To dare or not to dare ?!

29 Aprilie 2010 la 12:56 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 10 comentarii

This is today`s topic !

( vorbim după ce revin de la pensat )

Meanwhile, just think about it . . . just a little 😉

***

Să-ţi asumi riscuri, ce mai treabă e şi asta.

Da’ riscurile, ele ce-s ?!

Să fie oare sentientu’ ăla pe care-l ai când faci bungee-jumping , sau când înoţi alături de rechini ?! ( deşi pare ciudat, this kind of stuff turns me on 8) )

Rişti atunci când te căsătoreşti, când decizi că e momentul să te trezeşti în fiecare zi din restul vieţii ta alături de aceeaşi persoană ?!

Îţi asumi anumite riscuri atunci când, în pofida amintirilor negre de la 11 Septembrie, tu te urci în avion şi slobozi pe sub mustaţă un tremurat ” Doamne ajută ! ” ?!

Una dintre cele mai riscante situaţii în care tu te-ai putea afla ar fi aceea de a călca o femeie însărcinată pe bătături.  Sincer, eu nu cred că sunt pregătită încă pentru aşa ceva ( mă refer la o scoate din sărite pe ea, gravida, nu că nu aş fi şi eu în stare să-ţi zdruncin lumea 😀 )

Că tot vine vara, te duci cu prietenii la ştrand, la piscină şi acolo, ca toţi batmanii, tu, ca şi ei de altfel, ai chef de senzaţii tari şi sari de pe trambulină. E sau nu e aşa ?! ( cam ca tipu’ din imagine dacă jucaţi ” Oglindă ” 😀 ) . Buuun, de sărit sari, că orice piatră trage la fund, dar de unde ştii dacă vei mai reveni ?! A ? Aici e buba aia mare, că nimeni nu te poate asigura 😀

Cea mai bună  prietenă îţi stabileşte un blind date că, na, draga de ea, i s-a făcut milă de tine şi de a ta viaţă monotonă. Tu eşti sigur/ă în cine te încrezi ?! Dacă acum vrea să se răzbune pentru faptul că ai pârât-o fostului ei iubit că-l înşela ?! Dacă ţi-a stabilit o întâlnire cu Muma Pădurii care mai are şi lăţei pe deasupra :)))) ?! ( uneori şi eu râd de ideile mele )

Pleci dimineaţa de acă şi te îndrepţi, ca tot omu’ obişnuit, spre locul de muncă. Brusc, . . . . şi firul se întrerupe. Nu ştii niciodată de la plecare dacă te vei mai întoarce , sau dacă o vei face cum, când, cu cine, de ce va fi aşa şi nu altfel 😀  ( te cam înspăimântă gândul ăsta, nu ?! )

Astea de mai sus, toate ca toate, mai treacă-meargă, dar cel mai greu pentru oameni e a-şi mărturisi sentimentele. Deşi totul pare atât de simplu, în practică e exact invers. Gândim, judecăm, ne permitem chiar şi să ne dăm cu părerea în mod gratuit, dar rezultatul muncii noastre intelectuale îl ţinem numai pentru sufleţelul nostru.

De ce ?!

De frica de a fi judecat, de a fi pus la zid, de a fi criticat sau atacat direct

, de ruşinea de a nu ne integra, de a fi respinşi de către o societate care nu prea cred că mai ştie la ce pagină e-n dex cuvântul „morală” sau acea dulce asociere de 2 termeni : ” bun simţ”.

Ai văzut-o aseară la terasă, ţi-a plăcut caracterul ei, modul de a se comporta, de a aborda subiectele. I-ai văzut iniţiativele, ai fost micul ei fan pentru seara trecută, îi urmăreai toate mişcările, fiecare vorbuliţă i-o sorbeai, erai cu ochii-n 4 pentru a fi gata pentru o nouă propunere de-a ei. La finalul serii, ai ajuns la concluzia că e fata perfectă, Ză one bitch who will kiss your ass all day long for the rest of your life , dar ai fost prea timid să-i ceri o a doua întâlnire, doar voi doi, sau măcar un număr de telefon. Nu, tu ai rămas amicul simpatic, iar ea a plecat cu cel mai bun prieten al tău. Îl locul lui puteai fi chiar tu, dar . . . nu, nu se cade , aşa-i ?! Stai să-ţi aduc o compresă, încă mai ai buza umflată 😉  Sowwy, silly guy !

