Încotro, băieţi ?! *

21 August 2010 la 9:32 pm | Publicat în Copilul din mine | 12 comentarii

thx

Îmi notez aici că trebuie – zilele astea, căci acum oboseala acumulată-n ultimele zile m-a făcut K.O – să vă vorbesc despre ce specimene am văzut azi în timp ce aşteptam pentru înscrierile la Şcoala de Agenţi din Cluj.

Vorba lui Feri : ficiori de la 20 în sus – de ani, d’oh – cu mumă-sa şi cu tac-so mare de mânuţă, dezorientaţi şi cu gându’ la mama naibii, blegi cu diplomă şi fraieri cu bolentinu’n mâna, dar . . . deh, viitoru’ dom’ Garcea .

Aşa-i că-i fain a dracu ? ?! :mrgreen:

* am zis ” băieţi ” ca nu cumva să jignesc bărbaţii din viaţa mea şi de pe acest blog, nici pe departe.

revin cu impresiile mele personale – pe care trebuie să le priviţi ca fiind simple observaţii – reflecţii privitoare la anomaliile cotidianului :mrgreen:

stay tuned 😉

–––––––––––––––––––––––––

Înconjurată fiind de vreo 200 de băieţi ( detaşamentele 19 şi 20, Ale vă salută ! mult succes !) , am avut ocazia să văd multe grozăvii şi, cum era de aşteptat, femeia din mine s-a revoltat automat şi-am început să duc un război mintal cu nişte fiinţe prea plăpânde pentru a-mi pune gândurile machiavelice-n aplicare şi-n realitate . . .

Da , mă, deşi mă aflam în perimetrul unei instituţii ce urmează a forma viitorii stâlpi ai societăţii ( până şi eu râd de ce scriu, ah, ce-mi plac glumele mele) , aka gărciulicii caschetari, am văzut multe pizde prune p-acolo ( femeie, taci, nu te-am insultat!) care mieunau mai ceva ca-n sezonul împerechierilor.

Evident că , printre alţii, mai era ici – colo şi câte un motănel mai răsărit, ăla era din rândul veteranilor, adică unul dintre cei ce a încercat să intre-n Poliţie şi-n promoţiile anterioare

( bă, cum pisicu’ meu gonflabil să dai 7 ani la rând la Poliţie şi tot să nu intri ?! cineva e perseverent rău, sau orb de-a binelea. oricum, de când am aflat acest detaliu, chestia mă obsedează, pe bune! ).

Motăneii ăştia făceau puţa mare şi, fără ca cineva să le-o ceară, ei împărţeau păreri personale cu privire la examenul de admitere în mod gratuit, presărând pe alocuri câte o inepţie mai mare decât ei (erau nişte călăi şi de câte 2 m, mă simţeam ca un şorecuţ pe lângă un elefant stând acolo lângă ei ) şi umflându-şi mădularu’ de propia lor admiraţie când explicau nişte reguli simple de gramatică ce erau oricum la mintea cocoşului.

Păi, bă, tăicuţule, dacă tu vrei să mă impresionezi cu serioasa-ţi pregătire cu nişte chestiuni elementare din analiza verbului şi a substantivului din clasa a 5 a . . . ţi-ai ales prost ( da, bă, e prost , văd eu bine şi , crede-mă, lumina nu-i de vină) persoana.

Mieluşeii ( ca tipu’ ăla de lângă mine cu ditamai semnocu’ pe meclă . . . nene, fugi de-l operează, serios !) stăteau în colţu’ lor ( gen lonely boy ) şi trăgeau cu ochiu’ sau cu urechea la potenţialii adversari, îi măsurau din priviri şi presupun că aveau în capu’ lor ” bă, ăla-mi ia locu’, tre’ să fac ceva! „

Teribiliştii, ăia de au ajuns până aici doar ca să viziteze Clujul, erau cei mai amuzanţi, foarte dezinvolţi, povesteau amintiri din copilărie printre numeroase înjurături şi, în puţinele lor momente de sinceritate, afirmau cu toată nonşalanţa posibilă că pe ei îi doare la 2 m în faţa pulPei de examen, că ei oricum ştiu că nu-s în stare să-l treacă dar că . .  nah . . . Cluju’i tot Cluj, deci tot o atracţie pentru cei în goana lor nebună după cluburi şi viaţă de noapte, frateee / coaeeeee . . .

Pe teribilişti îmi venea să-i castrez acolo, pe loc, pentru că, deşi nu-s proşti de-a binelea, asta pentru că au trecut psihologicu’, îi iau locu’ pe nedrept unuia care, săracu’, poate a trudit un an întreg şi numai pentru a ajunge până la vizina medicală dar . . . norocu’ de cele mai multe ori e de partea cui nu trebuie . . .

