Freaky : Weirdo … ME !!!

19 Decembrie 2009 la 11:12 pm | Postat in Leapsa, Personal | 27 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

De 2 minute tot  stau şi mă uit ca bleaga la monitor. De ce ?!

Da chiar aşa, de ce puii mei ( vorba cuiva „în puii mei . . . am căzut” hahahahah, colegii ştiu de ce 😀 ) mă tot holbez la lcd-ul ăsta şi nu mă apuc eu să-mi dezmierd  niţel tastele , so . . . let’s get the party started !! 8) ( da, nu este zi să n-o ascult pe mirifica P!nk 8) )

Chiar că nu mai ţin la cine am văzut primul leapşa cu cele 10 ciudăţenii , pe bune, dar cert e faptul că ultimul a fost . . . ummm, oscilez între zoz0 , Crisu şi ardeleanu’ meu, neo 😀 da’ , oricum, unu’ din ei cu siguranţă

şi cum eu am chef de joacă-n seara asta ( lăsaţi sensul figurat, nu-i de voi, minorilor !!) . . . citiţi-mi ciudăţeniileeeeeeeeeeeee !!

1. Sunt o ciudată şi-mi place ciudăţenia mea, motiv pentru care adun cât mai mulţi ciudaţi în jurul meu 😀 , dovada nr 1 fiind chiar  EL , Ciupa mea :)) ( dar asta o va dezvolta el mai încolo pt că am de gând să-i şutez una direct….pe blooooog !)

2. Deşi nu sunt  cleptomană ( deşi, gândindu-mă acum, am ajuns să cred că asta ar fi scuza perfectă pentru mine) , fur 😀 şi afându-mă-n deplinătatea facultăţilor mintale.

pam paaaaam, acum că v-am alarmat şi v-am determinat să vă reverificaţi locul portofelului de la buzunarul din spate , staţi să vă calmez : nu am această afinitate decât pentru PIXURI. de obicei, când văd unul pe care-l vreau neapărat al meu, din respect pentru mama şi pentru educaţia aleasă ce mi-a oferit-o, cer , gen ( aaa, eu ma numesc Eugen/euGen./Gen eu, stii/da si…. d3v ştie :D) „ Mi-l dai mie, te roooog” şi-mi afişez zâmbetul de copiluţ drăguţ. dacă însă tu ca un cretin ce eşti mă refuzi, ţi-l palmez, îl iau cu compasu’, îl şutesc, îi fac orice ţi-ai imagina tu că e posibil pt a trece-n posesia mea 😳

3. Urăsc ceapa ( da, ştiu replica genială a mamei , cum că nu se poate face o mâncare fără aşa ceva) , doar că-s fericită-n ciudăţenia mea ştiind că nu-s singură şi că Watzap ( deşi nu scrie pe blog, urâtu !!) mi-e alături 😀

4. Cred că nu există  persoană care să mănânce mai multe murături ca mine. Nu pot să închit dacă la felu’ 2 ( exceptând micii şi peştele, evident) nu am ceva acruuuu. yamyyyy.

5. Că tot veni vorba de mâncăruri, ador muştarul. Când mă apucă pe mine nebunia, mă duc şi-mi iau o linguroacă şi dăi şi dăi la muştar gol. ( asta mi se trage de la mama care, în tip ce era gravidă cu mine, pe vremea lu’ Ceaşcă, atunci când găseai muştar din..canci :)) a motroşit ea ce-a putut şi a ” făcut rost” de vreo 2 borcane de 5 kg de muştar 😀 )

6. Vreau să-mi las moştenire blogu’ de faţă pruncilor mei, indiferent cum or fi ei, doar să aibă o mărturie a sentimentelor adolescentine ale mamei  lor 😀 DA, sunt originală, până acum n-am mai auzit sau citit ideea asta la nimeni altcineva în afară de subsemnata :)))

7. Imediat  după naştere, aveam pe ceafă un semn în formă de căpşunică :)) pt că mama halea la fructe una una ( na! avantaju’ de a fi gravidă vara !) , dar acum nu mai e nimic acolo, spuuuf !

