Cooperarea din jurul meu mă copleşeşte . . . ea lipseşte cu desăvârşire !

6 Noiembrie 2009 la 2:58 pm | Publicat în Copilul din mine | 33 comentarii
Etichete: , , , ,

Won__t_Waste_Myself_by_stacey_woo_x

Ca în orice altă vinere, azi am avut oră de speaking la engleză, adică ne-a fost propusă o temă de către profa şi noi, toţi din grupa mea, urma să ne expunem punctul de vedere referitor la cele propuse de dânsă.

Buuuuuun, până aici totu-i ok, chiar şi subiectul de azi mi s-a părut foarte interesant : Care este cauza conflictelor ?! ( cu toate că eu aş fi propus-o puţin altfel şi anume ” Cum REZOLVĂM conflictele „)

Încep ai mei iubiţi colegi să cotcodăcească şi se ajunge la Ionuţ . Fiindcă profa ne-a rugat să şi exemplificăm cu un conflict personal, el a ales să vorbească despre o chestiune de igienă de la noi din clasă, good idea aţi zice, nu ?!

Da’ pe dracu’ !

În fiecare dimineaţă la 8 când intrăm în clasă pute, da’ duhneşte de-ţi întoarce maţele pe dos. A ce ?! Păiiii,sunt prea multe, dar e un miros de spital combinat cu rahat de şoareci, ştiţi voi, ca la Lelea Floare-n cotreţu’ din Cucuieţii de Deal.

Dacă mergem să deschidem un geam, ăla pac, se închide, iar îl deschidem, iar îşi arată aştialalţi dobitocenia.

Ca un om ce încearcă să-şi păstreze calmul, încerci să le spui că ar intra aer curat, că am schimba puţin atmosfera aia îmbâcsită şi că asta ne va face TUTUROR bine deoarece am putea să gândim mai bine ( că alţii nu gândesc deloc e altă problemă, da’ nu mă apuc acum să le enumăr toate defectele că ar trebui să mai fac un blog pt chestia asta) daaaaaaaaaar, te plachează cu ” NU, e frig ! ” , să mori tu ?!

Tot în engleză, bineînţeles ( că în română ne e interzis să vorbim, . . . beeep . . . beep 😀 ), aici ăia ” friguroşi ” (yeah, right, ia-ţi o bluză-n pula mea, sau ieşi dracului pe coridor – hai, hai, mai încet cu gargara, vezi că te-neci, plus că nu te-am ofensat, că doar nu te-am trimis pe trotuar 😛 ) constrânşi de situaţie să ne asculte motivele , încercăm să rezolvăm problema. Profa . . . pauză şi propune să trecem la alt subiect.

Ridicăm altă problemă şi anume prietenia adevărată şi implicarea activă în relaţiile dintre semeni ( cu toate că am avut o discuţie mai aprigă – fără să vreau, cică am „anihilat-o” pe o colegă ,no, sowwy – tot eu am picat oaia neagră ) şi iar le întoarce profa.

Deja m-am enervat şi , fireşte că în engleza lu’ dracu’, i-am spus franc părerea mea despre orele astea şi anume că noi, ori de câte ori aducem în discuţie un conflict din interiorul colectivului nostru, în loc să ne ajute şi să ne sprijine în soluţionearea acestuia, ea zice ceva-n genu’ „ hai s-o lăsăm aşa, aveţi pauză pt asta, să ne continuăm ora

am muţit, nu mi-a venit să cred că, pentru a miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia oară, învăţământu’ ăsta primitiv al nostru ne face sclavi. eu înţeleg că e plin de proşti, da’ asta nu înseamnă că nu este unu’ cu gura mare şi cu mintea deschisă ca mine căruia nu-i e frică să spună ce gândeşte.

nu ne REZOLVĂM conflictele pe cale diplomatică ( ţin să precizez, n-am urlat,nu nimic, argumentam frumos în engleză, exact cum ne-a fost tema) la o oră de dezbatere că doar ea e profă de engleză, nu consilier social ! ( să-mi trag palme,nu alta, bine că nu pot face nimic pt ca relaţiile din 12 B să meargă mai bine, da’ mă pui să vorbesc de cacaturile astea pe care NU MĂ LAŞI să le aplic 😡 )

so . . . You know what ?! nu eşti profesor până nu vei învăţa să te apropii de copii şi să le asculţi problemele.

