Zi frumoasă . . . ca tine !

7 Iulie 2010 la 9:17 pm | Publicat în Copilul din mine | 32 comentarii

Nu contează că te trezeşti cu câteva ore bune mai înainte decât de obicei,

nu contează nici măcar că trebuie să te pui la 4 ace în mai puţin de jumătate de oră ( aici incluzând şi freza, machiajul, pregătirea poşetei and co . . .),

nici chiar că soarele se joacă cu tine şi se tot piteşte după nori , iar tu , ca bleaga, alergi în sus şi-n jos după ochelarii de soare şi ba-i pui şi pe ei , ba-i aşezi la loc pe suportul lor . . .

Nimic nu are o mai mare importanţă pentru tine decât plăcerea de a lua micul dejun în doi, de a fi acolo lângă EL pentru a-i citi mulţumirea din ochi în timp ce înfulecă şi-ţi e recunoscător printre zâmbete că l-ai ales pe EL să fie al tău dintre atâteeeea milioane . . .

Şi astfel se face că, deşi nu-ţi stă-n fire să fii matinală, pregăteşti o surpriză culinară, cam banală ea de felul ei, dar care a avut un mare efect, picând exact la ţanc  . . . doar pentru voi doi.

Tragi rochia pe tine, aranjezi sutienul, pictezi ochişorii, înroşeşti buzele, îţi trânteşti un zâmbet de zile mari pe faţă, ochelarii pe ochi :mrgreen: şi . . . bum-buuuuum , tiiiiiit-tiiiiiit . . .

devii femeia responsabilă a zilelor noastre ce face ca ochii trecătorilor să se rotească după ritmul  tocurilor tale . . . pam pam !

îl iei de mână pe EL , păşeşti încrezătoare, capu’ sus, pieptu’ ‘nainte ( parc-o aud pe bunica 😀 ! ) , cu ideile-n geantă, cu visele conturate-n orizonturi iluzorii, purcezi şi . . . nimic nu ţi se poate împotrivi 😉

păşeşti cu dreptul în noua lume ce ţi se aşterne, curioasă, o analizezi minuţios, îţi place ceea ce vezi, realizezi că te vei integra perfect, parcă simţi că acolo trebuie să fii . . .

* * *

În altă ordine de idei, am fost azi în Cluj.

UBB Drept şi Sociologie.

A fost frumos,

am dat peste oameni educaţi, chiar dacă eram cam reticientă după incidentul de la depunderea contestaţiilor cu secretara de la LMV

( nu, stimată doamnă, nu-mi faci mie un serviciu dacă îndeplineşti exact treburile  pentru care eşti plătită, iar dacă eu , pe deasupra, te mai şi tratez cu bun simţ şi-i dau cu „dvs” , ” vă rog ” ,”mulţumesc”  etc etc în sus şi-n jos, DA , am pretenţia ca măcar la nivelul meu să fii ! conformează-te, data viitoare s-ar putea să uit  să fiu o lady şi . . . 😈 )

m-a uimit amabilitatea secretarelor.

da, deja am trecut la un alt nivel, altă clasă de oameni, dar se pare că măcar unii dintre noi n-au uitat că nu doare a fii drăguţ cu cel ce cere a fi informat cu privire la atribuţiunile tale de a-i facilita intrarea în instituţia care-ţi dă ţie pituţa cea de toate zilele

dacă tot am scăpat de BAC ( în fine, nu mai e atât până mâine şi aflu şi nota finală de la contestaţie , dar despre asta . . . într-un alt episod ! ) . . .

m-am cadorisit cu o carte pe care mi-o doream de foarte muuuuult timp 😀

Voila !

am fost la CĂRTUREŞTI cu Nico şi Ionuţ.

