Starea de duminică la amiază . . .

24 Octombrie 2010 la 4:24 pm | Publicat în Copilul din mine | 3 comentarii

( Mulţumesc , Dedeea, pentru pps ! )

Azi mi-am propus să ne relaxăm, să ne bucurăm de timpul pe care-l avem pentru noi înşine, să se simţim bine aşa cum ştim noi . . . cel mai bine :mrgreen:

E duminică, tocmai  am mâncat de amiază, am prânzit în familie, încă o ocazie de a ne aduna  cu toţii pentru a comemora unele momente din cursul săptămânii . . .

ACUM uităm de datoriile de la bancă, de facturile neplătite, de examenele ce ne tot bâzâie, de telefoanele colegilor de la muncă ce zbârnăie pentru a ne anunţa că şefu’ nu ne va plăti luna aceasta . . .

Pisica s-a şi tolănit la picioarele noastre, a început să toarcă, semn că se simte bine şi-n siguranţă-n compania noastră.

Ne aplecăm agale şi lăsăm ca aşternutul moale să se desprindă de pe pielea catifelată, riscând a împinge din neatenţie paharul cu vin rămas de seara trecută la colţul patului, prin jur fiind plin de cărţi ce abia aşteaptă a fi devorate la căldura şemineului, în această după amiază plăcută de octombrie în care soarele ne zâmbeşte galeş din înaltul cerului . . .

Învăţăm să trăim starea plenară de fericire ce ne-a invadat intimitatea, ne REamintim – căci niciodată n-am avut cum să uităm aşa ceva, poate doar am mai neglijat din când în când – cum e să ne iubim pe noi şi pe toţi şi toate din jurul nostru . . .

Fericirea dansează prin sufletul nostru şi noi îi dictăm mişcările senzuale . . .


Priveşte şi tu imaginea de mai sus.

Ce simţi ?

Vrei şi tu .

A, da, dar este un ” ceva ” ce-ţi conferă neîncredere.

Hmm, n-ar fi frumos să scapi tu de chestiuţa aia, mică miculuţă, şi să-ţi permiţi să fii atât de fericit asemeni îndrăgostiţilor octogenari din hamac ?!

Ce zici, mi te alături în ” Hamacul Fericirii ” ?

Hai, prinde-mă de mână şi vino mai aproape !

O duminică frumoasă să aveţi, eu mă duc să mă bucur în continuare de a mea ! :mrgreen:

Just enjoy !

 

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. frumos si simplu. ca tine . te iubesc

  2. Ce v-aș vedea peste vreo 50 de ani și pe voi doi așa. 😀

  3. Sa cresti mare ! Stiam eu ca te va inspira pentru un post :D.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

