Mâţ Bolund

2 Februarie 2010 la 1:46 pm | Publicat în Personal | 20 comentarii

. . .  aka Neli :D, deşi iniţial a fost Oscar 8)

cum aşa ?! foarte simplu, ce, voi încă de la naştere v-aţi ştiut sexul ?! ei bine, la Neli a trebuit să mai treacă puţin timp până ce s-a stabilit cu exactitate 😛

acum vă închipuiţi ceva mutant, right ?!

wroooong ! 😛

ea e diva de azi 😀

şi, dacă o priviţi bine, nici n-aţi zice că nu-i un motan, nu ?!

faine birmanezele astea, îmi plac mult. . . poate,poate . . . într-o zi…cu muuult soare-n viitorul meu apartament…voi mai gasi ceva prin pat în afară de celebrul El, va apărea..maybe . . .şi o Ea ( na, aşa, daţi drumul piticilor din căpăţâna voastră şi jonglaţi cu imaginaţia 😉 )

asta-i manevra pisicească de intimidare, îşi cere drepturile şi face pe victima indiferent de spectator. ea vrea pliculeţul cu carne, deşi nu-i e foame. e capricioasă din cale afară, şi VREA, dom’le, tu nu pricepi ?!

cu greu mă stăpânesc să nu dau chiar eu iama la frigider şi să-i dau delicatesea care ei îi place aşa mult.

pe bune că de fiecare dată reuşeşte să mă înduioşeze, deşi mereu îmi propun „nu, azi nu voi ceda, azi nu-i  voi acorda mai multă atenţie decât merită” dar, la fiecare întâlnire cu Neli . . . eu ies în pierdere 😦

asta e, trebuie să recunosc, e mai şireată ca mine şi, şmechera, ea ştie că am o slăbiciune aparte pt ea 😳

poziţie strategică : se tolăneşte-n faţa mea, mai exact între picioarele mele şi începe să miorlăie ,dar nu aşa, ca o felină obişnuită, ci ca un om, cu jaaaaale-n glas la care se adaugă şi ochii ăia lucioşi ce dau o notă şi mai mare de tristeţe.

” tu chiar nu-mi dai ?! ”

Nu, Neli dragă, nu-ţi dau, ştii că vreau, dar nu pot, e pt binele tău.

Deşi nu-mi place schema cu „e pt binele tău” deoarece am auzit-o de prea multe ori, n-am ce face. de data asta chiar aşa e.

Anul ăsta-n luna Mai Neli face 16 ani pisiceşti de-ai ei. E sănătoasă, iar fiind de rasă, nu mămâncă decât chestii sofisticate şi scumpe. Are toţi dinţii şi nu-i sunt îngălbeniţi, semn că , aşa cum şi merită, a fost tratată drept regina casei. 😀 Go girl !!

cum să i se explice ei că, la cele 5,8 kg ale ei, ar face bine să ” ţină o cură” şi să se ferească de grăsimi :)) ?! plus că-i leneşă din cale afară, trebuie să i se tragă grăunţele alea la bot, că altfel nu catadicseşte să le înfulece şi unde mai pui că, pentru a trece de pe  un fotoliu pe celălalt, trebuie să i se deschidă tot felul de chestii pe care ea să se sprijine doar pt a nu face vreun salt miraculor :)))

ei, ei, bine-i să fii Neli !!

acum îi vorbesc şi mă înţelege, îmi răspunde şi ea. . . în felul ei

pe Neli acum  cunoscut-o acum . . . ummm . . . . 5 ani.

prima  impresie ?! aşa şi aşa, mă inspecta, mă analiza, încerca să vadă ce fel de persoană sunt, iar cu mama nu s-a înţeles deloc bine. cu siguranţă mâţu’ a simţit că mamei nu-i place faptul că ea e diva APARTAMENTULUI, dar asta nu a afectat relaţia mea cu mâţu’.

de atunci ne-am înţeles din ce în ce mai bine, deşi au fost poate chiar şi vreo 2-3 ani în care n-am văzut-o deloc, ea m-a ţinut minte şi s-a reobişnuit cu mine 😀

e o fire foarte răzbunătoare, dar nu o condamn, la cum a fost tratată de „bine” în copilărie, mă şi mir că a putut fi REumanizată.

mereu am avut o reţinere-n ceea ce o priveşte pe Neli. nu mi-a permis să mă apropiu prea mult de ea, deşi eu îmi doream din tot sufletul. de fiecare dată avea grijă să-mi arate care e statutul meu în casă şi că trebuie să-i respect teritoriul.

de mângâieri şi luat în braţe nici nu  era vorba. nu cu mult timp în urmă, singură cu ea, am avut privilegiul de a o drăgosti. am mângâiat-o. pe spate, pe cap, sub bărbie, ne-am jucat şi cu lăbuţele.

aşadar, în cele din urmă, perseverenţa şi răbdarea sunt şi ele bune la ceva când vrei să stabileşti o legătură între suflete 😛

poză cu noi doua nu am pt că ea e o fire schimbătoare şi, deşi i-am intrat în graţii, nu mă lasă prea bunt să mă bucur de izbânda mea 😛 , dar eu o plac aşa cum e 😀

voila, ea e prietena lui Neli, ei îi sunt permise toate alinturile , nu mie . . . aşa cum probabil că aţi crezut

nu, fraţilor, Neli nu e a mea, nu stă-n casă cu mine ( mama 😡 nu mă lasă)

Doamna e profesoara mea, ea mi-a prezentat-o pe Neli care, la rândul ei, i-a zis profei ce fel de persoana sunt eu ( Doamna mi-a mărturisit zilele trecute că, încă de la prima întrevedere, ea ştie cum e un elev după modul în care se comportă Neli cu el)