– înainte de asta, trebuie să menţionez că am mâncat pentru prima oară lasagna şi . . . mi-a plăcut 😀 voi încerca şi eu ! –

ne-am simţit tare bine aici, am povestit mult, dar am şi citit ( aproape am finalizat o carte despre comportamentul unei lady la masă) şi ne-am mai încălzit cu o ceaşcă de ceai. ( mulţumesc, Ciupă, pentru alegerea făcută, aici n-am avut nimic de obiectat . .. curios, aşa-i ?! 😀 )

mi-a crescut inima când am văzut că-mi aduce cartea, dar mai tare m-am bucurat când m-am sfătuit cu ” bancomatul” meu personal şi m-a anunţat că e de acord cu mine şi că da, îmi permit cartea :))

off topic : imaginaţi-vă un vânt puternic ( coafura rezistă :))) ) , oameni îmbrăcaţi de toamnă-iarnă, glugi în cap , dârdâieturi şi piele de găuină şi-n mijlocul acestui cadru, o aiurită dezbrăcatăăăăă, călduroasăăăă, în rochie de vară :))) ( hai că nu vă mai zic că rochia era vaporoasă şi că, la fiecare rafală, trecătorii puteau vedea . . . ce n-a văzut Parisul :)) 😳 )

păi ce pisicu’ meu gonflabil, de unde era să ştiu că afară nu-i mai vară :))) ?!

doar v-am zis la începutul postului că m-am jucat de-a v-aţi ascuns cu soarele, doar că el , se pare, n-a mai vrut să iasă, s-o fi supărat pe mine :)))  . . .

* *  *

acum de abia aştept să termin – dacă tot m-a pus michiduţă s-o încep azi noapte – ” Departe de lumea dezlănţuită ” pentru a mă putea ocupa de gheişă 😀

32 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. In afara de faptul ca arati ca o tarancuta bine hranita(ar trebui s-o lasi mai moale cu deliciile culinare),rochia nu te avantajeaza,nu esti epilata,nici macar pe picioare,ce sa mai zic de maini,iar aurul galben e doar pentru gospodine…Cred ca nu prea e de bun gust sa pui o poza in care sa-ti arati pilozitatile nedorite,dar,in fine…A,sa nu uit,un lucru bun:dantura chiar e frumoasa.Si nu spune ca sunt prea critica pentru ca cred ca ar trebui sa te astepti la asta atunci cand postezi o poza pe care o vede toata lumea…

    • nu cred că e problema ta cum arăt eu, asta unu’ la mână, nu , nu mă doare capu’ că eşti sau nu critică, de aia ai venit aici, să-ţi antrenezi ochiul şi să refulezi, dar faza cu epilatu’ nu ţi-o accept, în afară de mâini sunt epilată . . . peste tot , draga mea, oricând eşti invitata mea să verifici . . . te miri ce curiozităţi mai ai 😉
      si de lanţisorul de la gâtul meu ai face bine să nu te mai legi pe viitor, e ceva sacru pentru mine, iar mintiuţa ta nu ar putea înţelege aşa ceva, deci . . . nu te complica şi nu face pe fandosita mai mult decât e cazul. te sfătuiesc aşa, prieteneste !
      aşa, ca o ultimă curiozitate, cum se face că mereu mă vizitezi, dacă tot nu-ţi place/convine nimic pe blogul meu ?! e o plăcere morbidă ?! :))

    • in primul rand imi place CA CREZI , concluzia fiind de ” Crezi ce vrea pula ta , nu iti daram eu visele ”

      in al doilea rand , te rog frumos , zi-mi si mie cum ai aflat ca nu e epilata pe picioare doar uitandu-te la poze . Serios , trebuie sa imi zici , m-ai facut tare curios ( si nu o sa mor repede)

      in al treilea rand , sa stii ca imi plac oamenii ca tine , care isi dau cu parerea si trag concluzii despre o persoana fara sa interactioneze cu ea . De aici pot sa imi dau seama de doua lucruri , ori esti un copil care se ia de altii si le evidentiaza defectele doar pentru a-si refula sentimentele de neintegrare in societate si de a-si face o stare de bine bucurandu-se de necazurile altora…. ori esti medium , unu al dracului de bun . Dar tind sa cred prima varianta .

      Si te rog nu spune ca sunt prea critic pentru ca ar trebui sa te astepti la asta atunci cand postezi un comentariu pe care il vede toata lumea .

