Ale e (ne)bună !

28 Iulie 2010 la 9:51 pm | Publicat în Viaţa de student | 19 comentarii

Zamfir m-a dojenit data trecută de ce nu am intrat măcaaaar pe locul 97 la Drept . . .

( unde mai pui că ultima medie la buget la Drept a fost 9,72, so . . . :)) da, aveţi voie să vă benoclaţi şi să vă miraţi )

Ei bine, acum îi fac pe plac şi-i prezint rezultatul de la Sociologie ! 😀

ei, e bine acum ?!

şi locul 3 , de fapt, nici nu e locul 3.

pt că ăia din faţa mea nu au avut medie mai mare ca mine, neeeah, doar că lor li s-au dat sutimi căcălau că au fost pe la te miri ce olimpiade 😛

din păcate, a trebuit să renunţ la această facultate, deşi mi-a plăcut tare mult şi încă de la început d-na secretară s-a purtat frumos cu mine, ba chiar mi-au trimis un  e-mail în care mă felicitau şi-mi urau „bun venit” în familia lor cei de la Decanatul de Socio.

( m-a impresionat faza asta, având în vedere cum am fost tratată azi, în cămine până şi de femeia de serviciu, dar asta . . . într-un alt episod 😀 )

şi uite aşa, relansat are încă o ocazie de a-mi admira cel de-al doilea prenume :))))

19 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. stai linistita, secretara aia e amabila doar cand te inscrii, sa te induca in eroare. dupaia te-ar decoji ca pe o portocala daca ar putea.

    • dacă e să fie aşa cum zici tu, măcar d-na Irina ( nu i-am reţinut numele de fam. ) a fost diplomată şi nu şi-a arătat direct colţii, aşa cum au făcut „scumpele” de la Drept .

  2. de data asta nu-ti mai admir cel de-al doilea prenume, ci performanta de a ajunge pe locul 3 😀

  3. felicitări! Locul 3 e un loc foarte bun!

  4. Te-am suspectat de suficientă glagoare ca să pricepi că dojana mea cea mică, masca marea mea admiraţie!

  5. felicitari alexandra. felicitari pentru notele bune si pentru faptul ca ai intrat unde ai vrut. muuulta bafta in toata facultatea si un cel putin sfant 5 la fiecare examen. >:D<

  6. Felicitari!:*

  7. Felicitari! Esti tareee:P

  8. Graso tu nu scapi nici o ocazie sa te lauzi. Rusine grasano, nu ai nici macar un dram de modestie.

    • te roade ciuda, a ?! te frămânţi, clocoteşti ?! prea bine 😉
      află de la mine că modestia e pentru proşti, pentru oamenii slabi, ineriori mie, aşa ca tine. :mrgreen:
      e plină lumea de băgători în seama, nu îngroşa şi tu rândurile că nu te văd deloc bine !

      • Ale` mama,

        Nu sunt deloc ciudos, dar problema asta cu lipsa de modestie e pentru oameni slabi de ingeri. Nu dai deloc dovada de inteligentza, ci de prostie.

        Spor la fuck(ultate).

        • ioane pe langa faptul ca esti nesimtit, mai esi si prost… si chiar daca ai avea dreptate .. de ce iti pierzi timpul tau valoros pe blogul ei?

          si de ce nu da dovada de inteligenta atunci cand isi arata realizarea?

          banuiesc ca esti baiat/barbat dupa nume… ce barbat esti tu daca ai curajul sa incerci sa injosesti o femeie?

          stiu… sunt si eu inferior… ceea ce poate fi probabil, insa tu esti muuult mai jos.

          pacat ca ai calculator si internet… ca mi-am pierdut 2 minute din cauza ta

  9. Bravo tie 😀

  10. Ioan22 – ” Ale mama ” ?! mă prefac că n-am citit bine. ia reformulează, sunt sigură că, deşi-ţi vei traumatiza neuronul, vei reuşi într-un final să-ţi descifrezi arborele genealogic şi să vezi că eu lipsesc din el 😉
    nu am un blog pentru a arăta câtă cultură am eu în căpuşoru’ meu sau pentru a-ţi demonstra ţie sau lui X, Y . . . cât sunt sau NU de inteligentă, am multe alte lucruri mai bune de făcut cu viaţa mea decât să încerc a convinge nişte străini de ce-s eu în stare.
    mă laud ?! am cu ce 😉 ( printre alţii ca tine, aici, pe blog, am o grămadă de prieteni care-s interesaţi şi de aspecte personale din viaţa mea, motiv pt care i-am ţinut la curent şi cu situaţia mea şcolară şi cu admiterile )
    sunt rea, arţăgoasă, iau indivizii ca tine la 11 m ?! da, foarte bine, eu pot!
    te bagi în viaţa mea, total neinvitat, îţi permit şi să dai din gură în voie, din nou . . . ospitalitatea-mi caracteristică , dar asta nu-ţi conferă dreptul de a spera ( iluzoriu, evident ) ca eu să stau pasivă şi să citesc gogomăniile unui necunoscut ce-şi dă cu părerea gratuit referitor la persoana mea, nu 😛
    o seară faină-ţi doresc, mulţumesc de urările de bine, iar când nu ai cu cine povesti şi vrei să ne mai contrariem, te aştept..cu cea mai mare plăcere, îmi place să mă antrenez 😉

  11. Si cand ma gandeam si eu ca navigarea asta a mea aiurea ma ajuta sa dau peste una din viitoarele mele colege „socioloage” vad ca ea renunta. Eh, succes la facultatea pe care ai ales-o>:D<

    • eh, nu-i nicio problemă, faptul că nu suntem la aceeaşi facultate nu ne împiedică să fim colegi mai altfel, să socializăm împreună :)) gimme a call şi rezolvăm noi şi faza cu colegialitatea asta 😉
      anyways, welcome la mine „acasă” 😀

  12. Măcar știi acolo pentru orgoliul propriu. 😛

  13. Bravo. Tare. 🙂

  14. Felicitari, am facut si eu sociologie,o sa iti placa, daca ramai la asta


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

