Not now, not even tomorrow, never !!

10 Mai 2010 la 9:02 pm | Publicat în Personal | 14 comentarii

sursa : aici

Ciupa: cum te simti ?
Alex`andra: ca si pana acum
Ciupa: adica ?
Alex`andra: pai
Alex`andra: nu stiu
Ciupa: cum adica ?
Alex`andra: habar n am
Alex`andra: cum ar trebui sa ma simt ?
Ciupa: nu stiu ciupa
Ciupa: sa fii mai vesela
Alex`andra: nu`mi vine, azi nu, poate maine

Sunt unele zile în care nimic nu ne iese. da, e adevărat, se mai zice şi că adesea astea sunt cele de luni, dar în cazul de faţă e doar o banală coincidenţă, căci nefastul persistă de ceva vreme încoace, ca şi cum eu aş avea propriul meu nor de cenuşă încăpăţânat ce nu vrea să plece dracului odată . . .

Să nu ştii cine eşti, e una , dar e şi o retorică des întâlnită-n filosofia oamenilor despre viaţă, aşa că nu mă alarmez aşa tare, însă să nu ştii cu adevărat ceea ce simţi pe mine personal mă scoate din sărite şi mă face oarecum să mă îngrijorez. de ce ?! tocmai pentru că e vorba de propria-mi persoană, uite d-aia.

nu reuşesc să fac ordine la raftul cu gânduri, aşa că scuip tot ce e mai ceţos acum din mine.  unde altundeva decât aici, pe blog.

culmea e că nici chiar eu nu înţeleg ce se petrece, dar sunt sigură că în niciun caz nu e din cauză că Romanica noastră e aproape falimentară, că afară plouă sau că azi am avut o minge nasoală rău de tot la volei. nu şi iar nu!

ştiu ce am făcut în trecut, îmi asum consecinţele faptelor mele şi sunt foarte conştientă de ele . . .

ştiu şi ce e de făcut pe viitor şi cam cum trebuie să-mi creionez viaţa-n continuare . . .

mai ştiu şi că starea mea de azi, de ieri, din perioada asta va fi un  fleac peste câteva zile , sau poate nu, asta nu ţine de mine şi cu atât mai puţin trebuie eu să fiu aşa de proastă încât să-mi bat capul cu ea.

dar ceea ce nu ştiu e ACUM-ul ăsta obsedant. nu mă descurc cu el, nu acum, nu aici, nu azi, nu eu ! m-a copleşit şi trebuie să declar că mă depăşeşte ! cândva, i-am făcut faţă, la fel cum o s-o fac şi într-un „cândva” viitor, dar momentan stagnează tot, la fel ca dispoziţia mea delăsătoare.

mă adâncesc în mocirlă . . . iar. am o stare de genu’ pe care doar eu şi cu încă o persoană o înţelegem . . . iar. nu-mi e deloc bine, viaţa mea e vraişte, nu reuşesc să mă adun, iar lucrurile s-au petrecut mult prea repede pentru mine . . . iar. nu-mi place ceea ce văd sau ceea ce-mi este dat să trăiesc . . .  again and again, same fuckin’ old story. ( too tired to tell it anymore )

nu mi se pare corect ! merit să fiu numai zâmbet all day long.

mda, ştiu, asta e ale pe care voi toţi o cunoaşteţi, optimista înrăită, dar mai trebuie să acceptaţi şi faptul că până şi pietrele au unele lacrimi, chit că ele sunt sudate cu mare grijă acolo, deep inside.

şi atunci, mă întreb eu, ca un copil bleg ce sunt, de ce toate par a complota împotriva mea ? de ce pe când încerc să-mi ridic privirea, iar capăt o palmă d-aia luuungă, cât o zi de post, ce-mi trânteşte ochii înlăcrimaţi iar la 2 m sub nivelul mării ?

de ce imprevizibilul trebuie să-şi croiască loc prin fericirea mea, pur şi simplu să-şi bată joc de ea, s-o terfelească cum vrea el, s-o transforme-n curva lui, s-o amăgească, iar la final să o părăsească, aşa cum face el de fiecare dată ?!

dreptate . . . ce vorbă mare, mult prea mare pentru mine, un copil mic,mic ce nu ştie aproape nimic. vorba aia . . . de ce eu, de ce tocmai mie ?! de ce toate astea ?!

sunt sigură că niciodată n-o să găsesc răspunsurile potrivite la aceste retorisme ( ieftine, aparent banale, pe care oricum toţi ceilalţi le au, le-au avut deja, sau cu siguranţă le vor avea şi peste un catralion de ani ) ce-mi macină psihicul ?

iar dacă o să ajung vreodată la acel punct în care voi putea să înţeleg chestiunile de mai sus, atunci sunt ferm convinsă că nu-mi va plăcea ceea ce propriul meu ego-mi va zice şi că voi da cu el de toţi pereţii reci ai sufletului meu.

Noapte bună !

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. noapte buna ale >:D< maine sa zambesti de dimineata si o sa ai o zi mai buna :* poop

  2. să știi că zile de astea modelează personalitatea.

  3. o zi frumoasă și însorită!

  4. Din lucruri crunte şi tăioase izvorăşte adevărata pasiune. Acum nu ai cum vedea, dar în timp îţi vei mulţumi ţie însăţi pentru că ţi-ai permis să înveţi despre tine şi altfel decât doar zâmbind.
    Un pas în plus spre autocunoaştere.

    Capul sus, mâine va fi mai rău 😀

  5. S-a înseninat? Sper că da!

    • categoric DA, mi-am primit doza zilnică de fericire de care aveam atââââta nevoie 😀

  6. excelent

  7. maaaa copiiilu’ smile :* sti am o vorba… shit happens, mostly to us. dar ce mama dracu… plangi, iti stergi lacrimile si mergi mai departe 😉 :* te pupa eu

  8. BIIIG SMIIILE
    🙂
    >:d<

  9. yeah, baby, let`s put a smiiiiiiiiiiiile on that face 8)

  10. Why so serious? 🙂

    • dacă te machiezi ca Joker când zici cuvintele alea, promit să zâmbesc o zi întreagă, chiar dacă mă va durea gura într-un final :))

  11. buuuuuuuuuuuuna Ale, ce mai faci? ce dor mi-a fost de tine, de articolele tale….n-am avut o perioada net (pffff cam greu fara hehe parca lipseste ceva)…..capul sus, scumpa, te pup 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

