18 !!!

9 Aprilie 2010 la 10:00 am | Publicat în Personal | 25 comentarii
Etichete: , , , , ,

18 . . . uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀 !

Nu, nu e vorba de majoratul meu, sau al lui Ciupa , nu, nu !

Se zice . . . cică . . . eu nu ştiu nimic, deci nu vă pot spune nimic sigur . . . că eu şi Ciupa mea am făcut azi un an şi jumătate, adică 18 luni, de când suntem împreună 😀

Să trăiască, la mulţi ani ! :))))

Şi cum mie-mi place să mă joc mereu cu numerele ( chiar dacă-s la uman, şi NU la real ), iată ce mi-a scorfit scăfârlia :

18 ani,

18 vieţi , ca două mâţe siameze, 9 eu, 9 tu

18 luniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! 😳

Dar eu, când mă gândesc la începuturile noastre, mi-aduc aminte de ceva-n genu :

( am folosit efectul ăla ” în ceaţă ” – e prea dimineaţă pentru mine , aşa că, scuteşte-mă – pentru impresii, figuri, manabee  ” poză artistică” 😛 )

poză şi moment al zilei asezonat cu următoarea piesă :

da, ăştia suntem noi 😀

şi cum nu poate să fie o zi aşa importantă fără tooooooort , voila !!

Ciupa a denumit tortu’ ăsta ” Tortu’ sub 5 lei ” pentru că nu-ţi trebuie decât biscuiţi, 2 feluri de budinci şi dulceaţă 😀

( am găsit budincă de cocoooooooooooooooooooos 8) )

( să nu ziceţi că eu nu apar prin poze , doar că mie mereu îmi place să mă joc cu chestiuţa aia bliţuitoare 😀 )

No, dragilor, poftă mare , înfulecaţi fără cap şi fără măsură, I U B I R E există pentru noi toţi, doar că unii dintre noi, la fel ca mine şi Ciupa, suntem mai  . . . umm . . . ” mâncăcioşi” 😀 !!

Vă pupă Ale, mă duc să mă pregătesc, azi sărbătoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim ! 8)

25 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. La cat mai multe luni si aniversaaaaaari de genu:>

    Si daca tot infulecati voi atata,la fiecare imbucatura sa ne pomeniti.In felul asta sa ne simtim si noi bine pe langa voi.Macar cu gandu;;)

  2. La mulţi ani, dragilor. Vă pup.

  3. Vă pupic! 🙂

  4. Multi ani inainte numai cu momente frumoase 🙂

  5. La multe multe luni fericite impreuna!

  6. la multi ani pt noi iubire :*

    • La Multi Anisori

      Grasunii mei Simpatici. 🙂

  7. FELICITARI! la cat mai multe inainte

  8. ce bine ai spuso-o „exista iubire pentru noi toti”…:D

  9. nah că mi-aţi făcut poftă.
    la mai mare:>

  10. la multi ani copilasi !:P

  11. la fel sa fiti 1000 de ani de acum in colo.

  12. Ale, pe cand poze de la nunta?

    • vara asta cred ca trebuie sa ma duc la ceva nunta, ca`n rest . . . nu stiu despre ce vorbesti :-„

  13. multe luni inainte!!! :D:D:D vreau si eu tort :”>

  14. Să mă chemaţi al aniversrae dublă: de două ori 18 luni. Adică, 1818 luni împreună!

  15. La multi ani GRASUNII MEI!!!

    😡

  16. La multi ani frumosilor! Sa fiti fericiti impreuna, numai bine va doresc!:D:D

  17. Frumosilooooooor… Ah…
    1) Va sta adorabil impreuna
    2) vreeau si eu toooort:(((
    3) Sa fiti fericiti, sa va iubiti sa aveti parte de implinire si de sustinere. Aveti incredere unul in celalat si raiti fiecare moment ca si cand ar fi ultimul, Asa este frumos:X
    4) Mai enervat la ora asta cred ca o sa ma duc pana la non-stop dupa ceva dulce…. :)) nu mai am nimic in casa ca ma pus mama la „dieta”( o tampenie dupa parerea mea) :)) in fine
    5) l-am convins pe Bubu sa se duca ptr ca e mai aproape de non-stop si mi-o aduce… cred? daca nu o mananca el
    6) m-am plictisit sa tot enumar dar tot iti zic ceva

    Gandeste-te acum ce s-ar putea intampla in viitor? Gandeste-te maine la poimaine. Gandeste-te anul asta pentru anul viitor. Gandeste-te si zimi acum pe cine vezi acolo-n viitorul tau….

    7) La mai multe luni din nou va doresc…. bye bye

  18. Foarte bun pontul asta cu tortul care costa sub 5 lei !

  19. Alea’s visine din visinata ori ce’s? :))

    • uite, mă, cum se răsfaţă muierea :))) ştie Hubba ce ştie 😈

  20. Da’ nu, ma, ca stiam ca am vazut la altii, nu m-am ametit in viata mea de la visinata :))) :-„

  21. la multi ani!!!!!! sa ramaneti intotdeauna cel putin asa de fericiti cum sunteti acum!

  22. la cat mai multe luni frumoase de-acu incolo 😛


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