8. Aaa, asta-i tare , tocmai mi-am amintit-o, de fapt, nu aveam cum s-o uit deoarece mama are grijă să mi-o amintească ori de câte ori tre’ să storc vreo cârpă şi cum acum e perioada aia căcăcioasă din an în care CURăţenia-i în toi….să vă explic, fiecare dintre voi să se gândească cum stoarce el, iar apoi să mă imagineze pe mine făcând exact acelaşi lucru dpar că FIX INVERS 😀 da’ stai aşa, tu dragă Mărioară, da’ asta de ce mă face pe mine ciudată ? de ce nu aţi fi voi toţi ăia ciudăţei, cine-a zis că eu fac sau nu corect ceea ce fac sau nu ?! :))))

9. Îmi place să mă joc cu muuulte cuvinte, dar asta deja probabil că aţi observat, doar că uneori le îmbârlig într-un asemenea hal încât de numeroase ori mi-am aburit corectorii, so..bravo mie ! nu tre’ să ştiu nu ştiu câ materie ca să iau o nota mare, ci doar tre’ să potrivesc acele arme puternice pe care eu le stăpânesc : cuvintele 8)

10. Ştiu că pare nefiresc, da’ întotdeauna întâi îmi iau geaca şi abia după aia mă încalţ. Da, da, ştiu că aşa îmi e mai greu, da’ poa’ mie-mi place calea mai hard, aşa :)))

11. Citesc şi încă mult, ceea ce pentru mulţi din jurul meu pare o nebunie ( d’aia-n sensu’ negativ) pt că-i sperie şi ei au falsa împresie că tre’ să fii un antisocial convins sau vreun prof universitar ca să-ţi placă să citeşti fără a fi contrâns de vreun doiuţ în catalogul pătat de corigenţe 😀

12. Dacă-s în toane bune, primii sosiţi sunt primii serviţi la mine-n lista de Messenger aşa că-mi  bat jos de săracii puradei  picaţi la mine-n listă din Neant cu maaare clasă ,aşa, spre deliciul meu personal. Acum că , după aia, poate mai vede şi Ciupa sau fetele ( ca să nu fiu acuzată că-s rea şi că râd de una singură ), aia-i cu totu’ o altă caterincă 😉

13. Când nu-mi place ceva, eu pur şi simplu spun, sunt foarte directă şi, dacă nu e vorba de apropiaţii mei, chiar mă doare la pedală dacă rănesc sau nu, aşa că de foarte multe ori folosesc catalogarea de ” prost ” cu o uşurinţă care ar uimi orice teribilist.

13. aşa, ca o plăcere pur personală şi cu tentă puternic ironică şi hazlie, mă prostesc cu toţi sudiştii şi încerc să le vorbesc utilizând perfectul simplu, aşa că lor nu le vine să creadă atunci când le zic că-s ardeleancă 100%  and, ofc, proud of it 8) !

14. Nu suport ca cineva să întârzie, nici chiar 2 minute , ca să nu mai zic câte oiţe a trebuit să număr eu în gând azi în aşteptarea don’şorului Olimpiu ( căruia-i şi pasez leapşa pt că am râs bine de el azi când a căzut, muhahaha !)

15. Îmi place muzica antrenantă, cu tentă sexulă, aia de uneori ne-o oferă la tavă d3vilbabe 😀 săru’mâna !!

16. În anumite momente ştiute numai de noi doi, sunt ca o felină, o mâţucă mai bine zis 🙂

17. Sunt deschisă, din toate punctele de vedere, upsss, să-mi verific şliţul :)))

18. Urăsc poşetele ( gumiţăăă, nu mă certa 😦 ) şi am doar vreo 3 , dintre care una poate fi purtată aproape la orice ţinută ( de ce dracu’ să port eu măgăria asta atunci când îmi pot lua blugi sau hanorace cu enşpe mii de buzunare ?!)

19. Orice demachiant mă irită, tocmai d-aia nu folosesc decât lapte Doina ( da,da, crema aia celbră pe care mama n-ar da-o nici pe întregul catalog de la Avon)

20. De ce am eu aşa o faţă perfectă ( modesta de mine,priuuu!) ?! pentru că am săpunul meu propriu şi personal Protex Herbal cu care mă spăl zilnic înainte de culcare. Uite d-aia eu urăsc totodată şi porcăria intitulată glet de faţă..uppps, am vrut să zic fond de ten 😀 o singură dată m-am dat cu ea atunci când am fost nevoită s-i fac deoarece eram într-o piesă de teatru Spiritul Morţii şi , na, a trebuit să fiu şi eu mai lividă 😀 dar şi atunci am crezut că-mi rog moartea până ce am dat toată năclăiala aia de pe faţă

22. Mă concentrez cel mai bine atunci când sunt nervoasă, atunci scriu cele mai tari teme de casă ( aici mă refer la eseuri d’alea interminabile de zeci de pagini), păcat că am prea puţine :)) (măă, nu recunoaşteţi asta, acum că nu le facem noi, aia-i altceva)

