Iniţial am început să înşir aici, pe coala asta lungă şi virtuală toate nebuniile noastre , dar nu-şi au rostul, alea nu trebuie spuse pentru că li s-ar pierde pe parcurs din farmec.

Le ştiu eu, le ştii şi tu, le ştie chiar şi Ciupa şi e de ajuns ! 😀

Uneori e de-a dreptul bizar cum , în 2 ore, la o ciocolată caldă cu muuultă frişcă ( pe nasu’ lui Ionuţ :)) ) poţi afla atâtea detalii despre viaţa unui om, unui prieten pe care l-ai cunoscut în urmă cu câţiva ani buni . . .

M-ai surprins, nu te credeam capabil de atâtea şi nu o dată a fost când mă întrebam ce-i cu masca aia a ta de dur, de unde atâţia nervi care clocoteau, dar în seara asta am înţeles mai multe decât trebuia 😛

( da, recunosc, au fost momente în care m-ai speriat şi-mi era frică nu neapărat de tine, ci mai degrabă de reacţiile tale necontrolate. )

 

Sper să reuşeşti în nebunia ta, să-ţi arăţi în primul rând ţie de ce eşti capabil şi să se dovedească faptul că toate eforturile depuse-n ultima vreme nu au fost zadarnice.

Griji de tine ! Să fii cuminte şi cască ochiu’ ăla leneş ! 😉

Sper să ne revedem toţi 3 peste un an, 2, 3, 5, 10, nu contează câţi !

 

Încă o îmbrăţişare, în 3, ca asearăăăăăăăăăăăăăăăă  . . .

27 Noiembrie 2010 , Milenium

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Despărțirile astea…
    Dar e adevărat, revederea apare cândva. Eu am parte de una în curând după 3 ani jumate. Cu o prietenă dragă.

  2. Nu vreau sa te dezamagesc. Dar eu am trecut prin astfel de despariri de prieteni foarte buni. Dupa un timp, unele relatii se racesc atat de tare incat te intrebi daca persoana este aceeasi cu care erai atat de apropiata. Si intr.un fel nu mai e…. Asa ca pastreaza vie amintirile astea, sa nu patesti ca mine!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

