You Spoiled Brats !

4 August 2010 la 10:05 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 5 comentarii

10x

Privesc în jurul meu şi nu-mi place de nicio culoare.

E vară , e anotimpul cel mai fain, în care ne dezbrăcăm de probleme şi ne aşternem câte un zâmbet laaarg, să dea bine cu bronzul şi cu starea generală de bine . . .

Afară e cald, în capul nostru  arşiţa e şi mai obositoare , gândurile ne zboară aiurea, libere, parcă proaspăt evadate dintr-un incubator . . .

E perioada feerică a anului în care fiecare dintre noi are posibilitatea să se reinventeze , la nesfârşit chiar, zilnic, la fiecare secundă, după propria-i dorinţă . . .

La unison ne plutesc dorinţele, speranţele valsează în neştire, nimeni şi nimic nu pare a avea grija noastră , iar nouă , fiecăruia-n parte, acest lucru ne creează o stare de confort, de bine ,de visare, o transpunere într-un Univers paralel în care chiar totul e făcut după bunul nostru plac . . .

Mă, asta e numai în capul meu, constat eu cu stupoare. Uneori chiar am impresia că doar mici grupuri îmi împărtăşesc acest crez despre lume, despre noi toţi în general . . . ( oameni mult prea puţini, din ce în ce mai rari, iar asta . . . doare 😦 )

Mă uit în stânga şi-n dreapta şi văd doar oameni ursuzi, bosumflaţi şi agitaţi din cauza temperaturii atmosferice. Înclin să cred că cea din interiorul lor e foarte scăzută , undeva sub nivelul mării.

De ce ?! Cum s-a ajuns aici ?!

Nimeni nu ( vrea să ) ştie, dar cu to(n)ţii avem câte un răspuns, unul propriu, personal, intim …

Ne plângem că e prea cald, că vecinul transpiră şi elimină un gaz toxic, că n-avem bani de plecat la mare , că bronzul este nu-ştiu-cum şi că avem nevoie de autobronzante sau, în cel mai rău caz, de solar . . .

Nu ne convine vremea, tânjim după răcoare, după adieri de vânt, dar când le primim, ca răspuns al cererilor noastre sâcâietoare, facem nazuri, asemeni unui plod răzgâiat . . .

Vorba aia : ” Da’ până când ???? „

Suntem oameni. Se presupune că noi gândim. Ar trebui să acţionăm în consecinţă. Să ne adaptăm. Să ne facem singuri traiul mai plăcut, chit că avem resurse puţine ( şi variabile, de la individ la individ.)

Nu glumim, nu ne aventurăm, nu facem nimic care nu e conform planului

( da, mătăluţă, mâine dacă-mi zici iar faza asta, la fel ca data trecută, trec

peste orice politeţe şi prietenie dintre noi şi ţi-o iei rău de tot şi nu mă va mai

impresiona că mă ameninţi cu retragerea 🙂

I’m mean, and I mean it !

😈 )

Ne robotizăm şi acum avem ca scuză căldura, da, EA , tirana, ea e responsabilă pentru toate insuccesele noastre de acum, dar când va trece vremea asta faină, perioada mea preferată din an, atunci . . . ce se va întâmpla cu pretextele noastre, vom încerca să le înlocuim mereu cu altele, aşa-i ?! Mdea, că doar căposu’i tot căpos, n-ai ce-i face, mai bine-l ocoleşti !

Îl iau pe EL de mână, loţiunea, cartea, rogojina şi-am plecat . . . avem întâlnire cu Soarele 😀

I’m coming to join ya, honey ! 😉

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Deci ai avut cateva propozitii geniale aici .. Anyway distractie placuta cu el si spor la bronz..

  2. Sara Buna.

    Va doresc o zi placuta copii dragi. Te pupik Aleeee 😡

  3. Shady – mulţumesc pentru remarcă, mă străduiesc şi eu, uneori iese, alteori nu 😀
    Neaţa şi ţie, Ioane 😛

  4. Nu toti se adapteaza la fel de usor,spre exemplu eu,care nu eram foarte sensibil si ma obisnuiam cu schimbarea temperaturii, acum sunt mai atent cand ies din casa si cum ma îmbrac.
    De plans,nu ma plang, mai bine soare decat zapada 🙂

  5. Voi distraţi-vă, lăsaţi-i pe alţii… de fapt, cine ştie, poate dacă vă văd, o să vă urmeze. 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

