Sex la 3 ani

14 August 2010 la 12:35 pm | Publicat în Copilul din mine | 16 comentarii

Târâdu-mă prin casă de lene, fiind foaaarte cald , lenea devine şi mai mare, astfel că nu se poate aştepta omul la te miri ce chestii măreţe de la mine în astfel de condiţii, dar  . . .

de bună ce-s eu :mrgreen:

mi-am amintit că nu-i frumos să râzi de unul singur, aşa că . . , daţi volumul mai tare la râsete and . .  join me 😀

Actul sexual prin ochii unei fetiţe de 3 ani

***

ăştia ce aveţi copii, griji pe voi, fiţi mai silenţioşi atunci când sunt şi plozii prin preajmă :)))

( tot asta-mi aduce aminte de o fază citită tot pe net, cum că în nu-ştiu-ce-mare-universitate studentele de la Drept au fost somate deoarece distrubau liniştea nocturnă din cămine din pricina tânguielşilor lor de plăcere :))) )


16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha =)))) Doamne ..

  2. Eu facui sex la 11 ani cu o verisoara… nu inteleg care e „curba” aici.

    Oricum, daca vrei Alex`andro te astept si pe tine pt un mic joculetz erotic. 😡

    • ce darnic te-ai trezit tu-n dimineaţa asta, mare păcat însă că tu mie nu-mi stârneşti niciun interes

      • ‘Ubi.. asta pentru ca nu ma cunosti inca. Dar asta se poate rezolva venind la Turda si ne putem vedea la un Pix, scuze Twist {pepsi}

  3. ” Ubi ” , de cele mai multe ori când o femeie puternică spune ” NU ! „, rămâne aşa !

    • Doar TU ai de pierdut, femeie puternica!!! In fine, iti doresc toate cele bune. Tinem legatura…

  4. 1: Ioan22 nu cred ca stie cum arata o femeie

    2: Alex`andra cand o femeie puternica spune ” NU ! “ cel mai probabil asteapta sa fie el mai puternic si sa spuna ” DA ! “

    • 1 bun venit, străine 😉
      şi 2 nu, Ale nu recunoaşte nimic :)) :mrgreen:

      • evident ca Ale nu recunoaste, doar e o femeie puternica

  5. E destul de socant pentru un copil sa vada asa ceva la 3 ani,probabil cand mai creste va privi altfel nefericita întamplare.De uitat nu cred ca va putea uita.
    Cand am vazut titlul ma gandeam la cu totul altceva 😀

  6. „daddy you screamed like a girl!” :))))))))))))))))))))

  7. si nepotelul meu a privit o scena mai xxx si nu pricepea nimic saracutul. Il striga mama si el raspunde: vin nasa, dar stai ca nu inteleg ce fac astia!
    Si privea foarte nedumerit! :))))

  8. sa te uiti acum sa vezi daca-ti place tema … ce nu fac eu ptr tine :))

  9. îi mortală fetiţa. de mică învaţă meserie şi capătă experienţă!

  10. daddy scream like a girl.aa a a a:)) tare tare .m-a distrat

  11. Awsome!!!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