23. mă spăl pe dinţi de cel puţin 4 ori pe zi 😀 pe viitor voi încerca să n-o mai fac, asta la sugestia prietenului lui alexxutzu, domnu’ D(entist)

24. cafeaua sau cappuccino-ul îmi place să fie ca la zmeu : nici prea caldă, nici prea rece, plus 3 linguriţe de zahăr ( de aia vă zic eu vouă că, dacă veţi continua să vă tot uitaţi la mine, riscaţi să daţi în diabet )

25. nu-s o exponată de muzeu, aşa că nu suport ca cineva să se zgâiască la mine, na ! aşa am păţit şi azi, în timp ce-l aşteptam pe don’şoru mai sus amintit, Olimpiu pe numele său, eram singură-n parc pe-o bancă ninsă, iar o familie ( fiu 18-19 ani, mamă, tată) trec pe lângă mine, după care fiecare-n parte s-a holbat la mine de zici că eu eram ciudăţenia pământului, ca mai apoi tatăl să se întoarcă periodic din drumul său ca să mă privească. Ce Mnezo, nu-s ruptă din soare, aşa că nu, Olimpiu nu a avut dreptate atunci când a zis că-i din cauză că-s frumoasă, so. . .  Oricum, mie nu-mi convin situaţiile de genu 😀

26. Am o parolă tare de tot combinată cu nr ăsta : 202606, 26 în interior, 2006 la exterior, un an grozav în care mi-a reuşit tot ceea ce mi-am propus 😀 ( oricum, nu ştiţi voi la ce-i bună asta 😛 )

27. Privesc oamenii direct în ochi pe stradă ( şi nu numai deoarce unu’ dintre principiile mele e de a-ţi privi-n ochi interlocutorul ori de câte ori acesta vorbeşte cu tine) , iar lucru ăsta-i sperie  pt că eu uneori îi fixez aşa bine încăt ei lasă brusc privirea-n pământ atunci când o întâlnesc pe-a mea 😀

28. până să adorm, mă foiesc de nici n-ai idee, mereu  mi-e cald ( chiar dacă stau prost cu articulaţiile, aşa că mâinile şi picioarele mele-s reci indiferent de anotimp) , motiv pt care mi-e chiar groază să dorm cu cineva nou pt că mă gândesc câţi nervi îi voi face respectivului până-mi voi găsi eu colţişorul din Rai noaptea 😀

29. îmi place la nebunie să scriu cu diacritice şi să mă semnez, aidoma scriitorilor, întâi cu prenumele, şi abia apoi cu numele de fată cu care sunt din cale afară de mândră : Alexandra Raţiu 😀

30. de ce să nu fiu eu ca de fiecare dată mai cu moţ şi să scriu nu 10 ciudăţenii personale, aşa cum presupunea leapşa iniţial, în loc de 30 😀

pam pam, I’m good ! 8) and modest, and funny, and pretty, and a good lover, and. . .  😀

În fine !

sunt curioasă care-s ciudăţeniile lui d3v şi nebunelu , ei sunt cu adevărat 2 oameni interesanţi 🙂

un weekend fain vă doresc !

be nice ! ( be hot îmi zice mdft :)) heeey !)

27 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. MMMMMMMMMMMMmminunata leapsa…..mirobolanta

    In puii mei…..esti ciudata……in puii mei =)))

  2. Uite, eu sunt fata, dar cand pui cate o poza, nu stiu de ce-mi place sa ma uit muult la tine. :-P.

  3. M-a amuzat si minunat faza cu mancatul mustarului gol.Cum una ca asta?Si te mai mirai de painea mea cu gem si brazica.yuuummy ma duc sa infulec:d[ce?ce?si ce daca e 12 noaptea?nu ma placi asa?mai asteapta o secunda si iti trece;).nu ma certam cu nimeni,doar nebuna din oglinda ma sacaie:-j]

  4. esti plina de viata ale..plina de viata. sa nu te schimbi niciodata decat in mai bine..

  5. Hum, ce comentariu frumos ti-a dat Escu si atat de dragutz si atat de adevaraaat.
    Pai pai mersi ca ti-ai amintit de mine, nici io n-am asa multe genti si oricum imi plac maxiiiim 3:))
    Si eu beau 3 in 1 cu 3 lingurite SI jumatate de zahar, dam dracu’ in diabeeet!
    La punctul 25 tu de fapt erai plina de tine, zau asa:))
    Faza cu mustaru’: aoleeeu #-o
    Si da, se putea sa scrii tu doar 10 ciudatenii cand puteai scrie 30?:))