Acum să nu vă formaţi o părere total aiurea despre viitoarea promoţie din 2010 de la Cluj, neah, au existat şi tipi bine ( drolling face here ) şi care au reuşit a mă impresiona într-un mod pozitiv. E drept, cam puţini ei, dar măcar erau acolo, salvând aparenţa viitorilor lor camarazi ( Sorine , Truţa şi Negrotelu’ thumbs up! ).

Ăştia erau ok, băieţi la locul lor, civilizaţi, cu un oarecare vocabular şi care nu făceau pe măscăricii doar ca să ştie lumea ” Cutărică X din Cluj , cu sau fără pile la comisia de examinare, are ditamai vilocu’ şi be em ve-ul în faţa vilei şi a venit aici să arate cine-i el „.

Am tras cu ochiul şi în detaşamentele celelalte de băieţi şi trebuie să vă zic că acolo erau ceva mai multe bunăciuni, adică am văzut tipi faini, majoritatea din SJ , BH sau MS :mrgreen:

Acum, la final , am lăsat cireaşa de pe tort, adică acea categorie de băieţi la care mă refeream încă din debutul postului, ăia mai . . . mămoşi ( hai că aici am fost din cale afară de amabilă şi nu le-am zis chiar ” fătălăi „.)

Xulescu, de mânuţă cu mămicuţa, agăţat de gentuţa acesteia din urmă, îşi croieşte drum speriat spre mulţimea ce se înghesuia în faţa porţilor Şcolii de Agenţi.

El, novicele, îngrozit de-a binelea de numeroşii candidaţi de lângă el, cu paiu’n cur(te) la gândul că, poate, nu e destul de bine pregătit şi că ăia îi vor lua locu’ , se şchelăie de mama focului şi şopoteşte una-una la urechea mămicuţei sale.

Ea , muierea, îi zice suav „ Îl vezi p-ăla, no, aşa, să ştii că mă-sa lui îi cea mai certăreaţă din neamu’ nostru„. . .  I mean . . . ua dă faaac ?! care-i relevanţa, ce discuţii-s astea ?! am rămas perplex 😐

( am avut neplăcerea de a mă afla fix în spatele lor, deci a trebuit , forţată de împrejurări, să asist la toată discuţia asta jenantă . . . zic eu )

Bibilescu, bleg din naştere, cu bolentinu’ şi cu diplomele-n mână, cred că studia zborul ciorilor, că altfel nu-mi explic de ce era aşa aerian şi pierdut în spaţiu atunci când a trebuit să fie îndrumat de vreo 10 oameni pentru a reuşi într-un final a găsi poarta şi de ce – cum mi s-a relatat ulterior – se uita ca bou’ la poarta nouă atunci când superiorii vorbeau cu el şi stimabilu’ avea impresia că toţi oamenii ăia i se adresau prietenului său imaginar, în niciun caz taman lui.

Cel mai mult m-a amuzat conversaţia dintre un domn şi o doamnă în care ea îi relata bărbatului cum plodu’ ei, la 24 de ani, a prins gustul banilor făcuţi uşor şi fără prea multă inteligenţă, motiv pentru care lui îi e bine mersi acum ca şofer pe taxi , dar că ea se împotriveşte categoric acestei  meserii.

Tot interlocutorului ei îi explica cum ea i-a spus lui copilu’so că îi va tăia raţia de la toate : adică nu tu bani, nu tu maşină, nu tu ieşiri ( eu-s mai neştiutoare de  felu’  meu , dar cum poţi tu să-i interzici aşa ceva când el are deja o anumită vârstă, munceşte şi e pe salariu’ lui ?!)

Cică poate să fie el ditamai bărbătoiu’, da’n casa ei ea dictează ce şi cum ( un fel de cocoş cu fustă, sau cum pisicu’ meu se numeşte ?! ) şi că dacă vrea să mai aibă un loc unde dormi-n casa ei, să-şi bage minţile-n cap şi să facă aşa cum îi ordonă ea : adică să dea la Poliţie .

( ultima parte a dicuţiei în care se lăuda cu ce şi pe cine are ea ca pile nu mai are rost să v-o zic – nici eu nu am reţinut numele- şi-n plus oricum nu i-am văzut mecla lui ficioru’să, aşa că nu veţi avea pe cine lua la şuturi )

Când nu era mămicuţa era neapărat tăticuţu’, aşa a păţit şi un moldovean, stresat la culme de tatăl lui, ameninţat şi vai de capu’ lui.

Am aflat toate astea stând lângă un grup de moldoveni în care tatăl amintit anterior explica cum el i-a oferit douăj’ de milioane fiului său pentru meditaţii şi cum i-a băgat lui în cap că oricum altceva mai bun nu ştie să facă, aşa că să fugă ca prostu’ pâna a crăpa că dacă, Doamne fereşte şi păzeşte, nu intră la Cluj , jar mănâncă.