( fetelor, aici e valabilă şi reciproca. dacă el nu acţionează, tu de ce să stai ca fraiera să-l aştepţi ?! trage-l înspre tine şi aplică-i ştampila personală : 2 buze sexoase şi cărnopase amplasate acolo unde trebuie vor face minuni în timp . . . belive me, I’ve done it with my man 😛 and it actually works )

să nu mai zic de sportul extrem numit ” sex neprotejat” , acolo unde întrebarea se pune-n modul următor „vine sau nu vine ??  ” 😈

Părinţii te tot bat la cap, îţi impun nişte limite stupide, uneori chiar te ameninţă cu evacuarea dacă nu te vei supune dictaturii lor. Ce-ar fi să le faci chiar tu o surpriză, dacă tot eşti major şi ai un job bun acum (deci ţi-ai permite să te întreţii singur ). Ia-ţi bocceluţa şi . . . lasă-mă papaaaa la maaaaaare ! Mai rău ca la ai tăi nu-ţi poate fi.

Ai un examen, noaptea trecută a fost mare chef în căminu’ celor de la Poli. Ce te faci ?! NU-ţi poţi permite să pici iar examenul, dar nici să nu te prezinţi nu pare a fi o idee prea strălucită. Hai, curaj, soldat, încearcă-ţi norocul, poate-ţi va pica tocmai acea parte din materie pe care tu ţi-o amnteşti printre vaporii de  alcool. (da, e o mică probabilitate dar, dacă se adevereşte ulterior că Ale a avut dreptate, crede-mă, vei veni la mine şi chiar tu mă vei implora să te iau la şuturi pt că nu m-ai ascultat 🙂 )

V-aţi certat. Ea pleacă. Are trenul peste o jumătate de oră. Nu vei ajunge la timp, nu, e prea mult până la gară şi apoi e greu să găseşti un taxi liber la ora asta, doar dacă nu . . . îţi iei inima-n dinţi, plămânii bine oxigenaţi şi-ţi beleşti ficaţii până la nenorocitu’ ăla de tren. Cine ştie, poate asta e ultima voastră şansă de a recupera ceva 😛

Ultimii tăi bani. Bine drămuiţi. Ştii că de alţii nu mai faci rost prea curând. Ai două posibilităţi : plăteşti factura la curent , sau alegi să cumperi un bilet la super reducere pe 2 zile-n Bulgaria ?! ( apropo, am auzit că au plaje frumoase acolo 😀 )

Deci . . .  to live or not to live ?!

a, pardon 😀 în traducere to dare or not to dare ?! :mrgreen:

Încă de la naştere, părinţii noştri îşi asumă un anumit risc aducându-ne pe noi pe lume. Nu au de unde să ştie dacă vom supravieţui, dacă nu-i vom omorâ-n timp ce ei dorm sau fac sex, dacă nu le dăm foc la casă, sau dacă nu ajungem un alt vagabond ce şi-o trage-n venă. În viaţă totul e relativ.

Când îţi alegi cariera, şcoala ce-o vei urma, la fel, nu ai nicio certitudine că e bună pentru tine , că ţi se potriveşte sau că, peste vreo 2-3 ani, tu nu-ţi vei schimba perspectiva şi atunci va trebui s-o iei de la capăt în luarea deciziilor.

În general eu sunt un om al momentului. Ştiu, e o mică, mare contradicţie, dar în acelaşi timp sunt şi foarte realistă, gândesc logic. ( uneori chiar prea mult). Îmi place să trăiesc fără regrete, să ştiu că , deşi m-am fript, am învăţat ceva din acea experienţă. Am venit pe lume cu un scop. Încă nu-l am chiar bine definit în mintiuţa mea de 18 ani, dar ştiu sigur că, pentru a-mi perfecţiona „aptitudinea” de a trăit trebuie să încep cu ceva şi de unde altundeva e mai bine decât prin . . . a trăi, nu :)) ?!

Da, tipul din imaginea de mai sus poate că nu s-a asigurat înainte să sară, n-a verificat nivelul apei, iar asta poate i-a fost fatal. Un lucru e sigur : el a fost mai liber decât ai fost tu în toată viaţa. În acea milisecundă-n care a realizat că nu este apă a experimentat un cumul de senzaţii pe care tu poate nici în cărţi nu le vei citi niciodată.

DianaEmma a zis că e mai bine să fii chibzuit, să gândeşti de 2 ori înainte de a acţiona ( tu cu mama v-aţi înţelege de minune 😀 ), iar Anny a ales să nu rişte.

Nu sunt de acord cu niciuna dintre ele, poate şi pentru că avem firi total diferite şi că eu-s un pic mai . . .  ummm, deraiată 😀 , dar nici nu vreau să zic că trebuie să ne trăim vieţile prosteşte.

