you must do it NOW, or I’ll KILL YOUUUU !!!

14 Aprilie 2010 la 2:44 pm | Publicat în Copilul din mine, Personal | 10 comentarii

Trebuie să scriu.

Vreau să mă pot concentra şi să nu-mi mai zboare gândul aiurea.

Sunt în criză de timp într-un fel, eu fiind cea mai leneşă dintre colegii mei în momentul de faţă.

Ştiu voi recupera şi că voi adopta un ritm dinamic, care mă va ajuta să scriu paginile necesare.

DA, pentru atestat.

La limba engleză :mrgreen:

Realizez că trebuie să fac ceva, că atestatul nu se scrie singur, dar . . . mereu altceva îmi fură gândurile.

Aş vrea să am o lume a mea în care să mă închid şi să ies de acolo doar atunci când îmi voi reîncărca bateriile.

Ptiu, drace, iar scriu altceva-n loc de ce trebuie

( gizăs, doar imperativul ” trebuie ! ” îl aud lately)

Mă voi concentra, îmi voi pune rotuţele-n funcţiune, hai, Ale, mobilizareaaa !!

Aşa să fie ! 😀

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Not a chance! 🙂

    Si eu pateam la fel in perioada licentei. 😀
    Am reusit sa-mi ies din stare dupa ce am stat 2 saptamani degeaba, in leneveala, fara servici. M-am plictisit de tot si toate, mi-am tras berea langa si-am inceput 😀 (pana sa incep sa scriu ceva si sa ajung in acest impas, am facut doar documentatie…cand aveam timp si chef ;)) Tie iti recomand sa te apuci din timp… 😀

  2. ce tema ai la atestat? poate te pot ajuta

  3. hai k ai sa scotzi tu ceva din palarie 😛
    stim cu totii asta, deoarece itzi citim articolele aici :>
    bafta mare si spor la scris 😉

  4. asa mobilizarea!ca faci?n-ai terminat inca? :)) pooop

  5. măi fraţilor, atâta mi-aţi lustruit voi aici poponeaţa, de acum zici că-i netedă,netedă, ca la bebeluşi. ce, voi credeţi că Ale n-a scris ?! E , pe dracu’, doar n-o face un Office 2007 pe ea, nu ?!
    normal că mi-am deschis un document şi-am aberat în voie, mai ales că am un subiect pe gustul meu : cititul. tre’ să-i impresionez eu p’ăia cu super-extra-ultra-„cul” talentul meu de a , vezi Doamne, citi într-o generaţie vai de muma ei ce nu dă nici ăia 2 bani ce-i laşi la Kaufland pe citit. aşa greu vi se pare pt un geniu ca mine ?!
    no, bine, că mi-am pus eu lenea-n cui un picuţ, da’ nici chiar prea mult, ca să nu-i fie dor de mine, şi parcă,parcă l-am ascultat pe Învăţător ( cătuia toţi, în cor, îi cântăm un tărăgănat ” bun venit ! „), şi-am mocoşit eu ceva de vreo 2 pagini.
    acum că eu am aberat şi am ajuns să citez şi din Cicero şi alte minuni, aia deja-i problema profei, ştie că eu-s o elevă mai specială 😈 şi că a mea capacitate de socializare şi exprimare n-are limite, so . . . spor la citit aberaţiile mele nocturne 😀
    atât de mult am minţit . . . pardon, am impresionat în acele rânduri, încât bunica, de m-ar auzi, cred c-ar izbucni-n plâns de mândrie ( mânce-o mama pe ea, cine alta decât Alexandra, onoarea familiei ?! :)) ) , dar toate trebuie să aibă un final – ăsta-i paradoxul, chiar şi finalul trebuie să-şi conţină propriul final 8) – aşa că . . . evident, am abandonat şi m-am pus pe gătit. să ne fie de bine ! 😀
    babyboar, scumpule, mulţumesc frumos, tare drăguţ din partea ta să te oferi, dar nu e cazul, mă descurc, chiar nu-i greu, doar că lenea din mine e invers proporţională 😀 şi-n plus, o am pe profa, îmi aduce materiale de la British Council şi totu’ e-n regulă :*
    tema referatul e , de fapt, acţiunea unui roman de-al lui Rose Tremain în care se vorbeşte de viaţa unui imigrant. vă povestesc eu mai multe, next time, acum . . . alelui, alelui, fiecare-n patu’ lui :mrgreen:

  6. Spor la scris. Stiu ca e mult de scris pentru atestat.

  7. Ce tema ai? Poate iti dam o mana de ajutor.

    • atestatul meu se bazează pe cartea ” The Road Home ” a lui Rose Tremain. pe parcursul lucrării am de gând să sensibiliuzez corectorii prin intermediul trăirilor interioare ale lui Lev, un imigrant ce provine dintr-o lume comunista şi care se îndreaptă spre ” England – The Promised Land ” ( titlu atestat), o junglă a modernităţii care-i dă mult de furcă personajului.
      sunteţi nişte scumpi, mersi mult, dar mă descurc :*

  8. Spor la succesuri!

  9. same here! o fi ceva in aer? 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

