Studenta (îşi re)vine . . .

1 Octombrie 2010 la 8:51 pm | Publicat în Viaţa de student | 9 comentarii

via

Prima săptămână . . . primele impresii . . . primii oameni faini cunoscuţi la Cluj 😀

Aşa cum spuneam în postul trecut, cu chiu cu vai, am decolat spre Cluj. Aterizarea nu a fost tocmai lină, am avut ceva turbulenţe la nivelul superior ( mă rog, astea le-am avut şi le voi avea în continuare, însă reuşesc să le maschiez frumos cu un zâmbet de copil cuminte , vorba vine . . . )

Am ajuns şi la deschiderea academică a noului an universitar însă asta nu mi-a plăcut de nicio culoare. Era o atmosferă prea comunistă pentru armata de neuroni rebeli din mine. Am înţeles toate bla-bla-urile cu studenţii de azi ce-s viitorii piloni ai ţării, dar n-am putut înghiţi chestiunile ce privesc situaţia actuală a ţării în care inevitabil trăim cu to(n)ţii.

Trebuie să recunosc că mai mult mi-a plăcut deschiderea de la facultatea lui Ciupa, cea de sociologie. Mă, se vede că ăia se ocupă-n principal cu oamenii, se vede că-s educaţi în spiritul ăsta şi că toţi profii au acel „ceva” care te determină să mergi cu drag la ei la cursuri. Mie, ca elev ” din exterior „, mi-au făcut cea mai bună impresie ce-o poate face un străin aflat în faţa exigentei Ale.

Nu are rost să mă apuc acum şi eu să mă lamentez cât e de greu la Drept, cum bagă frica-n tine toţi, cu ce groază privesc unii încă de pe acum examenele şi alte răhăţeli de genul. Eu îmi asum deciziile, sunt ale mele, personale, ştiam încă de la început la ce mă înham, aşa că acum aş fi de toată mândra minunii să fac aici pe martira ce moare pe bancile facultaţii din pricina torturilor psihice la care e supusă zilnic.

Nu, nene, alţii poate, Ale nu!

Orarul e un pic cam aiurea, asta-n contextul în care aproape toate orele îmi sunt până seara pe la 20. Marţea o am liberă, deci sună-mă, tu, ăla/aia de vrei să mă scoţi la o cafea.  ( aviz pokemoană mică 😀 , sper c-ai citit mail-ul )

Clujul e un oraş fain, foarte fain chiar. Îţi umple tot timpul, mereu ai ce face şi poate de asta nu-mi înţeleg aproapiaţii care miaună toată ziulica cum se plictisesc ei în Cluj şi cum abia aşteaptă să revin-n Turda la final de săptămână.

Eu nu-s aşa ( trebuia să mă diferenţiez cumva, nu ?! mdea 😛 ). Nu am simţit nevoia că mi-ar lipsi ceva din Turda, poate doar wc-ul de acasă :))) Nici faptul că de o săptămână nu am mai  deschis un frigider nu m-a şocat şi nici nu am început să mănânc ca sparta când am ajuns acasă.

M-am obişnuit şi cu străzile, cu viaţa de internat, cu spălatul la comun ( nu-s pudică deloc) şi cu covrigii pe care toatăăăă lumea îi ronţăie pe stradă :)) ba chiar şi cu supa la plic :)))) ( în viaţa mea n-am mâncat aşa ceva . . . cică-n ce hal am ajuns . . .)

Am început şi ” Dragoste în vremea holerei” şi o voi termina cât de curând şi asta numai datorită librăriilor Cărtureşti şi Diverta ( Librăria Universităţii ) care au loc special amenajat pentru citiiiiiiiiiiiiiiiit 😀 😀

Sunt în grupa 116  şi am nişte colegi suuuuuper de treabă, mi-s dragi ei aşa copiluţi cum sunt şi, deşi nu le-am dat încă şansa să o cunoască pe Ale, eu sunt la fel de agitată ca şi ei, poate mai ceva datorită trăirilor interioare ce clocotesc şi erup din când în când. 😀

Am întâlnit tot soiul de oameni, care mai de care mai speciali, fiecare-n felul său, dar parcă tocmai ceea ce-i diferenţiază îi aduce într-un final pe toţi la un loc . . .  🙂

9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mă bucur să aud atâtea vești bune.

    Sper să fie anul universitar în continuare cât mai frumos pentru tine și să te bucuri din plin de viața de studentă.

  2. Ma bucur ca iti place viata de studenta…cel putin deocamdata,,,e bine ca ai colegi de treaba,ca va intelegeti…iar tu nu esti o fata rea,bag mana in foc ca nu vei avea probleme….
    Iti dorresc sa iei note bune in sesiuni,sa nu ai restante si sa iti mearga bine de tot!!!
    Bucura-te de fiecare clipa din viata ta de studenta,pentru ca nu se vor mai intoarce anii astia,la fel cum nu se mai intorc anii de liceu…si iti va fi dor de ei…asa ca profita din plin si distreaza-te ca poti!!!
    Dar fi totusi prezenta la cursuri,laboratoare si ia examenele cu note mari!:P:P:P te pooopa dulce de nu te vezi olteanca ta bolunda:X:X:X:X>:D<

    Multa bafta in noul an universitar!

  3. Să îți fie cu noroc.Succes Ale,să înveți bine :))

  4. waw Ale studenta 😀 succes mandra >:D<

  5. same here. ma gandeam si eu ca sunt prea multe de facut in cluj si nu ai timp de toate, cum naiba sa te plictisesti? 😆

    am vazut mailul. ma intorc duminica. vb 😀

  6. sa nu mananci multe ciorbe la plic! iti dauneaza grav sanatatii..si plictiselii 😛

  7. tu cand mai scrii?

    salutari 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