  6. Mie nu mi se pare ca-s o persoana chiar atat de interesanta, dar voi lua in considerare leapsha ta. Desi aseara ma uitam la altcineva pe blog sa fac o leapsha…

  7. 1. recomand lecitina, sa nu mai uiti..
    2. cum poti sa ma confunzi pe mine ma?
    3. you’re a freak :))

  8. […] : "http%3A%2F%2Fnebunelul.wordpress.com%2F2009%2F12%2F20%2Fleapsha-ciudatenii%2F" } Din moment ce Ale` a fost suficient de dragutza sa-mi paseze o leapsha, m-am gandit sa o onorez… Cateva ciudatenii despre […]

  9. Murăturile îmi plac şi mie, iar scrisul cu diacritice mi se pare firesc… Am povestit odată pe vechiul blog cum era să ajung la altea alea după ce am privit prea mult în ochi nevasta unuia cam gelos…

  10. deci tie iti place varianta hard de a te incalta 🙂 🙂 🙂 ciudat-o !!!

  11. ce tare! si eu iau haina,apoi ma inklt,si la fel,ma foiesc in pat mult,mult,mult….e ok,imi plac nebuniile tale,cui nu i-ar placea inseamna ca e ori prea batran,ori deprimat,ori pe moarte ce draq!;)tine-o tot asa!Craciun fericit!

  12. Cate ciudatenii dragute. 😀

  13. Nu zic decat ca ador caciulita aia alba cu care iti sta fenomenal 🙂

  14. cu totii avem ciudateniile noastre … daca le recunostem … sunt doar pe jumatat ciudate.

  15. 3, 11 si 28 imi sunt familiare, dar nu vroiai sa spui circulatie proasta (si nu articulatii)? 😕

  16. Ca să vă descreţesc frunţile: http://blogulise.wordpress.com/2009/12/22/bancul-zilei
    Să aveţi un Crăciun Fericit!

  17. Eu cred ca lumea se uita asa la tine pentru ca si tu te uiti fix la ei , asa ca se intreaba daca fata asta asa frumoasa nu ar vrea cumva sa vina cu ei acasa ! 😛

    Nu te-ai gandit ca poate ai limbrici de iti plac asa mult acriturile , mai ales ca esti o dulceata de fata ! 😉

  18. Ciupa – vezi, vezi, să nu mă leg eu de puii tăi :)))
    cri – cri – poate eşti şi tu ciudată şi nu ştiai până acum :))
    Crisu – lasă, ăştia-s geloşi că vocile vorbesc doar cu tine 😀
    Escu – un adevărat gentleman ca întotdeauna ( apropo, i-am luat mamei cartea de ziua ei)
    Hubba – tre să fie Ale mai ceva ca cel mai cel, ca întotdeauna de altfel :))
    Nebunelu’ – cum te sacrifici tu de dragul meu 😳
    neo – welcome şi ţie-n lumea mea ciudată :)))
    Chris- să ne ferească Domnu’ pe toţi de oamenii geloşi 😡
    Hime – oioio, şi încă ce hard =))))
    raluuu – sper să ne vedem azi, colega 😉 !
    Diana – asta-i cel mai drăguţ comentariu 😀
    Copila – nu ţi-o dau, na! 8)
    Lorena – că bine zici 🙂
    anca – săru’mâna pt corectură !
    zamfir – mulţumim frumos !
    ” Piticule ” – noi doi tre’ să vorbim ceva referitor la ştii tu ce 😛 până atunci, be nice 😉
    vă doresc tuturor Crăciun Fericit , să aveţi grijă de voi, să ne recitim cu bine când ‘om putea, că eu acum vă pup şi-am tăiat-o lareventinde-o 😀

  19. Sarbatori fericite !!!Multa bucurie , sanatate si impliniri !!!

  20. Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

  21. Tocmai aceste ciudatenii te fac pe tine un om normal :D. Nu m-am gandit niciodata la directia in care storc, dar ciudatenia ta m-a facut sa analizez situatia =)).

  22. LA MULTI ANI Ale!!! :* Petrecere frumoasa de Revelion! 🙂

  23. 😀 ai primit o leapsa ;;) check my blog ;))

  24. La multi ani, fericire sufleteasca, sanatate si tot ce iti doresti.
    Un an nou cat mai fericit alaturi de cei dragi!

  25. Eu iti urez un nou an plin de impliniri , mult succes in ceea ce iti propui si multa fericire alaturi de cei dragi tie !!!

  26. La Multi Ani,sunshine! >:D<

  27. ziceai în descrierea ta că nu ai răbdare, dar scrii articole kilometrice :)) şi frumoase de altfel.

    Din nou, frumoasă poză!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

