Primăvara a venit, Ale ţi-a zâmbit !

3 Martie 2010 la 7:05 pm | Publicat în Copilul din mine | 6 comentarii

. . .  cam ăsta e noul refren ce-l veţi auzi până . . . ummm, la varăăăă ! :))

hai, REgruparea şi . . .  butonareaaaaaa !

v-am lăsat destul 2 zile la dispoziţie pentru a vă aduna gândurile ca ulterior să . . . decartaţi tooot !

adică ?!

well, să daţi afară tot din casă.

cum ?!

păi, na, sunt curioasă care dintre voi mai sunteţi de acord cu faza cu mărţişoarele.

şi , dacă da, ce aţi primit, sau, şi mai frumos, ce aţi dat .

show me what you’ve got ! 8)

uite asta făceam eu şi Ciupa în dimineaţa zilei de 1 Martie 2010.

( ne-am gândit noi că ar fi o surpriză frumoasă pentru mama lui Ionuţ şi , da, într-adevăr, chiar a fost 😀 !! bilă albă pentru noi doi !! 😉 )

de asta n-am ajuns la ora de română, happy now ?!

nu  cred, poate-ţi fi dacă aţi fi gustat din minunăţia de mai sus făcută cu mânuţele noastre 😛

da, îmi place să mă laud, mai ales când am cu ce ( şi cum de regula – mă, ce tot spun eu aici, am vrut să zic „întotdeauna” , dar, na, înţelegeţi voi – am, so .. .) , dar de data asta voi fi foarte sinceră cu voi şi vă voi mărturisi cu degetuţele-mi senzuale pe tastalici faptul că . . .

pam pam . . .

nu e deloc complicat să faci un astfel de cremeş, până şi lui Hubba i-ar reuşi

( da, asta-i strategia mea, s-o ambiţionez ca, mai apoi, ea să ne uimească pe noi cu inovatoarele ei reţete. pam pam ! 8) )

în schimb , pentru că eu sunt tare simpatică şi drăguţică atunci când sunt mânjită cu frişcă pe faţă, mai ales de către Ciupa mea, am primit cadOO  . . . 2 mărţişoare şi, guess what ?!

baby boy al meu e aşaaaa un romantic încăt unul dintre mărţişoare reprezenta doi porumbei amorezaţi, iar celălalt . . . ăsta fiind cireaşa de pe tort . . . o mâţucăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă! 😀 😀 😀 da, dom’le , a găsit aşa ceva pentru mine, orice pentru Ale 8)

a, să nu-l uit pe Daboc, singurul coleg mereu atent cu noi, fetele, de la el am primit o potcoavă de cal.

( normal că Ciupa e cel mai bun şi că el le-a luat mărţişoare ŞI MAI frumoase fetelor, plus că n-a fost aşa brutal ca Daboc când le-a oferit)

( am şi eu o curiozitate, de ce se consideră că potcoava aia şi tipu’ de curăţă hornurile caselor , cică, sunt purtătoare de noroc ?! de când şi până când ?! ia, care mă luminează şi pe mine ?! )

în schimb, am primit un mărţişor tare nasol însă, cu toate astea, n-am zis nimic, l-am acceptat, am zâmbit cum numai eu ştiu şi . . . l-am îndorit cum am putut în dulapul-cu-mărunţişuri ( aici găseşti de toate, de aia-i zic eu aşa) : o cutiuţă muzicală. 😐

ce mărţişor e ăla ? ce cred comercianţii ăştia că, dacă îi trântesc ăluia un şnur albo-roşu-albastru, pac, e bun de dat cadou cu această ocazie ?! ce să mai zic că era o chinezărie d-aia . . . cam . . . ce tot ţârâie, numa mno, cadOO de cadOO 😀

anul ăsta nu am luat decât un mărţişor, şi ăla pentru Ionuţ 🙂 de fapt, nici măcar nu l-am cumpărat, nu, pentru că lui îi plac chestiile ingenioase ce sunt făcute 100 % de mine, aşa că , la fel ca pe vremea când eram la cămin, am luat hârtie colorată, foarfeca, stiloul meu meagic 😉 şi cariocile.

***

sowwy, nu am poză de data asta 😦 am uitat 😦

***

a ieşit ceva frumos, un ghiocel gicantic ce se deschidea ca o felicitare şi-n care am scris unele chestii, printre care şi mirificul citat din titlul articolului prezent.

sunt un copil scump , da, ştiu, mi se zice zilnic !!

şi ăştia tronează fain frumos pe biroul meu şi da, ştiu că-s 4, tocmai aia-i face aşa aparte 😛

şi gata, că trebuie să plec !!

c’yaaaaa !!

***

prietenul meu de pe blog, ardeleanu’, evident că n-a uitat de mine şi a fost drăguţ ca întotdeauna şi mi-a trimis un mărţişor virtual. de fapt, chiar mai multe, iar acum, profitând de generozitatea lui, vi-l fac şi vouă cadOO ( mă amuză cuvându’ 😀 )

click aici

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Cica pana si mie mi-ar reusi, io, catastrofa din bucatarie :))
    Primavara frumoasa, micutza si…sunt invidioasa pe tine pentru gioceii astia frumosi, pentru tortuletzul ala super delicios cred pe care l-ai papat si pentru porumbeii de la al tau iubit :))
    Si nu, nu stiu care’i faza cu trifoiul si hornarul si potcoava, da’ asa se zice in popor :-??

  2. Ce frumos!
    Bravo voua!

  3. De Martisor , mi-am (-au) facut cadou o matzuca mieunatoare, ca tot imi doream demult asa ceva. :d O postez azi pe blog… Hmm, oare seamana cu a ta?

  4. Wow, nu-ti mai incapi in mandrie! :))
    Pacat ca nu te-am vazut pana acum sa-mi pot da si eu seama cat de scumpa esti. 😀
    Arata foarte tare tortul. Nu vreau sa-mi imaginez ce gust are ca ai sa te trezesti cu mine la usa ta cerandu-ti o felie! :))
    Spre rusinica mea, nu am dat nici un martisor. 😐 Shht, sa nu mai spui la nimeni! 😛
    Poate am sa fac o surpriza fetele de 8 Martie! 😀

  5. Hubba – te provoc să încerci şi tu :))
    DianaEmma – săru’mâna 😳
    criss – sunt geloasă 😦 vreau şi eu una reală 😦
    Andu – dacă ţii la inimuţa ta şi vrei s-o mai ai întreagă după ziua de 8 Martie, ai face bine să începi să cultivi încă de pe acum ceva floricele, măcar nişte ghiocei :))

  6. O primvara frumoasa Ale! >:D< Eu am primit o multime de cadouri de la elevii. 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