da, dom’le, suntem adolescenţi, suntem ciudaţi, ok, cum vreţi voi, da’ nu pe placa, lasă-ne să ne exprimăm, să învăţăm ceva din dezbaterile tale plicticoase, ajută-ne să ne ajutăm !

până una-alta, eu continui să mă mir câte studii-ţi tre’ pt aşa ceva ? a,da, se zice că le predă pedagogia , ahaaaam, se vedeeeeeeeee !

mă duc la consilier, ăla sigur mă va asculta,dar n-am bani pt aşa ceva, so . . . am venit aici, la voi, pe blog 😀 !

33 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ale, smile, this is the f… life.
    Eu printr-a 12a incercam sa le explic la neste idioti (profa de franceza si un prof din Franta, da in limba franceza) de ce e bine sa inchizi firmele poluante, chiar daca asta inseamna proteste sociale…

  2. Cred ca problema cu aerul inchis era in fiecare clasa de liceu/generala.

    La noi in liceu s-a descoperise la vreme aaia cand s-a renovat o clasa si s-a schimbat parchetul ca putea a sobolan de la… excremente de sobolan si sobolani morti putreziti de nu stiu cand sud dusumele.
    Iar in clasele unde s-a scos parchetul evchi si s-a monatat unul nou, n-a mai fost probleme cu mirosul.
    Mai ales ca in pauze era regula ca toti sa iasa afara sa se aeriseaca clasa bine 10 minute.

  3. „I won’t myself on you”. Dap… ce rost are?

  4. nu poti invata niste minti incuiate trucuri folositoare !

  5. damn it :O
    profa e dubioasa rau. COMODA.
    da’ bravo ca ai avut curaju sa-i zici verde in fata ce te deranjeaza :>

  6. Aşa sunt majoritatea profesorilor ! Eu am tras o conclizie , nu se implică pentru simplul fapt că habar n-au ,n-au ce povesti , n-au o educatie ,n-au o personalitate .

    • Nu generaliza te rog! Visul meu este sa devin profesor tocmai pentru ca am avut si eu profesori rai/neintelegatori/nepregatiti- cine le stia motivele..? De aceea ne trebuiesc forte noi si cu personalitate! Nu disperati, sunt si profesori care cunosc mintea adolescentului, problema este comoditatea, cum cineva din „audienta” spuse…In Romania totul e relativ fata de banii castigati..Vorba lor este…pentru banii aia sa fac si aia si aia…? Pacat, pentru viitorul nostru si al lor inevitabil. Frumos scris, Alexandra!

  7. Unii profesori nu se implica si datorita nepasarii elevilor.
    Sau pentru ca au intalnit colective de elevi unde daca se implicau, daca isi dezvaluiau ceva dincolo de personalitatea de profesor, adica cea de om, elevii intr-un fel sau altul isi bateau joc de daruirea sa.
    Nu numai profesorii sunt ‘de piatra’, si elevii pot fi rautaciosi, opaci, impenetrabili.
    Un invatator, un educator, nu are scuza.
    Dar un profesor de liceu sau de facultate, nu lucreaza cu material maleabil. Si daca parintii si invatatorii nu isi fac datoria, nici cel mai bun profesor nu poate coopera cu un colectiv care pune un zid intre ei si profesor.

  8. Scumpo, … nu aveti consilier la scoala? Sau…diriga voastra nnu va asculta?
    oricum e ridicol sa propui un subiect caruia nu ii faci fata. mai bine va punea sa vorbiti despre ce ati facut in vacanta de acum 5 veri poate asa erau toti multumiti..

    • vorbim si cu diriga,doar ca ea zice sa facem in asa fel incat sa stabilim un compromis, iar la noi in clasa personalitatile fiind mult prea puternice pt asa ceva . . . pff, iti dai seama ce iese 😀
      consilier ?! habar n`am,dar am de gand sa ma duc la psiholog – d`asta sigur avem – sa vad daca e cineva cu cap p`acolo 😀

  9. Ce aiurea ! Adica va propune un subiect de discutie in care tre sa va spuneti off-urile dar numai daca sunt off-ri aprobate de toti ! Mai unde a fugit libertatea de exprimare ??? Ionut oricum tu continua sa deschizi geamul !!!

