Dumnezo-n trolei-bum-buuum-ul 25

9 Noiembrie 2010 la 9:13 pm | Publicat în Viaţa de student | 6 comentarii

thx

Zăresc în depărtare un trolei-bum-buuuum , motiv pentru care eram happyloasă în draci.

Reuşesc să vîd clar numărul 25 , eram în culmea fericirii , deci Uraaa ,

în sfârşit voi reuşi să-mi pun şi eu buca pe ceva moale, căci era un model de trolei-bum-buuum d-ăla nou, deci şmecherie frateeee. :mrgreen:

Pe când mă îmbarc şi eu , scaune libere , şi mai Uraaa, merg o staţie , cu buca pe ceva moale , dintr-o dată însă priveliştea se întunecă şi la orizont se vede o ceată dungată de năframe, adică basmale d-alea cum avea buna’ de la ţară.

Ua dă faaaaaac ?!

. . . you may say . . .

Să vă explice Ale,  între timp şi-a amintit şi ea . . .

Aşa trebuie femeile penticostale să poarte când se duc la Biserică.

( aici să intervină unul de-al lor şi să explice de ce, căci pe mine chiar mă depăşeşte explicaţia asta completă şi spirituală 😛 )

Şi Ale , politicoasă  de la mumă-sa de acasă, văzând puhoiul ce a tăbărât în trolei-bum-buuum , îşi oferă locul moale de pus buca pe el.

La fel face şi vecina de banchetă, deci tocmai eliberaserăm 2 scaune pt 2 tanti cu năfrămuţe.

La care una dintre ele, aşa mai spirituală : „ Să vă răsplătească Isus cu soţi buni . . .

Pauză, Ale muţeşte şi cască ochii ca o broască atunci când îi bagi un pai şi-i sufli prin cur.

Tanti continuă : „  . . . şi vrednici

Cum pisicu’ meu gonflabil ?

Dumnezo-mi dă un soţ-nu-ştiu-cum la schimbul unui scaun ???

Femeie, tu realizezi atunci câţi soţi am eu???  Credinţa ta mă sperie, parol !

Soţ vrednic ? Hmm, să zicem prin analogie că mi-ar da aşa ceva, dar nu se presupune că deja ar fi vrednic, din moment ce l-am ales pe EL şi nu pe celelalte câteva sute de mii să-mi fie soţ ?

Soţ bun ?! Adjectivul ăsta zău că mi se pare al dracu’ de relativ .

Bun în ce sens ? Bun la dat cu pumnu’, bun la lins halbele de bere, sau . . . bun la pat ? Eu una ştiu spre ce variantă înclin, dar tu, femeie dragă, nu prea m-aş risca să presupun 😀

Îmi încleştez maxilarul de mila urechilor celor din jur, căci nu cred că m-ar fi exorcizat acolo, pe loc, dacî mi-ar fi auzit sunetele ce l-aş fi scos, astea din urmă neputându-se numi „râs de om normal”.

Merge trolei-bum-buuum-ul ce merge, astea-l tot cheamă pe Isus în sânul lor ( bă, chestia asta poate avea o tentă mai sexuală de atât??? ) , se plâng de nu ştiu ce , după care, o altă tanti bagă o dumă tare :

Să se lipească Isus de tine !”

Întrebarea zilei :

Isus e pedofil sau muscă ?!

Oare dumnezo ne poate elucida misterul din trolei-bum-buuum-ul 25 ?! 😀

 

 

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ele îți urează de bine și tu le mai și cauți la urări… offf… nu e ine că o să te poți lăuda cu un bărbat bun? 😆 Nu mai contează la ce. 😆
    Sau poate or vrea să spună un soț bun penticostal. 😀

  2. Basmaua e di vină, ea ţi-a grăit …
    Bucură-te Ale, de azi înainte Iisus este cu tine! 😀

    P.S. Nu ţi se întâmpla dacă femeia îşi punea năframa pe cap la intrarea în lăcaş.

  3. Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/

  4. […] Alex’andra – o copilă tare haioasă, care are darul de a te binedispune. Când o citesc, reuşeşte de fiecare dată să îmi smulgă câteva zâmbete. Sensibilă, atentă, ştie când să ofere un sfat şi cum. […]

  5. =))tare..
    Mi-a placut faza „Iisus sa se lipeasca de tine!”
    Dmne dar stii sa faci omu sa rada:))

  6. Interesanta poveste :)))) Si presupun ca daca nu cedai locul, nu aveai parte de un sotz bun? :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