Vis-a-vis de moldoveni ( mă, eu n-am nimic cu nimeni, dar dacă ăştia au fost persecutaţii . . .) faza fazelor l-a avut protagonist pe-un ardelean neaoş de-al meu.

Ăsta, enervat la culme de vociferările deranjante la timpan ale moldovenilor ( pe cuvând, mulţi au trecut munţii şi hop ţop dinrect în Cluj au plonjat, majoritatea din Iaşi şi Vaslui – ăştia din urmă au fost cei mai muuuulţi) s-a apucat de împulăit şi de suduit la bieţii moldoveni.

Ce-l deranja pe ardelean ?!

De ce ăştia nustau la muma lor acasă, de ce dracu’ vin la noi şi de ce morţişorii lor nu-şi păstrează incultura doar pentru ei . . .

( fără supărare, dar ăia din detaşamentu’ 20 ce erau moldoveni scoteau nişte măgării pe gură de te şi mirai că şi-au luat bacu’ . . . cică unu’ la psihologic, ca bou’, s-a ridicat şi a întrebat ce înseamnă cuvântul ” enervat” ?! giiiz 😐 )

Înjuraţii, la nici 2 m de ardeleanu’ ofticat, tăceau chitic. N-au ripostat deloc, niciun gest n-au schiţat doar pentru a nu se da iar de gol că provin . . . de unde provin.

Eu nu înţeleg treaba asta. Adică cum, dom’le, ăla la 2 paşi de tine se suie pe mumă-ta şi-o pune-n tot felul de poziţii sexuale şi pe tine te cataloghează pe nedrept în toate felurile spurcate posibile şi tu taci ca rahatu-n iarbă ?! Mă scuzi, da’ eu-s cam neînţeleasă la fazele astea 😀

M-am distrat tare bine zilele trecute cu tinerii ăştia. Fiecare dintre ei era interesant în felul lor. E fain să stai şi să studiezi oamenii, chiar dacă exact în momentul ăla şi tu eşti supus la acelaşi tratament din partea lor, cu sau fără superioritatea aferentă . . .

Nu trebuie să credeţi tot ce v-am povestit eu, la fel cum nici nu  e indicat să vă imaginaţi aceste 2 detaşamente pe care le-am descris eu exact ca-n rândurile de mai sus, eu am apucat să studiez doar câteva exemplare din fiecare – deci se exclude generalizare –  şi, în fond şi la urma urmei, it’s just my humble opinion :mrgreen:

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. :))

  2. Am văzut şi eu specimene de genul ăsta,ba chiar am şi cunoscut unul-Ciudat e că vroia să pară independent,până în momentul în care îl vedeam cu mama prin oraş,dezorientat total:))

  3. Nu o sa amintesc scuza aia cu „baietii se maturizeaza mai greu”, ar fi culmea 🙂
    Nici cu partea feminina nu m-as lauda prea tare.As spune mai degraba Romania,încotro ?

  4. Noi suntem mai nematuri si uneori cuvantul mamei valoreaza cat multe vorbe ale iubitei/sotiei.

    Sau

    Pentru unii cordonul obilical nu e taiat 😐

  5. Ce şcoală de agenţi? 😕 Te pomeni că vrei şi tu să te faci un caşchetar… 😕 ACAB!!! 😈

    • mintea mea-i prea maaare pentru cascheta lor :)) încă n-au ei onoarea de a mă studia mai îndeaproape 8) dar nu neg că, undeva peste vreo 4-5 ani, ar putea exista şi opţiunea asta :mrgreen:
      bine ai venit la mine, dom’ M 😀

  6. uite iti dau cv de facut…daca vrei… http://ruxz.wordpress.com/2010/08/26/something-for-and-about-me/ astept sa vad ce scrii si tu ;;)

  7. atac subtil la „masculinitate” …lol…glumesc…
    daca avatarul e unul cu limba scoasa….ma simt privilegiat ->

  8. …deh..bulangiu avatar

  9. Iti zic eu , aia-s tinuti din scurt :)).. mult prea din scurt 😕 :)))… .Parintii is de vina =))…

  10. D’ale carnavalului :)) …. deci asa’s viitori stalpi ai societatii ??? Mamosi , inculti si laudarosi ??? Exact ce ne trebuie sa iesim din „criza” …

  11. Tot ce-am citit interesant din post a fost faza cu tipi buni din BH in celalalte detasamente 😆 =))))) anyway, fara sa jignesc pe cineva,mai mult de jumatate din cei care dau la Cluj si Campina au cazut la Academie. 😆


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

