Nuapte, Bebe Ciupă !

27 Mai 2010 la 9:41 pm | Publicat în Personal | 7 comentarii

( sursa se vede şi-n imagine, n-o mai pun, îmi pică ochii-n gură de lene şi de somn )

Sunt foarte obosită.

De trei zile o ţin aşa, ritm continuu.

Am multe momente în care par a ceda, dar asta nu s-a întâmplat . . . până acum.

Poate şi pentru faptul că, atunci când simt că voi claca, viaţa-mi acordă câte unul dintre zâmbetele ei calde şi, spuf, mi se întâmplă câte o chestie faină ( chiar dacă-i măruntă-n ochii altora, pentru mine e diiiitamai fericirea)

Deşi e greu uneori, e de preferat să ai o viaţă în care să ai cu ce-ţi aglomera timpul.În felul ăsta îţi ţii mintea ocupată, ceea ce e extrem de sănătos, dar asta e altă poveste, iar momentan mintea mea e cam deraiată de pe  axul normal al gândurilor mele , so . . .

. . . da’ oricum voi cred că v-aţi dat  seama de asta pentru că, până acum, v-am zis cam tot un drac, deci multe cuvinte fără prea mult sens pentru majoritatea dintre voi, nu ?!

Acestea fiind zise, pofta de aberat în voie fiindu-mi satisfăcută, la fel ca multe alte compartimente ale vieţii mele, îmi scot ochelarii şi-i bag în tocul lor luxos şi . . .

Bonne nuit, mon chers !

( da, exact cum ai ghicit, mâine o iau de la capăt, o zi muuult mai plină decât toate ce au trecut sau , cel puţin, aşa se anunţă , dar nu mai delicios decât duşul în care eu tocmai am plonjat !)

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ai grijă de tine! Încearcă să te odihneşti.

  2. Oboseala asta..si eu am fost intr-un stres total si eu, dar la mine s-a sfarsit, am terminat cu examenele.. urmeaza o perioada de relaxare 😀

  3. avand in vedere ca link-ul meu nu mai apare la tine ti-am scos si eu link-ul . o zi buna

  4. Life is divine chaos! embrace it, live it, enjoy it! 😉

  5. pfff…. uneori ma intreb care este sensul starilor astora… take care ale

  6. Nu t mai gandi atat.. traieste clipa…


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