( ceva-n genu’ : o maşină cu 150 la oră se îndreaptă spre mine. să mă dau din calea ei , sau să nu mă dau ? hai să văd, care trece prin care ? nu, în niciun caz 😛 viaţa e cel mai de preţ bun al nostru şi eu zic că trebuie gestionat cu cap, dar nu cu prea mult . . . uneori :mrgreen: )

picanteriile vieţii-s bune atunci când ai un stomac antrenat care să le facă faţă 😛

Am norocul că am întâlnit o persoană ca mine. suntem foarte diferiţi în anumite privinţe, dar la asumarea riscurilor parcă am fi siamezi.

de pildă, weekendul trecut am luat maşina, i-am dat cheie şi . . . spuf . . . duşi am fost. unde ? crezi că eu ştiu ? am oprit şi noi undeva, pe la… dracu’ ştie cum îi zice la loc, dar a fost altceva, a fost altfel decât a sta-n curte la un pahar de vorbă, iar ciudatul ( insert here bizar şi hazar 😀 ) uneori poate fi destul de interesant dacă ai o minte discupusă să- primească-n viaţa ta 😀

Dare To Live ! Dare to . . . DARE !

***

imaginile le-am luat de aici

iar site-ul l-am găsit la Defunctu’ pe blog ! ( mulţumesc ! 🙂 )

O zi faină să aveţi !!

Vă pupă Ale !

( coffee time 😉 )

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. To dare… dupa ce te asiguri ca e apa in piscina… of course…

  2. hmmm..not to dare 😛

  3. Fără apă nu e ”dare” e d(o)are,îți zic eu.

    • neaţaaaaaaaaaaa !! bun venit la mine ! 😀
      eu nu zic că nu l-o durea, dar noi nu putem şti dacă lui nu cumva i-a plăcut acel tip de durere 😛 totul se poate îndulci, chiar şi diabetul :)) , aşa că de ce să nu începem acest lung proces chiar cu propria viaţă 😛 ?!

  4. DAREEEEEEEEEEEEEE EVERYTHINGGGGGG

    ACUM E MOMENTULLLLLLLL

    ACUM ESTI PERFECT

    DO IT !

    te iubesc

  5. sa.ti zic filozofia mea de viata? hai ca ti.o zic… cand este vorba de luat o decizie clar nu am de unde sa stiu daca va functiona sau nu… dar decat sa ma trezesc peste cativa ani regretand ca nu am facut.o, mai bine o fac. chit ca o sa.mi para rau, macar stiu ca am incercat. in concluzie DARE no matter what

  6. Nu-s de acord chiar cu toate că pot să doară până la urmă.Dacă este cândva timpul,atunci acum e timpul(și vârsta). În limitele bunului gust,cu șic.De altfel totul e foarte simplu ca 1+1=3
    (Dare este în lba.română și impozit,să nu uităm asta).
    Uffff ce filozofic m-am făcut asta din cauza orei târzii

  7. Risti in orice decizie o faci.
    Chiar si in aia gandita de doua ori, chiar si in aia gandita de 100 de ori. Pentru ca oricat gandesti unele lucruri, ele sunt total imprevizibile pentru ca depind si de alti oameni, nu doar de noi.

    Si apoi… una e sa te arunci in piscina fara apa si alta e sa te sui in primul tren care vine in gara si sa te duci unde vezi cu ochii.
    Ganditul inseamna si sa alegi imprevizibilul, necunoscutul… dar sa nu te expui unui pericol mare.
    Ganditul nu inseamna sa nu faci nimic imprevizibil. Te duci la blind date-ul stabilit de prietena ta cea mai buna, chiar daca e intr-un loc mai putin public. Dar nu te duci la blind date cu unul cu care ai vorbit pe net de doua ori intr-un loc mai putin public (si cine stie ce sa se intample); sau te duci, dar alegi cel mai public loc cu putinta.

  8. indrazneste! N-ai cum sa simti gustul dulce al victoriei daca ti-e teama sa intri in lupta cea mare!
    Zic … capul sus si pieptul inainte! 😀

  9. agatha – oare pe cine mai ştiu eu aşa ?! a, da, pe mine 😀
    winton – hai să nu ne amărâm viaţa cu chestii aşa plictisitoare precum dările 😀
    Diana – de ce tot timpul trebuie să ne gândim în primul rând la partea negativă a vieşii ” Dar nu te duci la blind date cu unul cu care ai vorbit pe net de doua ori intr-un loc mai putin public (si cine stie ce sa se intample); ” ?! da, înţeleg precauţiile, dar uneori sunt chiar prea,prea multe
    Orry – pieptu’ la înaintare atunci ! :))))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