      Pace ! 🙂

      • Fată dragă, chiar aşa de urâtă şi proastă te crezi încât să permiţi mistreţilor să râme prin comentarii?! Vezi că există şi ceva ca un fel de tasă pe care scrie „delete”. Dă-le peste nas cu ea!
        Mie mi se spune de vreo patru decenii că-s urât din cauza bărbii şi pletelor. De către cei care-s urâţi din cauza … bucilor ce le ţin loc de obraji!
        Tu, eşti frumoasă şi aşa urâtă cum eşti! Pentru că mistreţii nu-ţi pot vedea frumuseţea. Pentru că este înăuntrul tău!

  2. Am o singura rugaminte,Alexandra:”sa defulezi”,nu ”sa refulezi”.Te rog,mai arunca un ochi si in dex daca tot faci contestatie la bac,ok?noapte buna

    • draga mea , daca ai da un CTRL + F pe aceasta pagina si ai scrie „defulezi” , comentul tau ar fi singurul selectat . Drept dovada ca tu suferi cu ochii sau esti analfabeta .

    • eu n-am nevoie de un dex, te am pe tine, aici, aproape, şi-n plus contestaţia mea de la bac e la istorie ( opa, tipa şi-a făcut temele, e atentă la detalii, doar că l-a omis pe acela cum că eu am luat 10 la română, deci . . . 2 m înapoi pentru tine, too bad, tocmai ţi-a scăzut rata răutăţilor 😛 ), drăguţo,dar asta e altă mâncare de peşte-n care musca de tine s-a vârât şi nu, nu am greşit, bine am zis, DA, tu refulezi, tu respingi tot , tu eşti un mic gică-contra ce nu-şi găseşte locul , se foieşte, se agită şi face gargară în speranţa de a . . . de a nu-ştiu-ce pentru că TOT nu mi-ai răspuns şi nu mi-ai explicatc e cauţi tu la mine dacă nu-ţi place ce citeşti/vezi !

  3. Daca iti vizitez blogul inseamna ca am o placere morbida?LOL Tu ai spus-o

    • un om normal nu ar repeta acele acţiuni ce nu-i fac plăcere, atitutine pe care tu ai afişat-o cu privire la postările mele , so . . . din moment ce îţi displace , dar continui a veni, eu ce să înţeleg, că e un fel de tortulă întelectuală ( vorba vine) pentru domnia ta , sau că nu ai altceva mai bun de făcut ?!

  4. Te las in nestiinta ta …degeaba citesti…

    • înţeleaptă alegere : când nu mai ai ce zice, te retragi ! frumos !

    • hai da-mi si mie o replica , sa vad de ce esti in stare .

      Iti este frica sau trebuie sa silabisesc pentru tine ca sa intelegi ?

      • Ciupă, gata, te-ai jucat destul în seara asta ! Ajunge ! Ţi-am mai explicat eu ţie cu vorba cu laptele şi musca, nu vreau să-mi faci o ciorbă aici, te rog . . .

  5. Ti-am vizitat blogul pentru ca unele posturi erau dragute,dar poate e greseala mea ca sunt prea directa si nu umblu cu ocolisuri.Nu sunt un gica contra doar ca am obiceiul asta deranjant de a spune lucrurilor pe nume,totusi,pe un ton civilizat…

    • unii oameni consideră sinceritatea un mare atuu ( eu mă număr printre ei) , dar de la a mă critica ( ceea ce e bine, pentru că-n felu’ ăsta văd cum mă percep ceilalţi şi mă pot modela, asta dacă se adevereşte că ei au dreptate ) şi până la a te lega de anumite chestiuni din viata mea personală ( şi asta fără ca tu să mă cunoşti măcar), ohoooo, e cale lungă şi când vine vorba de chestii gen cărţi citite, lănţişorul de la tata, unde şi cum sunt epilată . . . e cale luuungă.
      accept , dar nu chiar aşa multe!

      • Pentru Alexandra: „a critica” este una; a-ţi băga nasul în treburi (şi locuri unde nimeni nu se epilează!) care nu te privesc e cam alta! Nu orice prostie spusă sau scrisă este un adevăr. Aceea este doar o propoziţie!

