Griji de tine , bă , te pup!

10 Septembrie 2010 la 3:14 pm | Publicat în Personal | 3 comentarii

thx

Ştii tu oare cum e ca tu să stai, iar altcineva să plece ?!

Cunoşti oare starea aia când parcă ceva se rupe, se duce dracului tot şi tu doar stai, priveşti pierdut, nu poţi oricum să faci nimic pntru a împiedica inevitabilul ?!

Niciodată nu mi-au plăcut despărţirile . . . poate de asta nici nu am avut parte de ele.

Nu consider că m-am despărţit de cineva din viaţa asta, sau din cele ce au trecut. Nu, nu am întrerupt nimic, cine nu a mai ţinut de mine, s-a dus, pur şi simplu , s-a lăsat la fundul butoiului cu melandolie, dar eu . . . never ever. Deci tu, ăla de zici că noi ne-am despărţit, ai greşit, eu nu m-am despărţit de tine, tu ai rămas pe loc, eu . . . I had to move on !

Urăsc trenurile care pleacă şi pe mine mă lasă pe peron . . . aşteptând, aştetând . . . prefer să fiu eu cea care trânteşte portiera, cea care decolează, cea care îşi aruncă privirea-n oglinda retrovizoare pentru un ultim ” Rămas bun” după care o ia de la început, un nou capitol, o altă destinaţie, aceeaşi . . . . Eu

Sunt fracţiuni de secunde . . . un stop cadru şi tu eşti în prim plan, la fel ca acel efect de  la aparatele de fotografiat, când tu eşti elementru celntral, iar decorul  e neclar, la fel ca incertitudinea viitorului . . .

Din păcate, mereu cineva pleacă şi altcineva rămâne. Lately, eu am fost cea constantă, cea înrădăcinată, nu mai vreau , dar parcă nici n-aş vrea să fac pe nebuna şi să fiu eu cea care decolează . . . cel puţin nu pentru moment, nu acum, încă mai am ceva treburi nerezolvate cu mine . . . curând, mult mai curând decât mi-aş putea chiar eu imagina . . .

Nu-mi place că nu-mi plac lucrurile astea, ar trebui să fiu altfel, să văd totul ca pe o nouă provocare, chiar dacă durează o zi, două,trei . . . o lună, un an, zece . . . şi trenul va veni iar în gara mea . . . de fiecare dată am ştiut că o bucăţică din mine e dusă-n călătoriile tale, acea parte din mine ai lăsat-o acolo, în timp ce alta te aştepta aici, dar acel  viitor acum a fost conştient întotdeauna că nu va mai fi la fel . . .

Cunoşti toate aspectele astea, nefericitule ?! Dacă da, it’s a pitty, poor you . . .  😦

~ Fucked Up Estate Of Mind ~

N-avem averi, avem doar prieteni care sună
Să ne spună „griji de tine, bă, te pup, noapte bună!”

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ai grija de tine, ba, te pup >:D<

  2. prea codificat mesajul tau. are legatura cu o intamplare recenta din viata ta? (am presupus ca mergi la facultate si te desparti de cineva, sper ca nu de acel cineva …)
    nici mie nu-mi plac, dar in ultima vreme a trebuit sa imi iau la revedere de la vreo 6 asa zisi prieteni.

  3. ah…cate despartiri am avut si cate mai urmeaza….odata ce avasezi in varsta vei simti tot mai des aceste „decolari”….spre tine, o alta tine. suntem in jurl varstei in care decolam ft rapid intr-un interval de timp scurt. bafta!(te-am adaugat in lista mea de „interes”) felicitari pt blog.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

