Blogmeet CUA 3 – 22 mai 2010

24 Mai 2010 la 9:26 pm | Publicat în Uncategorized | 3 comentarii

22 mai, sâmbăta ce tocmai a trecut, am pus de-un party cu nişte oameni faini, dragi mie 😀

de fapt, am fost la al 3 lea blogmeet CUA.

înainte de a pleca de acasă, mi-am răsfăţat puţin iubitul şi i-am pregătit un prânz surpriză ( nu am poze momentan, e la EL aparatu’ , dar se va rezolva pe parcurs 😉 )

cu burţile pline , cu zâmbetul pe buze, satisfăcuţi nevoie mare 😛 . . .  să ne simţim bine deci

aşadar ne-am luat de mână, am început ziua cu bine ( chiar dacă-n amiaza mare) şi ne-am îndreptat spre staţie să aşteptăm ALIS-ul.

nu ne urcăm bine şi hop, îl vedem pe Florin, el ne-o prezintă pe Adela , cea mai nouă plutaşă. ( nu prea am apucat eu să discut mare lucru cu ea – deşi stăteam faţă-n faţă la masă- dar pare o fată de treabă şi prin simplul fapt că , cu toate că era ruptă după un drum Cluj- Turda şi o noapte de clubărit, tot ne-a onorat cu prezenţa 😀 )

nu trece mult timp şi ajunge şi psihoza , toţi întâlnindu-ne în acelaşi bus.

aici ne-am împrietenit cu un nene tare simpatic ce i-a cedat locul de lângă mine lui Ciupa şi tot omu’ ăsta ne-a învăţat la ce staţie trebuie să coborâm , dar n-am avut norocul ăsta.

de ce ?
pentru că şoferul de la ALIS nu a catadicsit să oprească-n staţia respectivă şi a făcut după cum l-a tăiat pe dânsul capu’ : ne-a lăsat la încă o staţie depărtare , dar asta n-a fost mare scofală, căci abia am mai apucat să-l pomenim pe prietenul nostru, Cristian, care-n ziua aceea nu ne-a putut fi alături pentru că avea botezu’ lu’ ăla micu’. ( te pupăm, să-ţi trăiască şi să crească mare, mare ! )

ne-am sincronizat ceasurile şi la fix am ajuns la restaurantul  Andrei, ( mulţumim pentru cafea ! ) , unde am observat pe uşă lipit un anunţ cu ” blogmeet  3 ” ( mai apoi am aflat că a fost lipit de d-na Adriana, chelneriţa foarte drăguţă) , loc unde ne aştepta prietenul nostru, Zamfir ( mă, eu cred că el intenţionat s-a dus mai  repede la local. de ce ? păi cum ? ca să-i facă curte Adrianei, gard avea siiigur :)) )

a, să nu uit, până şi Ulise ( felicitări pt cele 10 mii de vizite ! )ne-a trimis un mesaj, tot prin Zamfir, evident

până ne-am aşezat, ne-am găsit locurile, am bârfit-o pe Oana ( :)) ) , a ajuns şi aceasta, ea aducând cu ea ploaia ( mamaaaaa, ce ploioacăăăă! ).

întârziatul de serviciu a fost Rareş care, deşi mi-a zis că va veni mai devreme în acea zi, nu a prins chiar start-ul, dar îl iertăm . . . de data asta 😛

ce-am discutat noi acolo nu cred că are importanţă. în mare au fost chestii organizatorice legate de blogul comun CUA şi despe cum urmează a fi activitatea noastră, a tuturora, în ceea ce-l priveşte, aşa că nu vă voi plictisi.

picanterii ?! hmmm . . . Ciupa era să-mi dea foc la păr 😀 da, cu spectatori, aşa, să fie mai frumos !

cum ?!

no bine no . . . trebuia să scrie pe bricheta ” a nu-l lăsa pe Ionuţ să o atingă! ” , doar că cei ce au produs acea marcă de brichete cred că au omis acest aspect din vedere 😛

a lua un şerveţel şi atâta l-a tot învârtit încât şi-a amintit el de un moment al copilăriei noastre de ţânci de grădiniţă, atunci când, la ora de lucru manual, luam hârtie colorată şi o ciopârţeam în toate felurile cu foarfeca şi, la final, voila . . .

EL, fără foarfecă, dar cu imaignaţie cât curpinde , a încercat să se joace cu focul ( încă nu s-a convins că doar eu pot s-o fac şi încă fără să mă ard 8) ) şi . . . numa vedem că ceva ia foc pe masă.

EL, speriat, ca un bebe neştiutor, se agită şi tot fâlfâie şerveţelu’. de pe masă, pe jos, pe lângă haine, păru’ meu . . . până se epuizează celuloza şi focul face implozie ( ăsta-i mai rău ca Chuck Norris, se consumă de unu’ singur :)) )

în fine, am ieşit cu prietenii mei blogări, ne-am simţit bine, am râs, ne-am distrat şi . . . cam ăştia am fost noi

NU, nu râdeam DE Zamfir, ci CU el :))

a 2 a marte a întâlnirii am continuat-o la o pizza . . .

la restaurantul ” de lângă” , mai exact la Milexim

Zamfir e culmea, nu mă lasă nici să mănânc :))) m-a văzut pe mine mai  fotogenică şi sigur şi-a zis că nu poate scăpa ocazia să mă vadă înfulecând în timp c încercam să nu izbucnesc în râs :)))

să ne fie de bine, fraţilor !

Mr. Z , mulţumim pentru poze ! ( nu am uitat, încă-mi eşti dator cu o anumită poză a unui anumită chestie de pe peretele restaurantului :mrgreen: )

următoarea întâlnire va avea lor pe data de 12 iunie 2010, iar Zamfir urmează a ne informa pe parcurs unde se va desfăşura 😀

o seară faină  vă doresc !

şi nu ezitaţi a merge la un blogmeet 😉

( nimic nu-mi displace mai mult decât să tot pun atâtea link-uri 😡 . da, ştiu, comoditatea . . .)

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ce fain v-ati distrat 😀

  2. A fost într-adevăr o reuniune mai distractivă decât celelalte. Şi, parcă, şi mai construcitvă. Se pare că „s-a spart gheaţa” şi înţelegem că suntem Prieteni şi ne întâlnim să ne simţim bine împreună. Îm iunie va fi şi mai bine şi mai frumos. Iar, în iulie – când vor veni şi căpşunarii şi osarul (Ulise!) şi ne vom întâlni pe malul Arieşului (cu pluta trasă la mal!), …

  3. Regret că am fost ocupat, aş fi venit şi eu la un pahar de vorbă.
    În iunie nu sunt sigur că voi fi mai liber…dar vedem.
    Eventual să mă anunţi din timp :p


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

