Mi-a tras-o . . .

1 Aprilie 2010 la 1:58 pm | Publicat în Copilul din mine | 11 comentarii

Danciulescu Ciprian: 😮 femeie

Danciulescu Ciprian: 😮

Alex`andra: da ?

Danciulescu Ciprian: 😮  cineva si-a facut cont pe facebook

Danciulescu Ciprian: pe numele tau

Alex`andra: ha ?

Danciulescu Ciprian: si-a puz poze cu tine 😮

Danciulescu Ciprian:  :-s

Alex`andra:  :-s

Danciulescu Ciprian:  are poze cu tine mai de vara

Danciulescu Ciprian: ca sa zic asa

Alex`andra: imi dai link te rog

Alex`andra: ?

Danciulescu Ciprian:  www.i-amtras-obolunzimiide1aprilie.ro

Danciulescu Ciprian:

Alex`andra: hahaha :))))))))))))))))))

Alex`andra: maxim, maxim, am zis :))

Alex`andra: hai ca asta fu tare

Alex`andra: multumesc, miticule :))

Danciulescu Ciprian:  cu placere de la miticii din sud 8)

Alex`andra: stiam ca azi e 1 Aprilie , doar ca nu`i prima data cand aud d`astea, cum ca mi s`ar folosi pozele, si … na 😀

Aprilişşşşşşşşşşş bolunzişşşşşşşşşşşşşşşşşş mămăligă cu macrişşşşşşşşşşş !!

Vouă cum v-au tras-o ?!

sau . . .

Cum le-aţi tras-o ?! 😀

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. haha ….ai luat-o =))

  2. ne-a tras-o ratb-ul la toti Bucurestenii astazi.. greva neanuntata. S-a mers..si inca se merge bara la bara..e imposibil de circulat..

  3. fratele… ca s-a lovit la cap:P

  4. nu mi-am luat pacaleala azi 😀

  5. Am tras-o raaaau.
    Am sunat un coleg, care lucreaza la o firma de net, spunandu-i ca sunt de la o agentie de moda si ca vrem internet. Si l-am convins dupa TREI convorbiri telefonice sa ne intalnim.
    In locul intalnirii, erau 4 colege, care au rugat inainte niste cocalari din statie sa se ia de colegu’.
    Cand a ajuns, aia s-au luat de el, si apoi colegele mele au iesit de dupa masini strigand „pacalealaaa”.
    Ideea e ca s-a super-panicat omul, avea si contractul cu el, gata de completat=))

  6. Hehe..hai că a fost „light” aşa 😀

  7. Eu mi-am tras căţeluşu’ după mine, sus, la Pietroasa, mi-am tras hamacul între doi stâlpi, mi-am tras înăuntru sacul de dormit, …şi mi-am tras cea mai frumoasă aniversare!
    În 2 aprilie, am coborât pe Nasu’ Dracului, de unde mi-am luat o nuia groasă de alun ca să-mi fac toiag pentru bătrâneţele viitoare!
    http://zam-fir.blogspot.com/2010/04/amintiri-de-la-pietroasa-1.html

  8. Eu mi-am sunat iubita si i-am facut scandal, de genu, cum poate sa ma barfeasca in halul ala, ca nu mai vorbesc cu ea si ca mi-e scarba. A fost super. :)))

    • uau, norocosule :)) nu cred c-ai mai fi râs tu aşa bine dacă ţi-o trăgea ea înapoi :))
      by the way, welcomeeeeeeeeeee ! 😀

  9. Cu cat te cunoaste mai bine, cu atat e mai bine. 🙂 Nu prea te cunoaste.

  10. 1 aprilie la mine a fost un „la multi ani” frumos si multi pupici… implineam si noi 5 luni mititele;))…

    in skimb pacaleli a incercat fratemiu sa imi faca si sa procopsit cu o palma peste ceafa cat el de mare. ( plus ca a plecat la mama inapoi plangand 😀 )


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