  10. esti o frutrata cu ciocul mare.se vede ca traiesti in lumea ta cu sprancenatu’ aka cainele tau. ca sa-ti argumentezi unele afirmatii trebuie sa stii si sa respecti.ori tu nu stii ce-i ala bun simt,respect si alte chestii de genu’.Te crezi tu marea leoaica ce are curajul sa se impuna,sa-si spuna parerea,dar de fapt,esti o fata slaba(cu curu’ cat China),care doar prin asta reuseste sa atraga atentia…esti patetica..se vede ca doar la tine te gandesti..şi se mai vede ca nu stii ce parere au altii despre tine de fapt. 😉

  11. frustrata*

  12. Cred ca si tie iti vine uneori sa iti dai glont cu astfel de colegi. Mie imi vine asta tot mai des, in ultima vreme. Unii parca si-au pus toata prostia la camara ca sa o pastreze pentru ultimul an. Da-i un sfat lui Ionut. Data viitoare sa tranteasca dracu geamul ala si sa spuna ca e frig de-ti ingheata madularele, si vezi cum o persoana anume il va deschide pe motiv ca pute in clasa sau ca e prea cald. Parca unii o fac intentionat.

    • distrusii n`au drept la replica`n fata mea, asa ca ma lipsesc foarte usor de parerea lor care nu are nicio veridicitate din cauza ca sta sub semnu` anonimatului 😉 apropo, cand obosesti cu ce`ai in gura, sufla, nu`i nimic daca`ti scapa, vine ea inapoi :))
      Flaviu – hai sa ne unim gloantele si sa ciuruim distrusii =)))

  13. ..vorbise Sfantul Flaviu cel care-si permite sa rada de toata lunmea..sa se creada superior..sa critice fara pic de simt al credintei..al spiritualului…nu ajunge sa citesti Biblia si s-o stii pe de rost..daca nu esti cu nimic mai presus decat restul(poate doar cu cativa centimetri in inaltime-şi-atat 😉 ) Anonimii va dau voua maxime..anonimii va aprind..anonimii va fac sa fierbeti :>

    • anonimii ne tin oule noastre fierte in gura =))

      • si voi aveti oua?=))…tu poate ai sprancene…da’ de oua ma cam indoiesc..:))…Alexandra poate are oua..ca da semn e de multe ori…da’ tu nu prea..:)))…aaa…ouale tale-s la ea?ok…atunci…:)))..

  14. tu fata….invata sa vorbesti frumos de cei din jur….in caz ca vrei sa fii apreciata si tu…si sa te bage cineva in seama….invata sa te schimbi pe tine…si apoi sa pretinzi altcuiva acest lucru…atat timp cat ii tratezi ca pe niste gunoaie…nu te astepta sa te bage cineva in seama:)) poate ai sa te plictisesti sa ii tot vorbesti de rau…ca la urma urmei…in tara asta…avem drepturi egale….:-s….sau te tragi din ceva neam de printesa?…:)) anunta-ne si pe noi…sa ne adresam ca atare…

    si daca tot iti urasti colegii….dc continui sa mergi la scoala?…stai si invata acasa…daca esti atat de desteapta…si nu te poti intelege cu nimeni…

    😉

    • da tu nervozata mica , cum pula mea poti sa zici ca „sa te bage cineva in seama….” CAND tu te bagi ca si tanga in cur fara sa te intrebe nimeni ?

      Cum explici asta?

  15. @ de cineva care iti da muie :))) : daca stii ca sunt sprancenat , inseamna ca ma cunosti , deci am gasit doar 2 solutii :
    1 : esti invidioasa si prin felul asta te manifesti , ceea ce nu este un lucru bun , asculta-ma te rog , ceea ce faci nu e bine , inceteaza
    2 : tie iti este frica si esti o lasa deoarece nu te arati

    Dar , pentru binele tuturor , inceteaza sa mai fii copila , maturizeaza-te !

