Moş Crăciun TE caută ! ~ Guest Post ~

15 Decembrie 2009 la 9:07 pm | Publicat în Uncategorized | 8 comentarii
Etichete: , , ,

În timp ce voi mă dădeaţi dispărută şi aspru mă mustraţi, aşa ca FlyinG ( ei, ei, ce ţi-oi face eu ţie ; de data asta ai scăpat că-mi eşti simpatic, da’ tura viitoare nu te văd deloc bine 😛 ), eu umblam după cadourile voastre.

Nici n-aveţi voi idee  ce greu e să ajungi în audienţă la taman bătrânul Crăciun dar, după cum bine ştiţi cu toţii, Ale face orice pt preferaţii ei 😀

şiiiiii , de această dată, voi sunteti fericiţii câştigători !

pam pam 8)

nu vă grăbiţi prea mult, încă n-aţi luat chiar premiul cel mare, mai e puţin,puţin de tot, iată ce vă cere MoşulESCU :

Hello

Eu sunt Escu si voi fi Mos Craciun anul asta, dar si anul viitor. Anul asta va dau o tema de casa, iar dupa anul nou ajung la voi cu cadourile. 2 dintre voi pot castiga cate un domeniu (.com/.net/.org) si un pachet de gazduire (Medium Blog) timp de 1 an.

Pentru ca ziceam ceva de tema de casa, hai sa va zic cum sta treaba. Aveti la dispozitie 2 teme la alegere. Trebuie sa scrieti despre:

– De ce mi-as face blog? Libera exprimare inseamna doaar drepturi sau si obligatii?
sau
– Mos Craciun: magie, prostie sau mos desuet?

Ce conditii trebuie sa indepliniti:
– sa ai un blog de minim 3 luni
– sa pui un link catre www.treaba.ro pe cuvantul “treaba” din postul dedicat concursului
– sa faci un trackback catre postul acesta sau sa trimiti un e-mail la vreau@treaba.ro cu link-ul postului tau.

Concursul se desfasoara pana la data de 15 ianuarie 2010. Pe 16 ianuarie 2010 voi anunta 8 semifinalisti, iar peste o saptamana, adica pe 23 ianuarie fac 8 biletele si pun 2 craciunite sa extraga cei 2 castigatori.

Daca exista nelamuriri sau intreabri..scrieti un e-mail Mosului. Adresa o aveti mai sus.

so… ?! 😀

ce părere aveţi ?!

( în afară de faptul  că aţi refuza domeniul în favoarea crăciuniţelor 😳 )

a , şi  până ce vă hotărâţi şi vă alegeţi voi subiectul pe care să-l abordaţi pt concurs, aruncaţi o privire şi aici ( blogger din Câmpia Turzii ), doar că vă rog s-o faceţi cu ochii larg deschişi ( da,da, Ale se ţine de cuvânt întotdeauna…o datorie mai veche de-a mea)

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ale.. esti o bomboana!

  2. In sfarsit te-ai hotarat sa scrii ! Deci inca nu ai disparut 🙂 🙂 🙂 . Daca nu as fi trecut deja pe domeniu as fi participat cu siguranta ! Tu participi Alex’andra ?

  3. Moşuleee, ai grijă cu diabetu’ :)))
    Hime – chiar dacă eu ar trebui să le dau celorlalţi un exemplu şi să particip eu printre primii, nu o voi face pt că eu am mai zis că, atâta timp cât nenea WP mă mai suportă, eu vreau să-mi continui relaţia cu el 😀

  4. pfff… bloguletul meu n-are 3 luni 😦

    • Ruxandra, din cate am vazut ai 3 luni. deci e ok, poti sa participi.

  5. tentant 😀

  6. M-aş bucura dacă mi-ai spune al cui este blogul http://ochiilarginchisi.blogspot.com despre care spui că este din Câmpia Turzii, pentru a-l include în lista blogurilor din CUA

  7. mama ce gagici 😀 dar pt noi, fetele, nu ai un cadou? 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

