Tu eşti singura care contează în lumea asta mare,mare de TOT !!

17 Decembrie 2009 la 5:34 pm | Publicat în Poveste | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Afară ninge liniştit, fulgi mari şi graşi se aştern pe pervaz, feeria asta domneşte de câteva zile.

Te captivează, te faci să-ţi aminteşti de cum erai cândva, ce mult râdeai şi ce veselă erai . . . radiai, tu, fiinţă !!

În casă-i cald, flăcările roşiatice  inundă încăperea şi-şi etalează siluetele pe făţuca ta de copiluţă bleagă.

Înăuntru domneşte gerul, te încolţeşte, parcă intră- tine, te sufocă, în secunda 2 devii claustrofobă atunci când vine vorba de propria-ţi minte labirintică.

De ce toate astea ? Cum au venit, că doar nu ţi le-a trântit în suflet Moş Crăciun aşa, peste noapte, fără ca tu să fi sesizat schimbarea  radicală care, permite-mi să fac o observaţie pertinentă, e cam bătătoare la ochi şi nu,nu ai mei sunt ăia vineţi de atâta plâns, cred că-n această ecuaţie  se decide soarta ta, în niciun caz a mea , a lui, a altora sau… a pisicii , singura ce ţi-a mai rămas alături cu toată gheaţa care până şi pe ea o face să se zburlească şi mai,mai să se caţere pe tavan.

Te uiţi la tine sau, mai bine zis, priveşti în tine şi . . . ce vezi ?!

Nu mai recunoşti nimic din ceea  ce tu ştiai că trebuie să sălăşluiască acolo, oare de ce ?! Cum ai permis tu una ca asta ?! Unde erai când te-au schimbat de tot, tu chiar nu realizezi ce ţi se întâmplă ?! Dacă aş putea să te ajut cu 2 perechi zdravene de palme, crede-mă, ţi le-aş da din toată inima dar, de o vreme încoace, tu ai devenit imună la violenţă deoarece te-a călit cea de factură psihică.

Ce pot eu să-ţi fac acum dacă tu te-ai grăbit să te încurci în iţele celor mari, galopând printre probleme, zburând cu gândul la fericirea ce pare a fi atât de departe de tine, de parcă ţie ţi-ar fi interzisă sau , mai rău, de acum încolo ar trebui să trăieşi cu gândul la ceea ce deja ai primit, ca o porţie bine stabilită de către un spirit rău şi neînduplecat ce nu se lasă impresionat nici măcar de frumuseţea ta şi nici de cristalele de gheaţă ce ţi se preling din ochi . . .

Te doare, ştiu, cândva am trăit şi eu această cruntă experienţă. Nu vreau şi nici nu ar trebui să-ţi spun cum s-o scoţi la capăt. Nu e cazul , plus că nu-s în măsură, la fel de proastă, pardon, bleagă, am fost şi eu, la fel ca tine, poate chiar mai rău decât atât deoarece cu încăpăţânarea-mi caracteristică am făcut o grămadă de prostioare patonate de un sentiment care atunci mi se părea cel mai nobil şi înălţător dintre toate cele ce există pe lumea asta sortită păcatului şi a suferinţei din dragoste.

Tomorrow is another day  . . . ştiai ?! mai ţii minte când ţi-am spus-o ?! ai zâmbit încetişor, cu teamă parcă, gândindu-te [ zic eu ] că acel ” mâine” ţi-ar putea aduce din nou răceală-n interior, dar nu trebuie să vezi totul în gri, chiar dacă , de câteva săptămâni bune, ceaţa nu pare a vrea să se ridice de pe mintea ta . . . deschide-te, permite-ţi să trăieşti , învi-o pe fosta TU , hai, curaj, frumoaso !

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. tomorrow is another day….da , stiam 😀

  2. Mulţumesc pentru vizita de pe noul blog… A nins şi prin Bucureşti, dar puţin, iar acum este mizerie… Departe de imaginea feerică a iernilor…

  3. „Everybody lies” and „world sucks”..” mai ţii minte când ţi-am spus-o ?!”

  4. M-ai lovit direct si cu efect la inimioara! :)) :-s 😐

  5. Cui te adresai ??? Oricum sper ca a inteles mesajul !!!

  6. do you know that is so easy to say it,so damn hard to apply it? 😦 cuvintele astea au vibrat…mi-au transmit mai mult decat as fi vrut…stiu acum k nu sunt unde as vrea sa fiu…insa shit…nu pot face nimic sa schimb asta…”simplement je ne peux rien y faire”…

    pupsic si noapte buna..:(

  7. toate trec pana la urma desi pare greu de crezut 🙂

  8. Ciupa – amar le mai ştii tu pe toate :p
    Chris – oricum Buc-ul ăla al vostru e nasol :)))
    mefisto – ştii că nu-mi place să-ţi dau dreptate, nu ?!
    hime – nu cred că ar conta acum un nume, dar te asigur că mesajul a ajuns acolo unde trebuie 😀
    Gutuie – tocmai pt că e aşa damn hard to apply … 😛
    cory – numai că nu-ţi e indiferent de perioada de timp de care ai nevoie pt a te reface dupa 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