  16. Colega – nu trebuia sa te demasti,stiam care esti 😉 bun simt,respect,i`auzi ma :))
    ” . . . ” – daca tu ai inteles cum ca eu imi urasc colegii in urma a ceea ce ai citit, asta inseamna ca data viitoare va trebui sa va desenez fain frumos tuturor ca sa intelegeti adevaratu` mesaj transmis. prin simplul fapt ca am prezentat o problema idioata din clasa noastra si am facut referire la „implicarea” profei in chestiunea asta nu cred ca inseamna ca`mi urasc colegii,da`n fine, fiecare crede ce vrea,doar avem drepturi egale,nu ?! :)) nu ma pot intelege cu nimeni ?1 aha,e drept, cine se scuza,se acuza, cam ca`n exemplele de mai sus, aka „nimeni” 😛
    Ciupa – nu are rost sa cobori la un asa nivel, asa ca , te rog, macar tu, vorbeste mai frumos , aici nu suntem pe stadion ca sa injuram ca la usa cortului , plus ca mai sunt si unii cititori ce nu`s familiarizati cu un asa limbaj.

  17. Hopa!Încă un episod despre faimosul nostru geam şi deschiderea,respectiv închiderea lui?Credeam că s-a epuizat anul trecut subiectul ăsta…sau când ai mai scris cu atâta patos despre el….

    • nu , nu , e in exclusivitate,poate d`aia a starnit atata controversa pe aici :))

  18. Este evident ca ai adus vorba despre o chestie care miroase rau de tot .
    Se pare ca unii nu au loc de curul tau , chiar daca ar face orice ca sa stea cat mai aproape de el 😛
    Pai tu ai vrea ca profa de engleza sa stea sa va descaiere ? 😛

  19. Ai vazut ca se poate rezolva si fara bani? Imediat prietenii ti-au sarit in ajutor!

  20. Mai colega Alex’andrei se vede clar ca esti tu cea frustrata !

  21. Nu ti-am mai citit blogul de muuult timp, si descopar lucruri foarte tari.
    1. felicitari pentru ineluse! un cuplu foarte frumos:x
    2.12 B ?:x si eu am fost B in clasele 1-8. Era clasa plina de drogati, curvari, idioti, tampiti, destepti, sportivi, lenesi [directorul le-a enumerat, a zis ca le avem pe toate…]
    3.Revenind la problema ta, si la noi e chestia asta cu geamul si cu mirosul de sosete, mucegai, sau alte minunatii. Daaaar, avem noroc cu diriga, care se implica foarte mult, este geniala si daca majoritatea decide „geam deschis”, restul ciocu’ mic… =)
    Hm:-? Apropo de dezbateri la engleza…noi avem teme tampite…discutii intre extraterestri si pamanteni…a iesit haos.

    bafta in continuareeeee 🙂

  22. Alex’andra mi-am schimbat blogul si as vrea sa te rog sa-mi schimbi link’ul un blogroll 🙂

    Aici este noul meu blog : http://www.thefashiongirls.com/

  23. De parca ar fi vreo diferenta intr-o confesare aici pe blog si una la psiholog. De fapt e, aici e gratis, acolo nu, aici suntem sute, acolo e unul. Lasa ca o sa iti fie tie dor de scoala, orele de engleza, mirosul ala de cotet :)))).Vezi tu dupa ce termini liceul..

  24. colegii astia ai tai sunt ca mosii si babele din autobuze. inchid repede geamul ca sa nu ii „traga”curentul la P***. Le place sa isi respire microbii si transpiratiile de la unii la altii.
    Mi s-ar parea rezonabil sa se aeriseasca in fiecare pauza macar 5 minute, ca pana la urma nu e moarte de om, trebuie sa faca si ei un compromis.

  25. Nu-ţi face probleme: peste vreo zece ani SIGUR vei regreta că nu mai eşti în „mizeria” de şcoală!

  26. din pacate, asta e situatia din tara.in multe scoli sunt asa.vad meseria lor strict ca fiind predat si dat note.am noroc ca, acum, la liceu nu am parte de asemenea exemplare:)


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