  6. Daca observi,voi sunteti singurii care jigniti aici…

    • eu din „drăguţo” nu te-am scos ( ironia nu se punctează aici ), iar Ionuţ . . . asta e, îmi cer scuze pentru el, aşa se manifestă când cineva spune lucruri care nu-s adevărate despre noi. cu ce te-am putut eu jigni ?! că ţi.am permis să mă vizitezi, că-ţi aprob comentariile, că te las să mă numeşti ” ţărancă” şi multe altele :)) ?!
      mea culpa

  7. Ok,eu am facut niste comentarii din ceea ce am vazut,nu am de unde sa stiu ce reprezinta lantisorul .Daca as fi stiut,inteleg sa te superi,dar asa…chiar nu era cazul.eu am vorbit strict pe ceea ce se vede.nu a fost rea intentie.in al doilea rand,daca blogul asta e numai pentru prieteni,de ce e public?mi se pare copilaresc sa nu stii sa raspunzi la niste critici decat prin jigniri…srry pt lantisor

    • în primul rând, la critici n-ai cum răspunde. le asculţi, iei aminte, le analizezi şi abia după aceea stabileşti dacă trebuie luate-n serios sau nu, dacă-s fondate sau nu.
      blogu’ meu e public tocmai pt că aici vreau să se întâlnească oameni diferiţi ( din diversitate înveţi mult mai multe) ,oameni ca tine şi ca mine ; îmi palc discuţiile în contradictoriu ( dacă noi ne-am cunoaşte şi-n viaţa de zi cu zi, ai afla că aşa e ) şi doresc ca, pronind de la X subiect, fiecare să-şi exprime punctul de vedere, dar am o singură pretenţie : să aibă ARGUMENTE !!

  8. Nu te am numit taranca,am spus doar ca in poza asta asa arati.imi pare rau daca te ai suparat…poate mai ceri si alte pareri,mai bine intentionate…noapte buna

    • Aşa să fie ! :))
      O seară faină !
      şi-mi cer din nou scuze pentru replicile lui Ionuţ ! ( el e prea încăpăţânat şi n-o va face veci 😛 )

      • asta e ultima data cand mai vorbesti in numele meu . Scuze nu o sa ii cer deoarece din moment ce nu mi-a raspuns la niciun comentariu, o sa le consider pe toate inexistente sau un simplu monolog cu un demon din mine .

        Acestea fiind spuse ma retrag !

  9. Schimbând nota serioasă, felicitări pentru terminarea BAC-ului, şi succes la admitere 🙂

  10. Se vede ca vin marile schimbari. 😛

  11. Nu găsesc niciun cusur în poza postată de către tine Alex’andra!
    Felicitări și succes la admitere.

  12. bafta multa Ale :* si continui sa te invidiez pentru cat citesti…

  13. fara a avea nici cea mai mica intentie de a ma da bine pe langa tine (wtf?!) iti spun sincer ca imi place rochia ta (fain modelul si culoarea- te prinde bine), nici cum nu vad sa iti iasa in evidenta „defectele” cauzate de la prea multa mancare (alt wtf?!), ba zici ca te face mai supla (poate vad rau cu ochelarii astia, mai stii?). cat despre faza cu epilatu: vad f bine de aproape si oricat m-am chiorat nu vad fir de par nedorit (ala de pe maini nu se pune).
    felicitari pt BAC, spor la citit si abia astept o mica recenzie de la matale la „memorii”- am citit-o si am vazut si filmul de 2x (btw: nu se poate compara filmul cu cartea).

    spor in toate 🙂

  14. Felicitari!

  15. Pff,si eu ma gandeam la UBB, dar am zis ca sunt cam scumpe caminele(ce-i drept,faine 😀 ).Sper sa imi impartasesti experientele 🙂

    • preţurile-n cămine nu mi se par deloc scumpe. între 1 milion şi 1 milion jumate.
      şi tu vii-n Cj ?! la ce ?! 😀

  16. Mai am doi ani.Sunt tinerica inca :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

