Ce ţi-e şi cu oamenii ăştia . . . pfff . . .

15 Martie 2010 la 10:58 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 6 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Aveam de gând să încep prin a mă lăuda cum am reuşit eu pe ziua de azi tot  ce mi-am propus. Da, pentru mine  e o oarecare schimbare, chestie ce nu mi s-a mai întâmplat de ceva vreme,deci e un veritabil „uau”.

Urma să vă zic că am terminat 2 cărţi azi – ” The Road Home ” şi ” Viaţa pe un peron „- , plus că mi-am făcut porţia obligatorie de somn, asta fără să mai punem la socoteală că am învăţat o lecţie nasoalăăăă la istorie ( ăsta e cel mai mare „uau” pe ziua de azi, m-a surprins chiar şi pe mine :D) şi mai urma . . . ce mai urma . . .

a, da, să încerc a-mi exterioriza cumva unele sentimente ce le-am cumulat în ultimele 20 de minute, dar încă nu sunt pregătită de asta, nu acum , poate mai încolo, sau poate chiar metamorfoza uneia din clasicele-mi istorioare scurtuţe . . .

habar n-am, nu am starea necesară pentru a medita la mine momentan.

altceva voiam eu să dezbat azi ( uu, minunat, tocmai mi-am amintit că mâine la ora de filosofie se va dezbate fericirea…cum pisicu’ meu să faci una ca asta ?! va fi ceva-n genu’ unui proces – se vede că profu’ a terminat Dreptu’, nu ?! d-aia merge aşa bine Stângu’, mama ei de . . . şi, sinceră să fiu, chiar îmi compătimesc prietenele care şi-au ales tema asta, presupun că ele habar nu au cu ce s-au încurcat . . .)

oamenii, eternul şi fascinantul subiect ce-mi place mie să-l analizez zilnic.

sunt nişte creaturi prea complexe pentru mintea mea. da, chiar şi pentru a mea, spre marea ta mirare, de aia încerc să încropesc o pledoarie aici, de faţă cu voi toţi, asta bineînţeles în speranţa de a mă ajuta să mai înţeleg câte ceva chichiţe la mecanismul lor dat dracu’ de a funcţiona . . .

nu am văzut eu prea multe, dar prin câte am treecut, am observat că tuturor le place să fie adulaţi, să-şi creeze falsa impresie că ei au dat gaura la macaroană şi că dacă nu inventau ei atâtea prostii, Joey Tribbiani ( actorul meu favorit din serialul ” Friends ” ) nu ar fi avut un rol aşa tare.

pe bune, mă, cât tupeu pe inşii ăştia, ei chiar cred că soarele nu mai răsare mâine dacă ei fac bot, se supără şi  . . . cică . . . schimbă macazu’.

omului îi place să se lase rugat da, adoră sportul ăsta.

simte cum îi creşte inimu’n el doar la gândul că alde X va veni mâine şi va apela la el.

şi dacă, din greşeală, alde X se gândeşte să-i ceară sfatul altuia decât omului nostru, acesta din urmă face spume şi nu numai că va încerca să-l boicotească pe X, ci-şi  va pune chiar toate rotiţele-n funcţiune pentru a sabota orice încercare timidă a „neajutoratului” ( mda,vezi să nu )  de a-şi trăi pur şi simplu existenţa aia mizeră ce oricum nu prea contează pentru nimeni

dar, ca şi Ilie Moromete, să încerce şi el să trăiască independent, ce dracu’ . . . că deja s-au incins spiritele-n boxa acuzatului :)))

in mintea sa bolnavă, totul se rezumă la propria-i persoană. dacă el nu vrea, nici vântu’ nu mişcă-n front. îţi dai tu seama, muritorule de rând, câtă influenţă are Omul în ciclul firesc al Universului ?!

ce mă frapează pe mine e altceva şi anume faptul că pentru propria persoană nu se sinchiseşte să clintească un fir de pai, dar când i se cere aportul din exterior, ar fi-n stare să-i dea Dunării un alt sens de curgere şi s-o facă pe ea, pe Dunăre, să izvorască din propria-i ogradă.

