Drept sau . . . NE(Drept) ?!

15 Iulie 2010 la 8:38 am | Postat in Viaţa de student | 20 comentarii

Stau şi stau şi . . . 

culmea – sau nu- eu tot stau ca fraiera lângă telefon.

A trecut cam o oră şi jumătate de când mă joc de-a telefonul fără fir, doar că eu, ca o fraieră ce-s în dimineaţa asta, cred că încă nu m-am prins că nu-i nimeni la capătul celălalt al firului.

Mă, ia stai, din moment cer tocmai am enunţat ipoteza de mai sus, înseamnă că, deh, am conştientizat şi eu ceva, ceva ,nu ?! huh ?! :-s ( hai s-o lăsam aşa, aici încă mă mai gândesc. sunt prea multe unghiuri, iar eu privesc tot spre pat . . . din ce în ce mai mult )

Cum vă spuneam, dragi colegi de suferinţă ( că vreţi, că nu, eu tot vă fac părtaşi la chinul meu) . . .

de o oră şi jumătate tot sun la secretariatul celor de la UBB, mai exact la facultatea de Drept.

am şi eu mici nelămuriri referitoare la o anume înscriere electronică.

Da , sunt orfan de un părinte, tata a fost calificat drept ” ofiţer în armată „ ( altă încadrare mai bună n-am găsit, iar cea de ” locotenent-major” nu cred că se potrivea la secţiunea respectivă)

daaaar

cum puii mei să-ţi zic eu ce lucrează el acum ?! asta având în vedere că am specificat anterior că-i decedat.

( îmi dau ei anumite opţiuni – muncitor calificat, muncitor necalificat, patron, şomer, casnic  . . . etc – , dar eu nu pot preciza nimic )

ce ştiu eu, poate o săpa şi el şanţuri, acolo jos, în cazanu’ cu smoală , acum ăia de la Drept ce vor, să le pun o pilă bună şi să le sape şi lor , sau ce pisicu’ meu gonflabil ?!

multe inepţii am găsit ieri în formularu’ ăla, motiv pentru care l-am şi abandonat, să nu cumva să mă gâdile Michiduţă la neuroni şi să-mi ia foc. s-or carboniza dracu’ şi aia şi, crede-ma, ar fi păcat, doliu mondial..cred :)))

ca o viitoare studentă cu viziuni clare despre viaţă ( yeah, right ) , mai ales că vreau să le arăt celor de la Drept de ce-i în stare A.R , m-am documentat, am citit o grămadă de site-uri , iar acum , când vreau să mă înscriu, întâmpim o groază de obstacole. eh, las, tot nu mă vor opri !

cuminţică ( am glume-n program, zău ! ) , m-am trezit eu la 8 a.m ( un fel de uaaaaau gigantic pentru mine ) şi de atunci tot butonez la telefonul ăstora de la RDS.

şi sun, bă nene, şi sun . . . şi nici măcar Fantomel nu-mi spune în receptor un

” buhuhuuu”.

mie chiestia asta mi se pare tare ciudată având în vedere că azi, începând cu 8:30, se fac înscrierile din 2010 la Drept.

adică ce, nu-i nimeni în alea 3 secretariate ( cică şi secretarul şef ar avea biroul lui. cuuuul ) ?! sau eu ‘oi fi singura fraierică ce s-a trezit aşa repede azi ?!

am zis că să fiu fată cu bun simţ şi să nu-i deranjez pe când ‘or veni candidaţii la înscrieri, da’ deja-i prea de tot. de o oră şi jumătate mi se tot mută apelul de la o căsuţă la alta, bâtâie acolo de zici că l-au apucat toate pandaliile şi . . . nimic.

exact . . . rodul muncii mele : NI-MIIIIIIIIIIIIIC !

şi am răbdare . . . încă !

nu, telefonul încă n-a fost trântit de perete, nici n-am dat cu pumnii-n masă ( se mai întâmplă şi d-astea când sunt crizată rău) , cu mama de asemenea am vorbit frumos atunci când mi-a tot zis ” mai încearcă”  . . .

trag aer în piept . . . mă îndepărtez încet . . .

NU-mi place să depind de cineva !

NU-mi place să aştept !

NU-mi placeee!!

astăzi siiiiigur muşc pe cineva ! 😈

LE : mi-a răspuns la telefon o tanti taaare sictirită şi asta după 2 ore de insistenţe telefonice.

20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Obișnuiește-te… așa sunt mai toate secretarele la mai toate universitățile.
    Ale noastre își iau liber doar ca să facă un tabel in Excel cu examenele… toate patru…
    Și bineînțeles, sunt 4, câte una pe fiecare an și nu îți răspund dacă nu ești sub raza lor de acțiune.
    De regulă nu răspund la telefon (au program gen 3 ore pe zi relații cu publicul, incluzând telefoane), mailul e doar de formă și în vacanțe răspund la întrebări acompaniate de cadouri.

