NU scăpaţi de mine !

20 Februarie 2010 la 2:46 pm | Publicat în Personal | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Dragul de Escu se îngrijora de soarta mea şi mă întreba în ce peisaj m-am mai dispersat şi de data aceasta 😳 Atent ca întotdeauna !

Well, în tot acest răstimp în care am fost deconectată de la toate ( cu excepţia vieţii mele nebune) , am avut o grămadă de timp pentru mine, pentru cei dragi şi, de ce nu, pentru geografie.

Da, fraţilor, m-am s pus serios pe învăţat, deşi iniţial nu suna a o idee prea strălucită. ce să-i fac, vine bacu’, că vreau, că nu; nu mai pot amâna , examenele tot vor veni pe capul meu , iar eu, oricât m-aş strădui, nu le voi putea împiedica 😦

Am avut o minivacanţă de care am profitat din plin. Nu, nu am fost suficient de norocoasă încât să părăsesc oraşul natal, dar asta nu a fost o piedică-n calea fericirii mele. ca oameni, trebuie să ne ştim adapta indiferent de condiţiile de viaţă 😀

cu şcoala . . . umm, cam tot aşa, adică tot acolo a rămas, iar eu o mai vizitez din când în cânt. nu vă imaginaţi că e o plăcere ci, mai degrabă, un fel de vizită de curtoazie 😛 am început cu exrciţiile la geografie cu harta Românicii noastre dragi , merge brici şi chestia asta chiar m-a ambiţionat să fac tot mai multe şi mai multe variante 😀

săptămâna viitoare avem Europa în meniu, sper să fie la fel de picantă precum o laudă lumea 😉

ieri am luat prima notă din semestrul ăsta şi . . . ghici ce . . . a fost la materia aia nesuferită pe care eu nu o suport. da, exact, ISTORIAAAA 😡 , dar m-am descurcat în a relata comunismul lui Lenin 🙂 ( sunt la zi cu fascisnul şi nazismul, uraaaa, iar eforturile mi-au fost  apreciate şi de profu’ care m-a lăudat că fac progrese, chestie ce se şi vede 8) I rock . . . tu piatră :))) )

Poate unii dintre voi aţi auzit şi de competenţele lingvistice, nu ?! dacă nu, lasă, nu-i nimic, aţi auzit acum, e un fel de Bac oral, doar că mai simplu, nu te plimbă prin studiile de caz, ci-ţi testează doar abilităţile de a susţine un discurs pur literar.

Mie mi s-a părut simplu. Nu mă laud, de data asta chiar nu, dar nu am simţit că mă duc la examen ci, aşa cum a zis şi ea, parcă m-am dus până-n piaţă şi-n juma’ de oră am revenit. Nu tu stres, nu emoţii, nu gânduri, nu nimic.

M-am dus la şcoală pentru a povesti, unul dintre hobby-urile mele, iar cu cele 2 profesoare ce mă examinau am povestit la fel de degajată ca şi atunci când o fac cu prietenele mele . . . la discutat mă refer :)))

Pe scurt, atât eu, cât şi Ciupa ( mâncu-l încă de inteligent) am luat calificativul ” Experimentat „.

De citit . .  aşa, mai puţintel, am terminat o carte primită de la Ciupa, am început alta, am în plan să citesc şi una-n engleză ( Drumul spre casa – Rose Tremain), plus că mai am o carte primită, tot de la Ciupa, şi anume Ruinele care aşteaptă şi ea cuminţică la rând 😀

În ultima vreme visez foarte ciudat, tot felul de oameni cu care mă găsesc în situaţii foarte bizare, dar culmea e şi faptul că eu în viaţa mea nu am văzut acele feţe. De cele mai multe ori mă speriu în vis când mă văd pe mine acolo între ei şi încerc să mă gândesc ( da, uneori sunt foarte lucidă, chiar şi-n lungile mele clipe de visare )

să văd lumea mai bine, cu alţi ochi ! 😀

nighty night, baby boy !!

pt tine ce reprezintă ?! ce înţelegi din mâzgăliturile mele ?!

eu, ca de obicei, sunt aia mică 😳

( ardeleanule, mulţumesc mult pt toate pozele cu mâţe !! nu te-am uitat, să ştii !!)

şi gata, că vreau să mă bălăcesc şi să mă fac frumoasăăăă !!!

vă pupă Ale !

weekend bolund s-aveţi cu to(n)ţii!! :))

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mult succes cu bacul si celelalte planuri ale tale! 😛

  2. Te rog, citeşte http://zamfirpop.com/blog/2010/02/21/primul-blogmeet-din-cua, confirmă intenţia de participare şi vino cu propuneri. Mulţumesc.

  3. Vai cat esti de penibila…

  4. in primul rand, felicitari pentru calificativul de la bac, si bafta pentru celelate doua competentze :>

    in al doilea rand, nu ne-ai spus ce nota ai luat la istorie 😛

    si in al treilea rand… vreau sa te felicit, inca o data, pentru talentul tau de a povesti 😉 🙂

  5. Ce frumos e bac-ul in ziua de azi! Nu tu stres, nu tu nimic, nimic…

  6. Of, Alexandra, nu voi (elevii) sunteti de vina. Vremurile s-au schimbat. Totul e mult mai usor de invatat si digerat in ziua de azi. Nu stiu daca ai aflat cum era bac-ul acum 10 ani, de exemplu…

  7. Diana – săr’na !
    Zamfir – faină idee, vin să-mi arunc ochii la voi
    Alexandra – vai , ce bine mă cunoşti tu pe mine. în fiecare zi sunt uimită de puterea unora de a cataloga, go girl! 😉
    trandafir92 – cam prea multe felicitări, vezi, vezi, poate mi-o iau în cap, iar atunci va fi doar vina ta :))
    Criss – bun venit ! sinceră să fiu , da, mă complac în situaţia bacului actual. de ce ?! pentru că mie, ca elev, îmi convine. mi se pare echitabil , nu ?! dar nu aş refuza o imagine a „fostului” bac aşa, pentru simpla mea curiozitate, deşi îmi închipui prea bine că-n acele timpuri cerinţele erau mult mai grele 🙂

  8. Felicitari, felicitari, nici nu m-asteptam la altceva :-”
    Io vreau [numa’] trandafirul ala rosu, te rog :))

  9. Nu stiu cum e acum BAC-ul, dar cand am dat eu la Romana Oral a fost oribil … Ce-si face omul cu mana lui e pur ghinion, va spun! Eu am tras un bilet in care trebuia sa vorbesc despre „Neomodernism”… cand nici macar nu stiam ca exista. N-am schimbat biletul din ambitie, fiindca a mea colega de banca luase 10 si era musai sa lupt si eu ptr aceeasi nota. Am stat cuminte in banca mea, am ascultat tot ce au spus cei care trebuiau sa prezinte inaintea mea si pana la urma s-a terminat cu bine. Si cu 10, ca sa nu fiu mai prejos decat altii.
    E dragut ca ai ales Geografia, si eu am dat tot la Geogra.
    Succes pe mai departe!

  10. să-mă uiţi?! ATÂTA’Ţ TREBE ŢIE!

  11. Te-ai inteles cu sotia mea? Ca si ea si-a facut ochelari exact la fel.

    • asta inseamna ca ai o sotie sexy, asa ca mine :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