o altă situaţie e aceea în care Omul nostru se află în postura „neajutoratului” şi el vine la tine şi-ţi cere să-i intinzi o mână, dacă nu chiar cardu’ cu tot cu PIN-ul. hm, ce inteligenţă sclipitoare pe el, dom’le !

aici, ehe,chestiile se schimbă.

se vaietă mai ceva ca o fată mare scoasă la produs la drumul mare. se jeluieşte şi se jură pe toţi sfiinţi – văzuţi, nevăzuţi şi închipuiţi- că ,dacă tu nu vei face ce-ţi cere el, viaţa lui se va termina, nu-şi va mai găsi  rostul pe acest pământ şi,

apelând la sentimentele tale de solidaritate ( prostule, ce dracu’ te complici cu alde X reloaded ?! 😡 ) , te face să te simţi prost şi să-ţi dai cuvântul că vei face tot ce-ţi stă-n putinţă, că te vei ploconi în faţa mai marilor tăi doar pentru a-l trimite dreacu’ p’ăsta acasă întreg, să nu te trezeşti a doua zi cu muiere’sa pe cap behăind că i-ai omorât bărbatul, pe alde X reloaded .

taci şi faci ce poţi ca să-l ajuţi.  şi reuşeşti în cele din urmă.  şi, na, e normal să aştepţi să fii plătit, că doar e munca ta. (Vescan rulz 8) )

nu, nu-i ceri comisioane sau veun onorariu, ci puţină recunoştinţă, un fel de semn al umanităţii, nu ?!

doar nu ceri aşa mult, având în vedere că iar ai fost prostu’ samaritean care n-a ptutu dormi noaptea de grija altuia.

no ia să vedem, nene drag şi credul, cum te răsplăteşte alde X 😀

te face troacă de porci, exact.

te umileşte, te face să te simţi ultimu’ rahat carbonizat din era dinozaurilor, bun de nimic, un fel de parazit ce i-a îngrădit lui libertatea şi care n-a făcut ABSOLUT nimic pentru a-l ajuta.

ba din contră, alde X reloaded al nostru  habar nu are cine Mamon  l-a pus să apeleze la tine, cacatul cu ochi, tu, ăla ce el oricum ştia că nu eşti bun de nimic.

eh, pisic, trebuia s-o asculte el e-a lui Marie şi să nu se complice cu un ratat ca tine, să-şi mai şi piardă timpu, ete, na !

da, ştiu că ai rămas 😐 ,dar tocmai ai fost înştiinţat că te ridici la rangul de ratat !

uraaa, nu ?!

şi pe cine-ai zis că te grăbeşti să slujeşti în continuare ?!

cărui Iuda vrei să-i mai faci o găleată de Bine ?!

hai, te rog, aminteşte-mi, iar am uitat . . . ştii tu, stau prost cu memoria că, deh, de când am de-a face cu procese care implică oameni, m-am aliniat şi eu lor şi m-am cam tâmpit.

***

norocul meu e că nu-i procesul meu şi că eu aici mă joc doar un pic, aşa.

nu ştiu cum aş fi reacţionat ca eu să fiu tratată într-un aşa hal, dar pot paria că n-aş avea răbdarea necesară să mai încerc o dată, şi încă o dată şi până la SF. Aşteaptă să nu mă dau bătută,

unde mai pui la socoteală calmul meu ce, drept vă spun, deja a clocotit şi-a dat în foc numai pentru că am urmărit cele relatate-n actul de faşă, ce să mai şi trăiesc simţămintele astea. . . . că şi exploda tot în jurul meu.

şi acum, la final, dragi juraţi, eu vă întreb : ce-i de făcut ?! ce sentinţă propuneţi ?!

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. oau… da tare te-ai mai enervat ;))
    adevaru-i k ai dreptate :|…
    am shi eu o intrebare… de unde vine „alde X” ? 😛

  2. trecem uneori si prin pase mai proaste! Important sa stim sa le depasim!

  3. The Road Home as citi si eu…

  4. Bea un pahar de apa rece ca sa te linistesti. Dupa.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

