Cu pluta pe Arieş !

21 Aprilie 2010 la 9:48 pm | Postat in Uncategorized | 6 comentarii

via

Poate că deja ştiţi, dar eu tot vreau să mă laud că , na, aşa mi-e firea 😀 şi am şi de ce , nu ?! ( dacă încă nu te-am convins, voi încerca s-o fac . . . pe parcurs )

sâmbăta ce tocmai a trecut m-am întâlnit cu nişte oameni faini, pe cuvânt.

a fost a 2 a noastră întâlnire organizată.

acum, după ce ştiam una alta despre fiecare de pe blogurile lor, văzându-i la o gură de cafea ( oferită de Indrei Raţiu , cel care ne-a şi oferit posibilitatea de a ne întâlni la CRD – Centrul Raţiu pentru Democraţie) mi-a fost mult mai uşor să socializez cu ei ( da, cam ăsta e principalul meu obiectiv atunci când particip la întâlniri de genul)

am râs, ne-am simţit bine, ne-am distrat , aşa  . . . ca între prieteni 😀

daaaaar , să nu credeţi că i-am tras chiar pe toţi după mine în nebunia-mi caracteristică 😛

NU, am lucrat şi serios . . . şi cu spor încă 😀 , dovada vie ( mă rog, cam plastică şi expresia asta :)) ) e următorul link :

www.cuplutapearies.blogspot.com

blogul comun al blogărilor din Comunitatea Urbană Arieş

ce-i cu pluta asta ?! veţi afla pe parcurs, încă nici noi nu ştim exact 😛

cert e că avem un loc al nostru în aseastă vâltoare de internauţi,

Navigatorii, aka noi, văslim cu spor şi ne îndreptăm spre . . . casele voastre , oriunde ar însemna asta să mergem :))

cu mult tupeu şi voioşie, ne permitem să dăm buzna şi să vă molipsim pe voi toţi cu starea de bine ce ne caracterizează 😀

aşa că vouă, dragilor, nu vă rămâne mare lucru de făcut decât să vă plătiţi facturile la curent şi internet ca să ne puteţi citi pe viitor 🙂

Am stat la un pahar de vorbă cu :

Zamfir care în acelaşi timp îl reprezenta şi pe iubitul nostru Ulise , făcându-ne promisiune de a ne face cunoştiinţă la o viitoare întâlnire-n natură

Adia – m-a tot lăudat pentru tenul meu , părea chiar mirată de ce-l am aşa :)) da’ săru’mâna c-am ajuns cu bine acasă ! thanks for the ride ! :* ( şi m-am bucurat mult că ţi-ai respectat promisiunea din trecut şi ne-ai onorat cu prezenţa)

Oana – drăguţ din partea ei că s-a oferit să se ocupe de blogul comun. îmi imaginez că-i ia o grămadă de timp, aşa că mă simt tare prost că-n ultimele zile abia dacă am apucat să le citesc mail-urile ( vin seara acasă şi . . . spuf . . . doar de la  vecinii mei de blogărit găsesc vreo 10 la nr) şi cu Ionuţ e tot aşa , n-are momentan calculatorul acasă, so . . . implicare zero barat . . .  dar l-am pus pe el în temă.

d-na Marta – n-am apucat eu să vorbesc cu ea , dar pare o femeie de viaţă.

Mihai – m-a făcut curioasă cu blogul lui :)) când iniţial nu a vrut să ne spună adresa acestuia, dar spre final s-a răzgândit

Ionel – el mi-e cel mai drag de acolo 😳 de ce ?! treaba mea, no, mie omu’ ăsta-mi place şi gata :)) el mi-a fost primul tovarăş mie şi lui Ionuţ la vâslit :)) cu el am votat pro ” duşi cu pluta pe Arieş ”

Cristi – care m-a surprins cu ideea lui despre un blog al pruncuţului său , abia aştept să văd ce şi cum ( a, să nu uit, el a avut ideea cu tricourile, chiar a venit îmbrăcat cu unu’, îi stătea tare şic 😉 )

Alin – de câte ori îl văd, îmi amintesc de ” tura” de alpinism de acum vreo 2 ani :))

Florin – cred că i-am mâncat zilele , nu alta 😀 ideea năstruşnică cu numele şi adresa blogului e clar că nu putea veni de la nimeni altcineva în afară de . . . mine, nu 😳 ?! a fost el la început cam reticient, dar . . . s-a dat pe brazdă, a văzut că pe noi ceilalţi prea ne-a luat valu’ şi că nu putea să ne răstoarne ambarcaţiunea, aşa că . . . :)) ni s-a alăturat, dovada fiind implicarea lui serioasă în acest proiect ( da, am citit grămadaaaa de mail-uri de la tine , chit că n-am răspuns la ele )

iar Zolty şi Ervin ni s-au alăturat . . . virtual 😀

am fost cu Ciupa să-i vedem pe toţi oamenii ăştia şi . . . bine am făcut, am câştigat vreo 2 ore de voie bună 😀 să ne fie de bine !!

Şi-altădatăăăă, şi-altădatăăăăă

O s-o facem şi mai şi mai latăăăăăă !!

Când ?! 22 mai

Unde ?! undeva-n Câmpia Turzii ( să fie corect faţă de ghirişeni 😛 )

Vrei şi tu ?! Hai ! ( că tot te-am convins acum 😛 )

şi . . .

şi gata, că-s obosită, tocmai am terminat de ornat un tort !

( ei, ei, Zamfire, ce poftă-ţi fac, nu ?! da’ bine fac, şi de-a dracu’ încă :)) )

Alelui, alelui, fiecare-n patu’ luuuuuuuuuuuuui !

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Dacă sunt în zonă, nu zic nu 🙂

  2. nici eu! 😉

  3. Pacat ca sunteti asa departe!

  4. Dacă tot mă chinuieşti cu torturi, te rog să „divulgi” şi alte adrese de bloguri care s-ar încadra în „bloguri din CUA” – bloguri ale celor din Turda, Câmpia Turzii ori din satele din apropiere ; chiar dacă respectivii bloggeri trăiesc, momentan, pe alte meleaguri.

    • intenţia mea n-a fost să strâng aici o grămadă de link-uri.în articolul de faţă am discutat strict de cei prezenţi la cel de-al 2 lea blogmeet.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