Tot doamna m-a învăţat ce , cum şi când să-i fac lui Neli . Ieri, de exemplu, eram doar eu cu Neli pe canapea ( ceea ce e UAAAAAAAAAAU 😮 pt că se ştie că acea canapea e NUMAI a lui Neli, dar eu am fost primită drept oaspete-n regatul ei şi-am mângâiat-o drept mulţumire)

în timpul actului de tandreţe, am tras o sperietură soară cu moartea. sinceră să fiu, mi-a stat inima-n loc preţ de o secundă. pe când mi-am dat seama că aş face bine să încetez cu „doza” de iubire pt Neli pe ziua de ieri, zdraaaaaaaaaaang ! şi-a aruncat caninii-n  încheietura mea dreaptă.

Mă, am muţit ! în gând ”  Neliii, nu !! ”

( Ciupa râde de mine că-mi e frică de o mâţă, dar cum să nu-ţi fie când ştii ce intervenţii medicale au suferit unele persoane din cauza colţilor şi ghieruţelor ei ?! acum e bine, acum e „normală” – ce termen urât – , nu-i mai e frică de oameni, nu se mai simte ameninţată, deci pt moment nu te poţi aştepta să-ţi sară-n gât pt că acum Neli e cuminte 😀 )

dar am scăpat cu bine pt că, aşa cum mi-a zis profa, Neli mă  iubeşte şi tocmai de aia nu a înfipt dinţii, ci şi-a manifestat prietenia 😀

( da, ulterior, mi s-a umflat puţin pielea, acolo fiind un loc foarte sensibil şi uşor de iritat , dar sunt bine şi-o iubesc la fel de mult )

nu te mai uita aşa urât la mine, ştii că nu-ţi stă frumos 😛

fii cuminte şi, când mai vin, îţi aduc plic , aşa cum îţi place ţie, cu miel sau iepure, ai văzut ?! am notat 😀

şi cam asta-i tot pe ziua de azi, sper că am reuşit să vă smulg şi vouă un zâmbet  prin intermediul lui  Neli 😀

20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Neli e o scumpica si pare asa lenesa si alintata caaa….mine :))
    Si eu as vrea un catelus sau o pisica da’ mi-e ca ar muri de foame la cat de dusa is io :))

  2. Intr-adevar foarte faine birmanezele… am avut si eu o pereche acum ceva vreme…

  3. Mâţ frumos, acesta este adevărul…

  4. Foarte buna tipa aia in verde! E disponibila? 😉

  5. ce obez e

  6. E frumosa rau ! Si inteligenta !

  7. Frumoasă mâţă 🙂

  8. moaaaa’ mi-ai adus aminte de borys si de ita… 2 din matele mele pe care le-am avut cel mai mult si de care am avut timp sa ma atasez.si viceversa :-< …dupa ita am plans o saptamana cand mi-a murit. a fost prima mea dragoste pisiceasca:(

  9. Hubba – nu mă supăra că mă transform în mâţa şi vin dă-ţo stric somnul de frumuseţe :))
    Diana – sper ca, într-o bună zi, să am şi eu o mâţucă
    chris – daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
    Ion – stai la coadă şi poate,poate ajungi să-i spui cât e de sexoasă 😛
    mdft – e blănoasă, nu obeză . . . ca tine >:P hate you !
    Hime – şireată . . .
    STAR – welcome, dear stranger !!
    d3v – auch 😦 n-am vrut să-ţi împrospătez amintirile neplăcute 😦

  10. Matzo,ce ar fi sa pui ochisorii tai ´colo sus,in header? Mmm? Se poate? 😀

    • hmmmm,ar fi si aia o treaba..uite ca la asta nu m`am gandit…mersi de perspectiva..mai vedem :>

  11. BlogWidget – ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau!

  12. Auuuuzi, stii c-am cautat in dex cuvantul „bolund”? Nu pentru ca nu auzisem de el, din contra, da’ pentru ca nu-i cunoasteam cu exactitate semnificatia 😛

    • =))))))))))))))))))))))))))))))))))) asta`i cea mai tare faza de azi =))))))
      Mersi frumos,daca voi rade in somn la noapte va fi din cauza ta ! :)))

    • De ce razi tu de-un copil nevinovat? Uracioasa mica :))

  13. Ce dragut 😀
    Am avut un exemplar..defapt o femela, din pacate a murit acum ceva timp in urma…la fel ca si acesta avea aceeasi ochi albastri. Have fun 😀

  14. hehe:) si eu am avut..il chema Noni..era un mascul viril..puternic:)) II placea sa doarma pe capul meu,insa pt k l’am avut numai pentru 4luni, nu prea m’am apropiat suficient de mult incat sa am incredere in el si mi’era frica cateodata 🙂 A fost si obraznic..se „juca” cu bibelouri,ii placea sa le vada cioburi:)) se ascundea in dulapuri, deschidea usi,”facea jogging” pe mobila, strica haine de piele:)) insa eu l’am adorat(nici pe mine nu ma lasa mama sa am animal in casa pe vremea aia) si am suferit enorm cand a trebuit sa’l inapoiez..si sa aflu ca dupa un an a murit..:(
    Acum, Bobby nu mai pleaca de langa mine:p Sper sa fie si cand voi avea eu copii;)) hehe

  15. si tot birmanez era;) de 9kg:))

  16. Parca aduce un picut cu motanu mumos a lu’Zozo:-?.Sunt su-per-bi:X

  17. Imi plac pisicile. 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