    Dar te obișnuiești. 😆

    • refuz să mă obişnuiesc cu aşa ceva , la fel cum mi se pare de-a dreptul scandalos ca, după ce elevul X plăteşte o taxa considerabilă pentru înscrierea la facultate, tu – secretara – să-i greşeşti numele şi, după ce-ţi atrage atenţia, tu tai frumuşel cu pixul şi treci deasupra numele corect.
      adică cum , de banii ăia, ( 250 ) , nici măcar o foaie ca lumea nu merită elevul X ?! sau deja eu am pretenţii prea mari ?! :))

      • Da, trebuie sa te obisnuiesti. Asa e peste tot.Cred ca secretarele din universitati sunt alese pe criteriul „detinere de nesimtire grad mare-cel mai mare posibil”.Se inmoaie doar daca esti atenta sa ii lasi subtil un pachet de cafea (Lavazza, ca altceva e prea ieftin pt rangul lor) sau ciocolata belgiana( de la altele li se apleaca).
        Faptul ca tu platesti o taxa, indiferent ca e mica sau mare, nu le si obliga sa-ti raspunda tie la solicitari.

        Cu timpul te calesti, te obisnuiesti cu nesimtirea lor.Iti doresc nervi de otel si…studentie frumoasa!

      • Măcar scria frumos? Ce conta că mai greșea. 😆

        A noastra scrie infect. Ce scrie pe carnetele și legitimațiile noastre… uneori nici noi nu ne înțelegem numele, noroc că avem poze pe ele. =))
        Am avut de multe ori probleme când le foloseam să fac rost de diferite gratuități, la gară când luam bilete…

        N-ai ce să le faci, dacă nu le dau afară conducerile facultăților, tu ca student poți să stai și în cap. Noi ne-am chinuti 3 ani rugându-ne ca măcar să completeze altcineva hârtiile, cu profesori de partea noastră, că au văzut și ei când puneau note că e neinteligibilă orice informație legată de nume și se shinuiau cu recunoaștere facială…
        Nu rezolvi nimic.
        Secretarele și alea de la poștă o să fie veșnic așa…

  2. dacă ele nu ştiu să aprecieze un ” mulţumesc ” şi un ” sărut mâna ” sincer şi politicos din partea mea, la cafea nici să nu viseze. n-am dat niciodată până acum, iar pentru ele cu siguranţă nu-mi încep acest nărav.
    AM ZIS ! :)) ( văd că-mi e tare cunoscută această vorbă aici, pe blog 😛 )

  3. Să nu te obișnuiești,să nu uiți,iar când vei fi mare(la propriu și la figurat)să faci totul să schimbi relele.SUCCES Alex’andra

  4. Nici nu ştiu cum să-l privesc – ca pe un pisoi simpatic sau ca pe unul viitor periculos?

  5. Sa ma gandesc de pe acum sa sun oare la secretariat?:)).. mai am vreo 2 ani cam :))… Nu de alta da nu vreau sa raman pe tusa ca nu vrea domnita de acolo sa raspunda la telefon :)))… .App,in ce oras te inscrii la facultate Alexandra?:D..sau va inscrieti, ca e si Ionut :D… intelegi tu pana mea :))..:D

  6. pacat ca nu vii la iasi. as fi vrut sa te cunosc la un blogmeet :). imi aduci aminte de cineva 😀

  7. Ovidiu – măăăăăăăăăăi, străineeee, de când nu te-am mai văzuuuut !
    ( doamne, ce-am putut şi eu tasta, încă mă mir :)) dar oricum e abia 12 şi e prea devreme pt mine). eu mă încriu la UBB , la Cluj. Ionuţ spre sfârşitul săptămânii merge la Bucureşti să dea examenele de la Academia de Poliţie din Bucureşti… să vedem ce face acolo şi, dacă totul e bine, va intra şi va urma studiile-n mmmmirificul Bucureşti . . not 😦

    relansat – oricând poţi să vii tu în Cluj :))
    ( ce mi se pare foarte interesant e faptul că , lately, din ce în ce mai mulţi cititori îmi spun ” ştii, îmi aminteşti de X , de firea ei, de personalitatea ei , . . . etc dar oare nu-s eu clonată şi , de fapt, eu vă amintesc vouă de mine însămi :))) ?! asta-i doar una dintre ideile mele năstuşnice matinale :mrgreen: )

  8. prin viata fiecarui om s-a mai perindat cate-un om mai zanga 😀

  9. Ehee… te-am citit din umbraB-)… apropo, da un id de mess ceva, as vrea sa mai vorbim, a trecut muulta vreme de cand n-am mai zis nimic :d… aaa.. si inca ceva, Alexandra, sa stii ca ai un blog de nota 10, dar am sa iti zic eu de ce cu alta ocazie :)))…. (daca lasi id de mess trimite-l pe ovidiuiantoc@gmail.com sau adauga tu acelasi id dar pana la @gmail.com 😉 )

    • mă, la ultima fază aşa mi-ai explicat de zici că eram o blondă oxigenată :)) răule !

  10. observ ca te citesc si libidinosii =))

  11. În cele din urmă, intri la DREPT ori la STRÂMB?
    Noi îţi ţinem pumnii: eu doi, Ulise – patru.

  12. 🙂 tin pumnii … si zic ca e foarte frumos Clujul! ….

  13. Încurcate-s căile … „doamnelor” birocrate şi ale birocraţiei căreia se închină!

  14. La tine la facultate e ca la RDS serviciul de relatii cu clientii..hmmm cam nasol in ambele situatii..


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

