Sta-ţi-ar în gât !!

23 Martie 2010 la 9:33 pm | Publicat în Uncategorized | 9 comentarii

Ieri seară.

Cu mama.

Kaufland.

Cumpărături.

Răbdare şi iar răbdare.

Ajungem la raionul de congelate.

Mama rămâne şi se uită la ceva legume  şi ficat.

Eu plec în căutarea prietenului meu, Tomi, ketchup-ul 😀 .

via

M-am tot învârtit până să ajung la raft, dar am izbutit în cele din urmă.

Mama mi se alătură.

Avea nemulţumirea pe faţă, îi dănţuia cu neruşinare.

Mă uit la ea şi nu ştiu ce se petrece, iar chestia asta mie chiar nuuu-mi place.

La insistenţele mele, se uită răutăcios către o doamnă de lângă noi.

Tipa tot roscolea acolo în standu’ cu mici şi le întorcea pe toate cu ” curu’n sus „.

Localizând  ” inamicul „, mama-mi zice că aia tocmai :

a desfăcut un muştar,

şi-a pus pe deget,

l-a lins,

s-a tot mâzgălit acolo cu el ,

toate astea ca într-un final să se hătărască să nu-l cumpere

şi să-l pună la lor păe raft fără nicio remuşcare.

😐 😐 😐 😐 😐 😐

aşa că brusc vi s-a făcut poftă de o porţie dublă încă de muştar ?!

eu zic că e mai bine să v-o înfrânaţi că, na, ştiţi voi, ori Kaufland, ori alt magazin, cam tot acolo e, prostia şi animalele bipede-s peste tot, nu le poţi cere prea multe unora . . .

via

poftă bună ! 😀

( Nu uitaţi să verificaţi ambalajele !! )

9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. De asta prefer eu sa iau produse cu din ala de aluminiu, plastic deasupra sa protejeze… nu stii niciodata…

  2. Yacks! ce nasoala faza 😐
    Mai gasesc si eu cateodata la unele produse cutiile desfacute.
    De obicei imi fac cumparaturile in Carrefour. Tare nasol e momentul in care vad pe raft ca mai e o singura cutie din produsul pe care vreau sa-l cumpar, iar cutia e desfacuta, si produsul pe jumatate 😐 … zice k cik magazinul e supravegheat video…

  3. Bleah… Am cumparat si eu odata o crema de corp putin „zgaraiata” din Kaufland.

  4. ce aiurea! nesimtita!

  5. Nu uitam niciodata, eu cand *gust* un produs il consum pe tot sa nu se oripileze altii. 😀

  6. Alexandra, care este efectul petelor albe de pe costumul domnisoarelor?

    • prima dată râd bine :)) ( da, am o minte porcoasă în care-i amestec pe bărbaţi şi pe femei rezultând un talmeş-balmeş de toată frumuseţea 😀 )
      şi abia apoi redevin acidă şi aleg ca răspuns corect varianta ” spumele de la gură – acum depinde de câtă anatomie a studiat fiecare-n şcoala generală..ce pt mine e gura individului X, poate pt altu’ e opusul şi invers . . . – ce se preling şi care sunt un rezultat al răutăţii din ele ,având ca efect creşterea profitului la Dero , ăla de scoate 99 de pete, plus că-i face geloşi pe bărbaţi că, deh, petele de pe costumul femeilor sunt mai albe decât . . .petele . . . masculilor” :)))
      care domnişoară mă contrazice ?!

  7. Si eu verific ambalajele si uneori iau produse mai din spate asa pen’ca-s sigura ca-s neatinse. Aproape sigura, adica :))

  8. Cand vine vorba de Kaufland oricum trebuie sa fi de doua ori atent la ce pui in cos. Nu imi place deloc sloganul „Ieftin si bun”. Pe mine ma pune in garda…


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

