This one is for us, my friend !!

24 Martie 2010 la 10:02 pm | Publicat în Personal | 17 comentarii

(aşa-s eu, mai ciudăţică, mânânc multe chestii cu lingura. da, recunosc : din comoditate, spiritul practic din mine urlă, de parc-ar fi în flăcări 😛 !)

no şi acum să vă lămuresc şi pe voi cu ce v-am făcut poftă

cam aşa ar fi frumos, nu 😀 ?!

bunul simţ din mine zice că da, lucky you 😛

( aşa, că tot mi s-a behăit azi în cap cum că eu aş fi o nesimţită 😛 )

ăştia 2 au pus totul la cale.

Tipu’ din dreapta, love of my life, e un  mâncău de felul lui, aşa că m-a înnebunit cu o mâncare cu specific indian ce se numeşte ” C U R R Y ”

sinceră să fiu, nu m-a prea încântat ideea, mai ales că prepararea acestui fel presupunea şi peşte în sos de tomate, da’ . . . orice pt Ciupa mea 😀

bun, am rezolvat,

ne-au tras clapa ăia de la Kaufland cu promoţiile lor cu tot

( să nu cumva să credeţi că am ceva cu ei, nu, nici pe  departe, doar că o tipa a venit şi s-a tot lăudat ce promoţie au ei la conserva de macrou în sos tomat şi, când ajung la casă, văd că am plătit aproape dublu, în fine … să ne fie de bine !!)

Olimpiu ( tipu’ din stânga ) ne-a tras şi el clapa ( a promis că ne întâlnim să ne bucătărească şi, când colo, el bine mersi cu ass’u-n cluj, iar eu cu Ciupa ca 2 fraieri, îl aşteptam în faţa porţii lui)

daaaaaaaar , ca o fată mmmminunată ce e Ale, şi-a canalizat nervii spre cauze mai nobile, a lăsat de la ea ( hai, coru’ mare, miraţi-vă la semnalul meu !!) şi l-a primit cu toată dragostea pe Olimpiu a 2 a zi , la ea acasă, pentru a le găti ceea ce promisese cu o săptămână în urmă 😡

toţi 3 am mâncat.

O. se lăuda cu mâncărica asta şi ne spu0nea de câte ori l-a scos din încurcătură.

Ciupa ” a lins blidu’ ” , cum zice o vorbă din popor, cred că îşi doreşte-n continuare ” o drăguţă frumoasă”

( bătrânii ziceau că cine mănâncă primul tot din farfurie va avea o drăguţă – iubită – frumoasă . . . asta aşa, traducere pt miticii de pe blogul meu )

Eu . . . n-am putut mânca prea mult, nefiind o împătimită a orezului :oops:, aşa că am dat din porţia mea sărmanilor.

Ce s-a ” motroşit ” la mâncarea asta ?!

stai că vă explocă Ale

( no bine, că eu i-am promis la Hubba că-i scriu reţeta TOCMAI ca s-o prepare şi ea, că ştiu că-i place a dracului de muuuult 😀 )

căleşti în puţin ulei ceapă, ardei şi adaugi o lingurăţă de boia ( poprikă , ăştia mai ardeleni magyary :D)

adaugi conservele de peşte în sos tomat ( noi am folosit macrou )

adaugi apă ( o cănuţă de cafea )

condimentezi cu :

  • sare
  • piper
  • oregano
  • rosmarin
  • curry
  • vegeta
  • merge şi un pic de vin alb ,că tot e considerat aliment 😛

separat fierbi orez

la final, în mijloc pui compoziţia, de jur împrejur orezu’, iar în mijloc ” trânteşti ” fără să te zgârceşti sosuuuuuuuuuuu’, că ăla-i baza 😀

la reţetă se mai pot adăuga :

salată mexicană, ciuperci,  . . . etc etc . . .

noi n-am adăugat pt că pe O. nu l-a dus capşoru’ că eu aş avea toate bunătăţile de mai sus, iar mie mi-a dat prin cap să-l întreb abia la final, după ce era, toţi cu  burţile pline :)))

am trecut cu bine peste asta, tot împreună, iar acum toţi  3 avem o amintire plăcută, mai ales că va fi cam ultima în perioada ce va urma 😦

te pupă Ciupeleeeeeeeeee, să fii cuminte, să ai grijă de tine şi să vii înapoiiiiiiiiiiii !!

17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. arată cam bine.. eu mă omor după mâncărurile piperate..

  2. Ale, cred ca m-am indragostit de tipul ala de langa Ciupa al tau…uffff ce simpatic e tipul…Mr. Universe e mic copil pe langa el, he he :X :X :X

    • uf, ca nu te`ai putut anunta mai repede :))

      • asta e, ghinion am avut toata viata…ce mai conteaza 🙂

  3. hmm…te-ai dat pe „reţete culinare”, urât :))

  4. Arata foarte bine mancarea, sa va fie de bine!

  5. Tu, reteta la pui cu smantana vreau :))

  6. @ramonica: salut
    ma bucur pentru interesul tau pentru mine. ma simt onorat. momentan nu sunt in zona turzii dar voi trece in curand sa-mi vizitez prietenii (pe alex’andra si ionut, bineinteles ca sunt mai multi, insa e blogul ei si nu am cum sa nu o mentionez, stiu ca acum „se umfla in pene” ca asa e ea o personalitate puternica si un orgoliu cat casa, da mi-a simpatica si ea si ionut) asadar daca vrei sa dai de mine se poate intreaba-i pe cei care stiu de mine si m-au vazut in carne si oase si o sa poti sa dai de mine.
    Succes mult!
    :))

    • @Olimpiu: salut back, well, well…dar cine imi scrie? hehe 🙂

      anyway, vad eu cum dau de tine….nu asta e problema 😀

      so, so astea fiind spuse, ghici ghicitoarea mea ce blog tre´sa citesc eu acusica? ……Bingo! :))

      • oare de ce am impresia ca mi se trage presul de sub picioare? :p
        bingo!
        (scuze de off topic ale, ma bucur pt ziua ta frumoasa)

  7. daca zici ca e piperata, inseamna ca e si super buna! yammy!!

  8. hungry, must eat! :))

  9. Ruxi – vai de stomacu’ tău, de-al meu . . .pff , şi mai şi :))
    George – urât, da’ al dracu’ de gustos 😀
    Marius – mulţumiiim !!
    Adia – translate, pls :))
    Orry – daaaaaaa, yammyyyyy
    dandelion – fuga, fuguţa :))

  10. stii vorba aia „you snooze, you lose”? (ma refer la comentarii, nu la articol)
    eh, probleme de muiere slaba :p

    • să-ţi fie învăţătură de minte pt data viitoare, să te ştii ” întări ” la timp . . .
      well, what can I say more ?!
      kisses and hugs >:D<

  11. am avut si eu o farfurie exact la fel, cu inimioare pe margine, dar am reusit sa o sparg :)) :”>

  12. Mancaruri sanatoase gatite rapid, le puteti afla si la mine pe blog.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

